hello ben nieuw en ben een beetje depri :-(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

hello ben nieuw en ben een beetje depri :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 12:29

Ik heb deze zomer een 2de paard gekocht door rugproblemen, een zachter..De 1ste dec wou ik gaan wandelen maar heb een ongeluk gehad met zware gevolgen. Naar de spoed gereden , scheenbeen gebroken en knie kapot...o.A kraakbeen Boos! wat een zeer slecht prognostiek is...2 weken in het ziekenhuis en zware en pijnlijke operatie achter de rug.1 week onder morphine gelegen...vreeselijke pijn geleden. Hier lig ik dan tot maart met 2 enorme vijsen door gans mijn knie en een ijzere plaat...ik heb nog felle pijn ...maar het ergste was...toen ze mij alle dagen slechter en slechter nieuws kwamen brengen...ik mocht nooit meer sporten en zeker nooit lopen....ik die juist leef voor mijn paarden , die een toekomst wou opbouwen erin..en...2 dagen geweend. Nu wil ik mijn best terug doen om ooit te kunnen rijden..ik leef ervoor zonder paarden is mijn leven niets...ik kan ze zelf nie gaan vertroetelen..erg hoor...als je gezond bent denk je er niet aan maar als je zo iets voor hebt dat u toekomst eronder lijd ..dan besef je pas wat je hebt, of had...
ik mis ze zo...mijn paardjes...Boos!


Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:34

welkom op bokt...
en dat je depri bent kan ik geloven....
ik wens je veel sterkte toe ,en hoop dat er binnenkort toch wel weer een lichtpuntje voor je komt... Huilen

Tropico
Berichten: 1333
Geregistreerd: 18-11-03
Woonplaats: In een hutje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:34

he wat naar...
veel sterkte meis


Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:40

welkom op bokt.

Verschrikkelijk jammer wat er met je is gebeurt Scheve mond . Ik mag er niet aan denken dat ik zelf ooit zoiets aan de hand zou krijgen. Probeer er tegen te vechten, maar ga ook niet te snel. Je kan beter een lange tijd wachen om met paarden bezig te zijn en stapje voor stapje vooruitgaan dan dat je bij wijze van spreke volgende week al terug bij je paard zit omdat je het niet kan laten en dan later met nog ergere problemen zit. Ik wens je echt veel sterkte en hoop dat he weer goed komt Ach gut

I used to walk in a room full of people and wonder if they liked me.
Now I look around and wonder if I like them.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:43

jeetje wat erg.. Misschien is mennen over een tijd wat voor je?
Ik zag op paard ahoy een meisje met een dwars laisie (geen idee hoe je t schrijft), zij kon niet meer lopen en zat in een rolstoel, maar reed wel volop wedstrijden op dr paard, dus wie weet lukt jou dat ook ooit wel weer!
Sterkte!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 12:53

welkom op bokt!

wat erg wat er is gebeurd, ik kan me voorstellen hoe je je voelt, ik moet er niet aan denken een leven zonder mijn paardejs!!
oh wat erg zeg

ik wnes je heel veel stertke en hopen dat er toch nog iets van te maken valt omdat je het zo graag weer wilt

Paardrijden is geen krachtsport, maar gevoel
San Z1+9 Fury M2+6 Haha!
Hoe meer je de mensen leert kennen, hoe meer je de dieren gaat waarderen!!

lovebonney

Berichten: 1862
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:27

wat baluhh!nou evengoed welkom en niet verslaafd raken he!

Anjatjeuh

Berichten: 3598
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Leuven, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:46

Oei, hoe vreselijk, kan het me echt niet voorstellen wat een klap dat moet geweest zijn.
Lig je nu nog steeds in het ziekenhuis of ben je al terug thuis? En wie zorgt nu voor de paarden?
Ik zie dat je in Brussel woont, als je terug wat beter bent moeten we maar een keer meeten hè.
De moed niet opgeven, dokters hebben ook niet altijd gelijk, maar ga je zeker niet forceren.

I've been searching a long time... For someone exactly like you
Someone like you makes it... All worth while

Urika 14-10-2006

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:09

ik zei het al (op bix Lachen ), de moed niet verliezen, er zijn *veel* mensen die door hun liefde voor paarden tot meer in staat zijn dan dokters denken! je zál terug op je spanjaard kunnen rijden, echt! hou de moed erin, ik leef met je mee. veel sterkte!!!

