verzekering interpolis

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
melissa7
Berichten: 1249
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: den haag

verzekering interpolis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 15:09

wie heeft zijn paardenverzekering bij interpolis lopen. wil graag weten hoe hun zijn. ook zie ik diverse soorten verzekering. ik denk zelf aan de uitgebreide verzekering. maar wat houd dan de Veterinaire ziektekostenkosten in. want bij een uitgebreide is ook alle soorten van kreupelheid verzekert maar zit daar ook dierenarts kosten bij verzekerd of is daar die Veterinaire ziektekostenkosten voor.

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 16:38

ik heb mijn paard bij interpolis verzekert, bevalt goed hoor! ik heb de uitgebreide verzekering

Spookie

Berichten: 935
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Loenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 16:55

Volgens mij kun je het beste even naar www.interpolis.nl en dan ff een mailtje sturen voor info. Dan kunnen ze je precies uitleggen wat overal mee bedoelt wordt en wat wel en niet meeverzekerd is.
Mijn paardje is ook verzekerd bij Interpolis en bevalt me tot nu toe erg goed!

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:09

Ik heb m ook bi interpolis. Ik ben gaan vergelijken tussen interpolis en efo en ik kwam op interpolis omdat daar brand en diefstal bij in zit. Bij efo moet je daar apart voor bijverzekeren.

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:23

Ik zit ook bij interpolis, ben ook tevreden...
Als je iets wilt weten kun je pben Lachen

anita

Berichten: 2155
Geregistreerd: 18-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:13

Mijn paardjes zijn daar ook verzekerd . Bevalt goed. Uitgebreid houdt niet in ziektekosten maar wel als het paard niet meer geschikt is voor de sport.

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:29

ik heb de uitgebreide verzekering bij interpolis, ik heb geen veterinaire verzekering erbij gedaan, dit is voor de dierenartskosten maar er zit elke keer een eigen risico van €50,- bij.
wel ben ik verzekerd als die naar de kliniek moet voor operatie.