Van die verdrietige momenten...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Van die verdrietige momenten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 23:26

Soms zijn er van die momenten...
Dat de tranen maar blijven komen, en het niet lijkt op te houden Verdrietig
Dat je opeens van die lijkt wel angstaanvallen, even neit wetend waar je het zoeken moet...
Herinneringen die voorbij flitsen, de fijnste herinneringen waar je vaak naar terug kijkt met een glimlach, maar op zulke momenten enkel om kan huilen, omdat je ze voorgoed moet missen...

Spijt dat ik de laatste maanden Tancredas plaatje langzama heb laten innemen door Genderose... Altijd heb ik gezegd dat Gen het nooit zou halen bij Tannie... En dat is oko nooit gebeurd... Dat ik Tannie opzij heb geschoven voor Gennie, daar heb ik spijt van, want ze liggen eigenljk op 1 lijn... Tancreda was zo speciaal, ik was gek op haar, en zij liet duidelijk merken dat zij dat ook op mij was...

Ik vond haar zielig in he hoekje van de wei, ik zag haar staan vanaf de weg... Toen ik bij haar was, was ze echter gelijk vrolijk, kreupelde de wei door en ging weer grazen onder mijn toeziend oog... En die keer terug van vakantie, ze hda een week vrijwel neit gegeten van de pijn.. Mager geworden... Toen ik er was, viel ze gelijk als een hongerig beest aan... Ik merkte dat ik een wereld van verschil maakte bij haar...

Gen liet het ook merken, maar op een mindere manier...

SOms denk ik, dat het allemaal mischien anders had kunnen zijn... Als ik niet op vakantie was geweest...
Sinds dat ik toen op vakantie ben gegaan, is alles veranderd... We waren gelukkig, en blij, daarna veel tijden van zorgen en verdriet gekend met mijn lieverds... De sfeer op stal veranderde, en zal ook nooit meer zoals toen worden... Was ik toen maar thuis gebleven, dan had ik ze mischien beiden nog bij me...

Zulke huilbuien lijken soms eeuwig te duren... Donkere wolken... Maar gelukkig schijnt er een zon achter de wolken en verschijnt die glimlach van herinnering uiteindelijk weer... Terug denkend aan die tijd, blij dat ik het heb mee mogen maken, maar verdrietig omdat ik het moet missen... Huilen


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 00:05

Ach gut ik hoop dat je pijn ooit eens zal slijten tot zoete herinneringen...

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 00:48

Pellie schreef:
:(:) ik hoop dat je pijn ooit eens zal slijten tot zoete herinneringen...

Sluit ik me bij aan!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 00:54

ik ook Lachen

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:03

Hé ik weet zeker dat er een tijd komt dat je ook van de mooie herinneringen leert genieten.
Sterkte!!

Holsteiner: Charakter. Charisma. Klasse!!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:06

paardjuhsgek"]
[quote="Pellie schreef:
:(:) ik hoop dat je pijn ooit eens zal slijten tot zoete herinneringen...

Sluit ik me bij aan!
[/quote]

Ik ook

En jezelf geen verwijten maken, weet zeker dat je paardjes dat ook niet zouden hebben gedaan Ach gut

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 15:34

Diep in je hart weet jij (en dat weten de paarden ook) dat dit de enige en ook de beste weg was!
Sterkte!


mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:17

waarom zouden zowel Tancreda als Genderose niet allebij speciaal kunnen zijn? Je houdt toch niet minder van de een als je ook veel voor de ander voelt? ze waren allebij speciaal, ik mis je berichten over je paardenvriendinnen al, hoe erg moet jij ze dan wel niet missen??
Ik wens je alle goeds en verdriet slijt zeggen ze, en inderdaad de nare herinneringen verdwijnen naar de achtergrond en de goede worden duidelijker! Maar dat je ze mist DAT begrijp ik zooo goed!

Als je het leuk vind kom es bij Latoy kijken/rijden?!

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Tancreda4

Berichten: 24022
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-04 18:33

Bedankt voor de lieve reacties...
Ik mis ze heel erg, maar gelukkig heb ik oko de momenten waar ik met een lach terug kan kijken naar mijn paardjes...
Maar soms moet het er allemaal even uit...
Vooral met die bijzondere momenten mis ik ze... Gisteren maakte ik met Otto een wandeling in het weiland in de witte wereld... De stilte, lekker alleen met z'n drietjes... Alle drie miste we een merrie naast ons...
Echt zo jammer dat ik met geen van beiden zoiets meer met ze kan delen...

Alayda

Berichten: 878
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Munstergeleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 19:48

Ik kan je heel goed begrijpen.. Zelf heb ik ook mijn paardje verloren en heb inmiddels een ander paard, maar toch... Zij was gewoon zo speciaal en bijzonder voor me. En inderdaad, je hebt van die momenten en dan mis je ze gewoon... Maar...blijf aan die mooie en bijzondere momenten denken, die herinneringen zijn zooo belangrijk!!! Ik wil je iniedergeval erg veel sterkte wensen!!! Vergeten zul je ze nooit!!!

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 13:42

Ja het is moeilijk om je lieveling te moeten verliezen. Het is pijnlijk en het zal moeten slijten. Alleen dat heeft tijd nodig. Sterkte!

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 14:12

Het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk om te verwerken wat jij allemaal heb mee gemaakt met je meisjes..
Heel veel sterkten nogmaals!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: herous, Jussem, Karintich, vidya en 150 bezoekers