Udinde voor het eerst naar het strand

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Udinde voor het eerst naar het strand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 18:46

Van de week hadden we al eens geprobeerd om Udinde mee te nemen naar het strand, maar helaas was dat 1 groot fiasco omdat ik haar alleen had meegenomen en Isolda en Berber om het hardst stonden te schreeuwen.

Dus vandaag omaatje maar meegenomen en het opnieuw geprobeerd.
Mijn zus had Berber in de lange lijnen meegenomen en Udinde en ik kwamen erachter aan.
Udinde heeft afgelopen weken al wat dingetjes op en aan gehad. Ze heeft een klein hoofdstelletje aan, een singeltje op haar rug, een dekje, het schoftstuk (wat bij lange na niet past Boos! )
Ze pikt alles direct op en vindt helemaal niks eng. De singel vast, het bitje in, och.... dat doe ik toch al jaren?? Ohnee.... dat doe ik niet, maar vooruit, who cares! OK dan!

Samen met Berber zijn we door het bos gewandeld.
Afbeelding

En vervolgens door de duinen naar het strand. Vaak zijn paarden als ze voor de eerste keer naar het strand gaan wel wat onder de indruk. Dan staan ze boven aan de duinen met grote ogen te kijken naar de vlakte en de zee.
Udinde niet.....
Die kachelde zo het strand op en vond het verder niet zo heel erg interessant. Het water vond ze wel een beetje vreemd, dat bewegende onder haar voeten, dat moest ze even goed bekijken.
Maar verder..... Nadat ze het bekeken had ging ze zo met me het water in.
Afbeelding

Al met al hebben we een uurtje gewandeld, maar het laatste stukje was ze wel erg rustig... Het had misschien toch allemaal wat meer indruk op haar gemaakt als ik dacht.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:51

Die laatste foto is mooi zeg, daar zie je ineens dat ze echt gegroeid is, ze lijkt al een stuk ouder. Echt leuk dat ze zo braaf is, en dat je over een tijdje met haar ook over het strand zult rijden. Wat vliegt de tijd he?

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:57

Wat een ontzettend leuk paard is dat geworden zeg! Van dat veulen tot dit, echt heel erg leuk om te zien! Hoe groot is ze op dit moment eigenlijk?
En wat ontzettend gaaf dat zij zo lekker koel bleef, uiterlijk dan. Onze paarden gaan al uit hun dak als we op de parkeerplaats staan en nog moeten zadelen. Ze vinden het allemaal vreselijk spannend maar ook heel erg leuk. Ik weet nog dat ik met Joop de wedstrijd van Katwijk reed en dat hij gewoon unstoppable was. Als een idioot draven, tot de laatste meter.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-04 19:01

Ik weet niet precies hoe groot ze is nu. Ze is ietsje kleiner dan Berber en Isolda, die zijn ergens rond de 1.63.
Ze is wel veel ieler nog, ze moet echt nog uitzwaren. Ik had gisteren het schoftstuk van Isolda op haar gelegd, nou er kon nog wel een paard bij in, zo groot was het.
Hoofdstelletje van Isolda paste ze nog niet eens terwijl ik alles op het laatste gaatje had gezet. Nu heeft ze een heel oud pony hoofdstel aan.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 19:16

wat een brave knollie heb je toch!
nog even dan ga ik met Hinke beginnen! Ik ben heel benieuwd hoe zij het opgaat pakken.
hopeijk net zo braaf.. gek he? nog even en we zitten op onze veulentjes!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 19:18

Ooh wat is Udinde stoer zeg, ze doet het toch allemaal maar even. Lijkt me wel wat, een paard wat zo koel in de kop is. Ik ben benieuwd hoeveel ze nog groeit, ze lijkt op de foto's al vrij "af". 1.63 is een mooie hoogte Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:17

Leuk dat ze zo braaf is, heft ze waarschijnlijk van haar vader Schijnheilig
Usti heeft echt voor alles al paardenmaat nodig, we doen nog niet veel met hem maar hij pakt ook alles makkelijk op en is nergens bang voor.
We nemen wel wat kleiner tuig mee in maart Haha!
Heb er echt zin in, vooral als ik deze foto's zie.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:21

Wat is het toch elke keer weer heerlijk om te zien dat jij zo met je knollies het strand op loopt. Tja, wij hebben bos, hei en 'de Berg', maar toch...

En Udinde is een hele mooie meid!

_Kimmm

Berichten: 10331
Geregistreerd: 27-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:34

leuke foto.. maar is het neit koud in het water?

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 22:50

x
Laatst bijgewerkt door janna op 10-06-22 08:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 23:39

Stoere Udinde!! Leuk zeg, ben heel benieuwd hoe het straks gaat voor de kar en onder het zadel! Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 01:12

junta_mellie schreef:
leuke foto.. maar is het neit koud in het water?


Welneeee... alhoewel ik er niet graag in zou gaan nu. Ik had hoge schoenen aan en voelde er niks van Haha!

Ik kan niet wachten tot maart. Ze heeft vanochtend even een showtje gegeven in de wei en volgens mij misstaat ze niet tussen de tuigers Knipoog *LOL*

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:17

Kun jij niet gewoon een verbod krijgen om foto's te plaatsen Boos! Knipoog .

Lief hoor, zeker als je dan verteld dat ze waarschijnlijk toch wel iets meer onder de indruk was als ze zelf toe wil geven Ach gut .

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 11:19

Wat gaaf jantina, ze ziet er echt super uit Lovers. Voice ga ik vandaag ook weer even plagen met een dekje en beenbeschermers, ik moet haar weer even vastleggen op foto. *en denk maar niet dat Wencke veilig voor me is*

Plaats je snel weer een keer dichtbij-foto's van Udinde?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-04 11:21


Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 13:53

Kleine meisjes worden groot...
Je kan amper geloven dat het hetzelfe veulentje is als die in je usersicoon... *LOL*

Fijn dat ze braaf lijkt te zijn, maar eh...pubertijd moet nog komen natuurlijk Nagelbijten / Gniffelen