Piercing eruit gehaald..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Piercing eruit gehaald..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 18:15

Heb een piercing in m'n lip/kin(al zo'n 3/4 jaar), en heb al vaker last van m'n tandvlees, en heb 'm er nu uitgehaald.. het idee dat het niet goed is voor m'n tanden en tandvlees blijft toch iedere keer in je achterhoofd!

Vraag me af hoelang het duurd voor het dicht is, toen ik ooit eens een ringetje erin had die wat smaller was dan het staafje, toen kreeg ik na een paar dagen het staafje er bijna niet meer in..

Nu loop ik dus met een gat in m'n kin en vraag me af hoe snel dat gaat, want zo komt er natuurlijk iedere keer vocht uit Scheve mond Haha!


IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:21

de achterkant zal wel vrij snel dichtgroeien (wondjes in je mond zijn meestal ook na een paar dagen weer helemaal weg) alleen de voorkant ben ik bang dat het helemaal niet dicht zal gaan Scheve mond , kijk maar goed in de spiegel, zit een littekentje om het gat heen.

als ik jouw was zou ik naar de huisarts gaan en vragen of het dichtgehecht kan worden (dan word er eerst een nieuw wondje gemaakt zodat je huid een nieuw litteken kan vormen)

wel zonde dat hij eruit is, maar beter als dat ineens heel je tandwortel bloot ligt Knipoog

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 18:26

IcePrincess schreef:
als ik jouw was zou ik naar de huisarts gaan en vragen of het dichtgehecht kan worden (dan word er eerst een nieuw wondje gemaakt zodat je huid een nieuw litteken kan vormen)



Dat soort dingen hoor ik liever niet Tong uitsteken

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:30

Ik denk dat het aan de binnenkant ook snel dicht zal groeien, maar ben bang dat het aan de buitenkant toch een litteken blijft. Ik hoop dat het netjes dichtgroeit...

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 18:31

Dat littekentje zal ik niet zo erg vinden, zo groot zal dat nou ook weer niet zijn, heb ook piercings in m'n neus gehad en daar zie je ook niks meer van.. liever een klein littekentje dan een hoge tandartsrekening Tong uitsteken

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:57

denz schreef:
Dat littekentje zal ik niet zo erg vinden, zo groot zal dat nou ook weer niet zijn, heb ook piercings in m'n neus gehad en daar zie je ook niks meer van.. liever een klein littekentje dan een hoge tandartsrekening Tong uitsteken


Nou die tandartsrekeningen liegen er ook niet om Verdrietig

Kyno

Berichten: 10417
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:33

Jammer! Ik vind dat altijd supercool staan!! Maarja, als je er last van krijgt enzo is het misschien wel beter zo Lachen

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 22:36

Ja ik vond het vroeger ook altijd heel gaaf, maar ik heb hem er al zolang inzitten, dat ik 'm niet eens meer zie als ik in de spiegel kijk..
Ach... je wordt ouder, je wil eens wat anders Tong uitsteken

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:10

Je tong is binnen 24 uur genezen. Ik denk dat het binnenkant( een dunne vlies) ook wel zo iets is. Voor het gehele gat denk ik toch zeker een dag 3 tot 4, waarvan het voornamelijkste gewoon vet en viezigheid zal zijn. net zoiets als met je oren.

- Offline -

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 23:16

Wat zal vet en viezigheid zijn? ((mis ik wat?)


Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:18

Net zoals met stof is de meeste gewoon kleine deeltje huid(je vervelt). Dus in je gaatje zit talg, huid e.d. *LOL*

- Offline -

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 23:22

Ooh bedoel je dat, nee ik bedoelde met vocht wat eruit komt niet pus ofzo, maar gewoon je mondvocht, wat er in je mond zit Tong uitsteken
Die periode dat er pus uitkwam is alweer wat jaartjes terug Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:50

mn zusje heeft er ook 1, maar als ze van de zomer weer gaat werken, heeft z ebeloofd aan mn ouders hem er uit te halen, ben benieuwd dan hoe dat eruit gaat zien Tong uitsteken

maar t is zo'n mini-gaatje dat als het al een litteken wordt zie je het amper!

als ik mn navelpiercing er uit haal om er een andere in te doen, en ik laat hem er ff uit dan zie je het ook nog maar amper waar dat gaatje normaal zit!

plaats eens een foto!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:51

Awh jammer. Maja, je kunt beter doen wat het beste is.
Lijkt me best grappig dat als je een beetje speeksel door het gaatje duwt dat het er dan aan de voorkant uit komt Tong uitsteken *LOL*

Ik mag er misschien toch een laten zetten, heb bijna mn moeder overgehaald Tong uitsteken

    Dance to express, not to impress.

F_Orumster

Berichten: 15307
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:58

Is plastic piercing geen optie?

