waar zit het addertje onder het gras?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

waar zit het addertje onder het gras?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 11:56

Ik kwam daarnet de volgende website tegen:

http://www.first-impressions.nl/Consume ... fiemm.html

Hierbij kun je voor €3,90 (+ €1,95 verzendkosten) een kennismakingspakket bestellen over fotografie maar dat inclusief een panoramacamera én een digitale camera, en dat alles zónder verdere koopverplichting.
Dat kán toch gewoonweg niet, maar er staan verder geen kleine lettertjes bij, dus waar zit het addertje onder het gras?

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:06

Heb je niet wat meer info?
Ik kan ook nergens de voorwaarden ontdekken, beetje vreemd allemaal Scheve mond

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:11

Er staat ook niet meer op de site Ann..

Maar echt vaag, dit kan toch niet, 2 camera's voor maar 3,90 Verward Mischien zijn ze gejat ofzo... Alleen lijkt het me eigenlijk niet omdat ze er dan beter meer voor kunnen vragen. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wat er niet klopt!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:28

ja wij krijgen daar ook altijd van die bonnenboekjes van, van datzelfde.
Ik wilde dat laatst ook doen, maar ons mam vond dat niet zo'n goed plan omdat het idd simpelweg niet KAN dat ze 2 camera's weggeven voor die prijs. Anders zou de hele wereld dat toch al gedaan hebben...?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:39

Waarschijnlijk is dat zo'n deal dat je nog 10 jaar vast zit aan een duur maandelijks magazine ofzo. Ik zou er in ieder geval niet voor gaan.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:51

Meestal blijven ze de volgende pakketten sturen.
Moet je weer brieven gaan schrijven, ondertussen heb je al 3 pakketten ontvangen, meot je die weer terug sturen enz. enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:08

Ik heb het addertje gevonden, denk ik.
Firma De Heus is eigenaar van die website en die verhuren oa (e-mail)adressen voor marketing doeleinden Haha!
Volgens mij is dat dus: één keer inschrijven en levenslang reclame ontvangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:12

Is dat niet zo'n site waar je je dan voordat je het volgende pakkert ontvangt ff telefonisch contact op moet nemen.

een kennis van mij had dat dus ook met soortachtig iets.
Het nadeel was, dat je dus niemand aan de telefoon kreeg Lachen

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:13

Mazzel-meid schreef:
Ik kwam daarnet de volgende website tegen:

http://www.first-impressions.nl/Consume ... fiemm.html

Hierbij kun je voor €3,90 (+ €1,95 verzendkosten) een kennismakingspakket bestellen over fotografie maar dat inclusief een panoramacamera én een digitale camera, en dat alles zónder verdere koopverplichting.
Dat kán toch gewoonweg niet, maar er staan verder geen kleine lettertjes bij, dus waar zit het addertje onder het gras?



haha dat kreeg ik ook doe je toevallig ook mee aan
dat spelletje ????
ik dacht eerst ook zo das mooi maar toen dacht ik ook naja
laat maar dat is te mooi om waar te zijn

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:15

En als je niet dat voordeel hebt kost het 29,90... Dat kan volgens mij nog steeds niet uit... Verward
Vreemd zeg. Ik denk dat je dan idd voor de rest van je leven ergens aanvast zit ofzo...

Lon
Berichten: 886
Geregistreerd: 29-01-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:16

Erboven staat, totale waarde 29,90. Denk dat dat wel iets over de kwaliteit van de camera's zegt. Wie weet krijg je wel een bouwpakket Knipoog

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:18

het zullen ook niet bepaald de camera's zijn die in de advertentie staan, maarmeer een soort blikken wegwerpcamera-idee.
niet doen, je wordt genaaid waar je bij staat met dit soort acties

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 16:42

ik heb ook wel eens zoiets gehad en bestelt, toen kreeg je alleen het kennismakingspakket, en als je alle volgende pakketten dan ook bestelde kreeg je pas gratis een tv. Dus volgens mij is dat hier ook zo, je betaalt alleen voor het kennismakingspakket, en daarna volgen er nog heel veel andere dingen, waarvoor je extra moet betalen, mits je het afzegt.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:06

ik zou zoiets nooit bestellen, je kan al bijna weten dan zeker meer geld kwijt zou zijn. zowieso al vaag, als er geen voorwaarden enzo staan. maar net zoals marreke zegt kan het goed zijn dat je gegevens worden gebruikt voor andere doeleinden.

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:09

Ik denk dat de Gratis Camera's een bonus zijn als je de hele serie blijft ontvangen. Ze zullen wel niet bij het gratis welkomstpakket horen. Dat is vaak zo, dan krijg je die extra's pas als je intekent om de héle serie te nemen, ook al lijkt het in de advertentie net alsof je ze direct al krijgt.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:32

Nimue schreef:
Ik denk dat de Gratis Camera's een bonus zijn als je de hele serie blijft ontvangen. Ze zullen wel niet bij het gratis welkomstpakket horen. Dat is vaak zo, dan krijg je die extra's pas als je intekent om de héle serie te nemen, ook al lijkt het in de advertentie net alsof je ze direct al krijgt.


ja dat bedoel ik.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:35

wijze les........

als het te mooi klinkt om waar te zijn, IS het ook te mooi om waar te zijn........

Ga daar maar vanuit dan bespaar je je een berg ellende.....

Iedereen die ooit opgelicht is is opgelicht omdat ze in korte tijd veel geld wilde verdienen of om een andere reden van hebzucht.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:45

er staat toch nergens dat je die camera's krijgt? er staat dat in het verzamelwerk een digitale camera zit, maar niet in het kennismakingspakket!!

er staat alleen dat je EEN camera erbij krijgt, dus dat zegt niks over de kwaliteit.

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 18:55

Jawel, ze zeggen dat je voor €3.90 het kennismakingspakket + cd-rom + camera krijgt.

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 20:13

ja maar niet dat dat een digitale camera is of dat het de camera op de foto is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 00:34

weet niet of het van het zelfde is , maar ik heb een keertje een starterspakket van "alles over paarden" besteld en dan kreg je gratis een rosborstel ofzo iets vaags , en toen hadden wij besteld , toen kregen wij , terwijl het , zogenaamd , niet de bedoeling was heel per ongeluk ook meteen het volledige abbonoment want we moesten betalen , of terug brengen had ik ff geluk dat ik net ging verhuizen Tong uitsteken