wanneer starten met wedstrijden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

wanneer starten met wedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 19:57

Hoihoi allemaal..!! Ik heb mijn arabje nu al vanaf juni..
En het rijden gaat al super, we zijn al bezig met oefeningen uit de L zoals wijken en achteraards enzo.
Dus ik vond dat ik alvast wedstrijden kon gaan starten in de B zodat we al wedstrijd ervaring hebben enzo en eer dat we in de L zijn duurt het toch nog wel een tijdje...
Maar ik weet nou niet of ik er al klaar voor ben.
Ik en mijn pony kunnen echter alles van de B en een begin van de L, want wijken gaat nog niet helemaal goed, maar ik vindt dat het kan, ik moet mijn ouders er van overtuigen dat we het kunnen dus mag het ook wel.

Maar wanneer is nou het beste seizoen om te beginnen? Ik dacht in het voorjaar of in de zomer, omdat pony's frisser zijn in de winter, en vooral mijn arabje nogal druk is.... ik wacht voor tips....

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:25

Maakt volgens mij niet zoveel uit. Als je zelf denkt dat het kan moet je het gewoon een keer proberen. Vindt je pony het binnen allemaal erg eng kun je altijd nog wachten tot het buitenseizoen.

Sjaan

Berichten: 8038
Geregistreerd: 19-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:30

Als jij zelf vind dat je er klaar voor bent (dat als ik jou verhaal zo lees, ben jij zeker wel klaar voor de B) zou ik lekker wedstrijdjes gaan rijden!
Je kunt iig je startkaart nu al aanvragen (je betaald per jaar) en dan kun je een wedstrijdje binnen proberen gaat dat na een paar keer nog niet zo lekker bv wacht je gewoon lekker op het buitenseizoen!
Binnen beginnen is ook wel lekker hoor!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:42

Ik zou liever binnen beginnen, en idd dan kan je altijd nog wachten tot buiten.

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 23:20

Binnen is vaak wel enger, maar het is wel goed voor de ervaring. Ik zou als ik jou was gewoon starten en kijken hoe het gaat. Als het na een paar keer nog steeds niet erg goed gaat zou ik gewoon nog ff wachten en het later weer proberen maar aan jou verhaal te zien moet het best lukken. Succes Knipoog

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 11:19

Ik wou juist binnen beginnen omdat ie daar niet weg kon vluchten Haha!
Maarja uiteindelijk pas eind juni/begin juli gestart en dat ging ook best.Op de eerste paar wedstrijden na haha

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 12:11

ik zou nu gewoon beginnen, kan je nog even wat binnenwedstrijdjes rijden die zijn wat rustiger, want buiten wil het nog wel es chaos zijn!en zo te horen ben je er wel aan toe!suc6!!

Assiej
Berichten: 3670
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 22:30

bedankt allemaal..! Ik moet alleen eerst mijn paardje nog laten chippen voordat we een startkaart aan kunnen vragen, dus die komt meteen als hij zijn 2e prik krijgt voor tentanus ofzo en dan gaan we meteen aanvragen Lachen dankjuhwel allemaal

Mijn 2 maantjes, Moon & Luna (L)



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mingming en 37 bezoekers