Kent iemand...:

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 19:21

een arabier hengst (of ruin *LOL*) genaamd Karim/Kareem, hij is geboren in 1993 en gefokt door de heer Lems uit Barendrecht, de moeder is Muscadet, vader weet ik helaas niet.Als het goed is woont de eigenaar/eigenares van Karim/Kareem in Beverwijk. Ik ben naar hem op zoek omdat ik een halfzusje heb en ik ben haar stamboom aan het uitpluizen en heb zo ook foto's gekregen van Karim terwijl hij geboren werd en van Karim als veulen, misschien ook leuk voor de eigenaar/eigenares van Karim.

Ook zou ik graag willen weten of iemand een arabierhengst/ruin kent die Ahmedd heet, geboren in 1987, ook gefokt door de heer Lems uit Barendrecht. vPorsche en mMuscadet.
Ahmedd is een vol broertje van mijn merrie en ik zou het leuk vinden om wat meer over hem te weten en hem eventueel een keer te zien als ik hem op kan sporen, leuke toevoeging aan mijn stamboomboek!!! Ik ben namelijk al op bezoek geweest bij de moeder en een halfzusje van mijn paard, erg leuk!

Als iemand mij kan helpen aan informatie over een van deze paarden (of beiden) dan hoor ik het graag. Ik weet trouwens nog dat de laats bekende eigenares van Ahmedd een mevrouw Es Wiedijk is/was en dat ze destijds in Oud-Beijerland woonde. Groetjes "Vikki"



LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 20:26

Dit is dus faatje vikki. Een dochter van IBN Shahal (v. Shahal OX).
Is ook familie van die van jou (ook half zusje ofzo??)
Sorry, maar dit is de beste foto(en de enige) die ik heb,. zal ada eens lief aankijken
Afbeelding

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 20:28

he, da's een tante Stef!!! Moeder van Escala is ook een dochter van Ibn Shahal Lachen Party!! Pling *LOL* Leuke foto!!! Bedankt!!! Lief koppie voor zover ik kan zien... *LOL*Bijna net zo lief als Escala...hihihi...net zo lief hoor!!! Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, Dnies90, fokfanaat, hoogendroog, Mark0919 en 32 bezoekers