Vraagje voor Stichting de Toekomst.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 19:13

Hoi Allemaal,

Wij rijden binnen kort naar de Kamer van Koophandel om Stichting de Toekomst officieel te openen.

Dit omdat wij bericht kregen van Staatsbosbeheer, zij geven pas land vrij als wij officieel geopens zijn, en als we sponsors hebben. Ze hadden ook wel een logische reden. Bedoel, stel nou dat we niet door zouden gaan.

Maar wat ik dan aan jullie wilde vragen was, als wij geopend zijn zouden jullie dan donateurs worden of zo?
Of zomaar een donatie storten, of zelfs een paard adopteren? Verward
Ook gaan we spullen inzamelen en met bv. braderieën of andere efenementen daar dus mee op locatie staan, en dan zou de opbrengst naar de Stichting gaan.
Maar wat zouden jullie doen, of niet doen?

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:28

Hoi Sanne!

Kan je me iets meer vertellen over je stichting of verwijzen naar mogelijk eerdere topics?

Dank je!!!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 19:37

Stichting de Toekomst is een stichting die verwaarloosde, mishandelde, oude en afgekeurde paarden op wil vangen omdat ze anders naar de slacht moeten omdat ze geen andere baas kunnen vinden ofzo.
We willen de paarden dan goede verzorging geven, en ook hier in de buurt zijn veel meisjes (ook jongens) die de paardjes graag willen verzorgen. Dan krijgt elk paardje z'n eigen verzorgstertje. Er wordt wel in het belang van het paard gekozen, gaan hij/zij pijn leiden, is het einde verhaal! heel erg simpel.
Al het geld die naar de stichting gaat wordt gebruikt voor de paarden!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:36

Ik wil ff kwijt dat ik dit echt super vind van je!
Veel succes! Party!!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 20:38

Ik zou,voor een klein bedragje per maand (fl 25,-)
best een paardje van je willlen adopteren hoor San!
Ennuh,als je me nodig hebt voor een website,
m@il je dan effe? Knipoog ik wil er wel bij zijn als je stichting geopend word Haha! Boktmeeting á la Stichting de toekomst Knipoog

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 21:20

Hoi Sanne!

Een geweldig idee van jullie om dit te realiseren! Ik heb diep respect voor jullie! Ik heb een handtekening op jullie site geplaatst zodat er meet land geregeld kan worden. Ik hoop dat alle Bokkers hier hun medewerking aan verlenen zodat het een succes wordt! zodat veel paarden die anders weinig toekomst hebben toch een plaatsje op de wereld krijgen waar ze gelukkig kunnen zijn!!!

Jullie kunnen op mijn donatie rekenen!