Tanden trekken of myler verkopen........

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 13:56

Wist je dat niet FH Lachen
Bokt is toch van alle markten thuis Lachen

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 14:02

Nog erger, ik ga ook binnenkort contact met haar opnemen, heb hier ook een ouwe bejaarde pony die gebitsonderhoud nodig heeft ( geen tegenoverliggende kies, dus 1 kies blijft doorgroeien, dit is begin dit jaar onder volledige narcose hersteld maar nu moet geregeld die kies bijgeslepen gaan worden en dat vindt mijn ouwe tante geen succes bij de kliniek, Lachen _

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 16:00

Hihi, ik heb met jackie inderdaad een afspraak staan voor 2 januari Lachen Ik zal mijn digi dan wel meenemen Knipoog

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 17:03

Misschien moet ik haar ook maar even bellen... Ik heb hier waarschijnlijk ook nog een klantje staan.
Dot heeft sinds gisteren een nieuw weidemaatje , een shet-hengstje van 75 cm. en 1 of 2 jaar oud (ben ik nog niet helemaal over uit, maar morgen komt de dierenarts om te enten) en die is nogal verwaarloosd geweest. Hij heeft al wel een week of drie bij iemand gestaan die em al wat opkeknapt heeft (en waar ik em dus van gekocht heb) maar hij is nog behoorlijk mager. Het viel me op dat'ie erg langzaam eet en hooi eet'ie nauwelijks, dus ik vermoed dat er toch iets meer aan de hand is.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:20

Als we nou een beetje de afspraken kunnnen combineren, is het voor haar wel prettig reizen, Lachen.

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 18:40

Miesschien moet ik ook maar eens PB'n dan Lachen

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 20:24

Ik heb afgelopen week de tandarts bij Minco gehad en toen hadden we het ook over wolfstandjes,en hij adviseerd over het algemeen om ze er wel uit te laten halen omdat de paarden er vaak toch wel last van hebben.
Ik zou er gewoon even naar informeren als ik jou was.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 11:27

cornelie schreef:
Maar eerlijk waar, ik vind het superdingen in het echie. Lijken mij ook zeer prettig voor het paard. Ook via ebay gekocht ? Lachen

Hoe doe je dat? via ebay? bvd.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 11:31

Gewoon naar www.ebay.com gaan. Aanmelden en bieden maar Lachen Het aanmelden kan ook op www.ebay.nl , dit is misschien wel zo makkelijk omdat dan alles in het nederlands vermeld staat. Als je bij ebay naar sports, en dan naar equestrian gaat kom je heeeeeeeeel veel paardenspullen tegen. Of zoeken op bv Myler of wat je dan ook maar zoekt.

Asciugamano
Berichten: 5849
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 12:05

bedankt!

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 13:33

SFLJ welkom op Bokt Lachen
Cornelie iemand vers op Bokt al meteen Ebay-verslaafd maken Lips are sealed Lachen

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 14:00

Nou, nog erger. Je zou er bijna een sticky van maken, er wordt best vaak naar gevraagd Knipoog

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 21:09

Jaaaaaaaaaaaa, vandaag was het dan eindelijk zover, jackie (de bokt tandarts) is langsgeweest voor pride. Het was iets slechter dan ik dacht maar hij leeft nog wel hoor Knipoog Maar ik dacht al dat hij ook niet zo'n groot kwekje had en dat lijkt inderdaad het geval te zijn. Een myler zal toch wel lastig gaan worden. Maarre, jackie is helemaal toppie!! Gewoon normaal, rustig en je kan alles vragen en voelen. Over een half jaartje mag ze weer komen Lachen
En dan mag over 2 weken pride weer aan de slag, dan heeft hij 7 weken winterrust gehad, een nieuw aangemeten zadel, zijn tandjes gedaan en zijn magnesiumtekort is weer aangevuld.

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:42

cornelie schreef:
Jaaaaaaaaaaaa, vandaag was het dan eindelijk zover, jackie (de bokt tandarts) is langsgeweest voor pride. Het was iets slechter dan ik dacht maar hij leeft nog wel hoor Knipoog Maar ik dacht al dat hij ook niet zo'n groot kwekje had en dat lijkt inderdaad het geval te zijn. Een myler zal toch wel lastig gaan worden. Maarre, jackie is helemaal toppie!! Gewoon normaal, rustig en je kan alles vragen en voelen. Over een half jaartje mag ze weer komen Lachen
En dan mag over 2 weken pride weer aan de slag, dan heeft hij 7 weken winterrust gehad, een nieuw aangemeten zadel, zijn tandjes gedaan en zijn magnesiumtekort is weer aangevuld.


Potverdikke, vergeten dat ze nu bij jou zou komen, mijn pony moet hevig onderzocht worden, want ze heeft echt last! Ik wil absoluut niet naar de kliniek met haar, want dan wordt ze gescheiden van Cody en dat is in de ogen van Cody onmogelijk, Haha! . Ook is de pony niet zo blij op de kliniek, ze komt dan behoorlijk in protest, Boos! . Ging het met Pride wel goed??

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 21:47

Uhm, je hebt het over PRIDE Lachen Af en toe vond hij het heeeeeerlijk dat gevijl, kwekje naar voren en genieten maar. Af en toe vond hij het niet zo interessant,........ he, een raam.............hmm, mooi plafond............... wow, ik zie mijn staart. Af en toe had hij een klein hartje, nee pride je kan niet met je neus onder mijn jas, maar mama, ik ben zo zielig......
Pride dus Knipoog

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:54

cornelie schreef:
Uhm, je hebt het over PRIDE Lachen Af en toe vond hij het heeeeeerlijk dat gevijl, kwekje naar voren en genieten maar. Af en toe vond hij het niet zo interessant,........ he, een raam.............hmm, mooi plafond............... wow, ik zie mijn staart. Af en toe had hij een klein hartje, nee pride je kan niet met je neus onder mijn jas, maar mama, ik ben zo zielig......
Pride dus Knipoog
+

Haha! , hij blijft een lolbroek..........mijn ouwe tante is zo'n muts, op de kliniek met een roesje, wist ze nog de assistente voor 2 weken uit te schakelen, Boos! . Ze moest er niets van hebben, die kaakklem en zo'n veil in haar mond!!! Zucht, het is voor haar eigen bestwil!!!

DubbelFun

Berichten: 88693
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:46

FH: dat soort gedrag vrees ik bij Sugar dus ook. Die moet al helemaal niks hebben van mensen sie aan haar hoofd willen zitten, laat staan in de mond. Maar roesjes hou ik ook niet zo van...
Moeilijk moeilijk, zal blij zijn als het volgende week woensdag is Lachen