Enya - Daya :-)

dolfijn

Berichten: 132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 14:54

Welkom op bokt. Wat erg voor je wat er bebeurd is, maar neem de tijd voor je eigen ook al is dat moeilijk.
Je eigen lichaam is het belangrijkste wat er is, en als dat dadelijk weer beter is, dan kan je weer aan je paardjes denken.
Maar ik snap best dat dat moeilijk is.
Sterkte meid.

Levensmotto: geniet van het leven zolang het kan, en wees eerlijk tegen elkaar.

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 14:59

Ik wil jullie allemaal bednaken , zo lief...dat doet zo deugd al die berichtjes lezen...ik hou de moed erin , ik wil ooit terug rijden...deze zomer nog , ik ga er alles voor doen. Ik woon aan de kanten van Aarschot , juist verhuisd en t' zou me een plezier zijn zo lieve mensen gelijk julli ete ontmoeten ooit !! Nog erg bednakt allemaal...

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 15:03

Hey Cindy... Dat is niet leuk... Ik had geen idee dat het niet goed met je ging... Het is ook alweer een tijdje geleden dat we nog gemaild hebben...
Ik hoop iig dat 2004 een jaar wordt waarin je weer de kracht vindt om te rijden...

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 15:19

Wat rot zeg!
Sterkte!
Enne, welkom op bokt!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 15:31

Oei... dat is niet best... Veel sterkte! Inderdaad rustig aan doen... des te meer kans dat je weer kunt rijden. Misschien dat je wat ligt werk (poetsen o.i.d.) kunt doen?

O ja... en Welkom op Bokt!

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 16:53

ai, cinv....mag er niet aan denken (maar doe het juist wél naarmate ik ouder word Knipoog ). weet je, het is niet zozeer dat dokters gelijk of ongelijk hebben, maar zij zullen meestal van de moeilijkste situatie uitgaan. dan kan het eigenlijk voor de patiënt in kwestie alleen maar meevallen, al naar gelang de evolutie en inzet. hoorde laatst ook nog vertellen over een oudere man met twéé kunstheupen die weer vollop paardreed! het kan dus wel. misschien nog niet deze zomer, een datum moet je er niet opplakken, wordt je alleen maar ongelukkiger van als je de 'deadline' niet haalt....
véél sterkte OK dan! Ach gut !

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 17:03

Ja , en hoop doet leven . Ik heb kiné alle dagen. Ik wil terug paardrijden. Tja maa als z eje alle dagen zo meer en meer negatief hoord..naar het schijnt is die knie het moelijkste en een van de zwaartste en pijnlijkste operaties, heup is niets daartegen, enfin ik heb het gevoeld it hurts like hell...na ene maand nu zie ik nog fameus af hoor , maar mijn paardjes helpen mij overheind ..het moet ! en dank je allemaal nog eens..

Wil je een Duitse Dog ? Kijk hier eens http://doguesecours.skynetblogs.be/
AQUA (v.Gribaldi)nieuwe aanwinst : [ITP] AQUA (Gribaldi x Holland ) mijn nieuwe aanwinst

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:16

Sterkte! ik hoop voor je dat je nog wel wat kan doen met paarden en dat het allemal goed komt. ik was laatsts gevallen en had een hersenschudding Scheve mond . Mar het was goed dat ik zo gevallen was want anders had ik misschien nu in een rolstoel gezeten. Maar ik ben nog steeds niet bang voor paarden en ik rij er gewoon op zo al sik normaal altijd doe(zonder te vallen Knipoog )!

xxx natal

Friendship Is Like A Glass, HandlE It WitH CarE oneS it'S brokeN it'S harD tO reparE!!

PeOpLe wHo dOn'T LikE CaTs MusT hAVe BeEN MoUSe In A PrEvIOuS LiFE!

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:29

Hoi,
welkom op Bokt!!

Ik wens je heel veel sterkte, en hopelijk komt
er snel goed nieuws!!!!

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 17:48

hoi cindy Lachen ,wat naar, maar geef niet op,de wonderen zijn de wereld nog niet uit.kan me ook bijna niet voorstellen dat je nooit meer mag paardrijden,vraag anders een second-opion aan,mischien dat die arts wel andere dingen weet.ik weet niet of het bij jou helpt,maar ik probeer in zo'n situatie altijd aan dingen te denken die erger hadden kunnen zijn.
groetjes karin Knipoog

geniet van het leven,als is het maar even,maar voor alles blijf lachen en blij dan voel je je vrij.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SentiBot en 34 bezoekers