Ik heb een tongpiercing dan, en vind chirurgisch staal ook geen optie. Het staafje is wel van Chir. staal, en dan heb ik er plastic balletjes op. Want als die van chirurgisch staal zijn, voelt dat erg onprettig als dat tegen mijn tanden komt, en dat idee dat dat slecht is vind ik al helemaal niet leuk. Nu ik plastic erin draai = no problemo!

Verder heb ik me door mn 'piercingboer' laten vertellen dat het gaatje van de kin altijd beetje zichtbaar blijft... Sorry dat wil je vast niet horen, mja

Succes ermee iig

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:01

Elan schreef:
Is plastic piercing geen optie?

Ik heb een tongpiercing dan, en vind chirurgisch staal ook geen optie. Het staafje is wel van Chir. staal, en dan heb ik er plastic balletjes op. Want als die van chirurgisch staal zijn, voelt dat erg onprettig als dat tegen mijn tanden komt, en dat idee dat dat slecht is vind ik al helemaal niet leuk. Nu ik plastic erin draai = no problemo!


Hier precies hetzelfde verhaal Knipoog ijzer in je smoel is niet fijn Tong uitsteken


Maargoed, je hebt hem al 4/5 jaar, dus dat zal wel voor altijd een litteken blijven, alleen ehm...als je hem eruit haalt, bij mij moest ik m na 20 uur flink doorsprikken (de binnenkant was dus al dicht)
Dat gaat snel, maar de buitenkant, die gaat volgensmij niet eens dicht....

gewoon geen onderschrift :D

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 10:50

Zo'n plastic balletje heb ik zoiezo altijd al, maar aan de binnenkant zit staal, omdat dat een plat gevalletje is, en dus geen balletje, (ook niet los te maken) dat ding zit vast aan het staafje, en ik ben nog maar zelden een plastic staafje tegengekomen en dan nog, plastic gaat evengoed tegen je tandvlees irriteren als staal, dus dat maakt niks uit.

Nee ik laat het lekker zo, er komt iig geen speeksel meer doorheen dus dat is mooi (zo'n naar gezicht als je aan het eten bent en er komt vocht doorheen Tong uitsteken ) dat gaatje zie je wel, maar ach.. waarschijnlijk valt het mensen niet eens op als ze me niet eens kennen dus...


M'n moeder viel het trouwens gisteravond niet eens op toen ze thuis kwam dat hij eruit was.... Haha!

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:20

Stukjes broccoli *LOL*

- Offline -

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 12:28

Ik eet nooit broccoli Tong uitsteken

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:31

Ik heb mijn lippiercing al zeker 5 jaar niet meer, en er zit toch echt nog een gaatje. Heb nu al een paar keer tijdens een sollicitatie de vraag gehad of ik daar een piercing heb gehad Knipoog Gek genoeg had mijn vriendje na bijna een jaar het nog niet gezien..
tis maar waar je op let Lachen

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 12:51

batje schreef:
Ik heb mijn lippiercing al zeker 5 jaar niet meer, en er zit toch echt nog een gaatje. Heb nu al een paar keer tijdens een sollicitatie de vraag gehad of ik daar een piercing heb gehad Knipoog Gek genoeg had mijn vriendje na bijna een jaar het nog niet gezien..
tis maar waar je op let Lachen


Heb je toevallig een foto van het gaatje? Tong uitsteken

Ach maakt mij het ook uit.. dan maar een gaatje, nog steeds beter dan kapot tandvlees of tanden..

050206051012

Berichten: 27515
Geregistreerd: 21-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:45

Even een tip van Daantje: ik zou naar de piercingshop gaan om het gaatje te laten 'doorspoelen'. Daarna kun je het met een gerust hart dicht laten groeien. Ik had hetzelfde met 1 tepelpiercing. Mocht het niet dicht laten groeien voor het professioneel schoongemaakt was. Succes!

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-04 16:00

Maar wat heeft dat voor nut dan? Dan is het doorgespoeld om m'n speeksel zeg maar eruit te spoelen(want dat is het enige wat erin zit) en dan zit het daarna waarschijnlijk weer vol met speeksel..

Met een tepelpiercing kan ik het me voorstellen om dat te doen, maar bij je lip niet echt..

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-04 19:17

En hoe ziet het er nu uit, is het al een beetje dicht gegroeid???

Wacht niet op later. Als later iets eerder komt, ben je te laat....

Op het eind van mijn geld hou ik altijd een stuk maand over......

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-01-04 19:43

Ik zal binnenkort even een foto maken, het gaatje is kleiner geworden, maar je ziet nog wel een putje zeg maar, van binnen is hij wel al dicht, er komt iig al een paar dagen geen vocht meer uit Lachen Eigenlijk was datal niet meer zo na een paar uur.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Jody_, Appelflapje, Celiien, corinec, Eleeke, IASCrawler, karelien, lenaa_tje, maessie, manonutjuh, Paardennamen, PeerAppel, Ruai, Sabbientje, Taucha, teunis001 en 67 bezoekers