Goed begin, paard met goede voornemens.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Goed begin, paard met goede voornemens.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 17:59

De hele week was Claudina al een beetje vervelend met rijden. Daarom deze week ook maar even met een stalgenootje een buitenritje gemaakt, dacht dat dat wel zou helpen.
Maar gisteren was ze nog steeds drammerig. Rechtsom ging het goed, maar zodra we gingen handveranderen, begon ze weer. Kop omhoog, heel hard draven enz.
Het zou gaan vriezen, dus gisteren werden we de bak "uitgejaagd" Haha! , omdat ze de bak gingen slepen en zout gingen strooien. Net toen ze dus zo vervelend was, moesten we dus stoppen..... Boos!
Ik begon al bijna te denken dat ik nu al stoppen moest met rijden, ze is 7 maanden drachtig....

Maar goed, vandaag wou ik eigenlijk alleen gaan wandelen, maar de bak was lekker zacht en lag er goed bij, en er was niemand, dus de hele bak voor mij zelf. Dus waarom niet even rijden?
Ik had me al helemaal ingesteld op een zuurpruimerige merrie. Maar tot mijn verbazing ging het super!!! OK dan!
Ze liet zich lekker laag instellen, liep lekker over de rug, en was goed aan het been. Ik reed haar n.l. altijd met sporen, maar nu haar drachtige buikje aardig rond wordt Lovers rijd ik dus zonder. Maar dat gaat dus goed.

Ik heb niet zo lang gereden, want ik was allang blij dat het goed ging.
Misschien heeft Claudina ook wel goede voornemens..... Haha! Ik ben er blij mee!!

Ze kan het wel!!! OK dan!



margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:41

Leuk voor je!!! Nu kijken hoelang ze haar voornemens volhoudt Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:00

haha das wel fijn een paard met goede voornemens!
hoop dat die van mij ze ook heeft, en morgen op wedstrijd laat zien dat ie wel goed kan lopen Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:24

Gaaf hoor! Ook lief van je om zonder sporen te gaan rijden in haar toestand. Is dat trouwens echt noodzakelijk of zit het veulen dieper?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 15:28

Misschien komt dit ook omdat je gestopt bent (moest stoppen) op het moment dat het niet ging. Te veel knokken is niet goed, jij hebt toch ook soms je dag niet? En reken maar dat paarden donders goed doorhebben als ze vervelend zijn geweest. Als ik mijn paard nadat ze vervelend is geweest met alleen maar de noodzakelijke verzorging terugzet op stal, en er verder niet naar omkijk, dan is ze de dag daarop ook poeslief...Haha!

Je suis Charlie.

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:16

Nou beter toch, nu kijken hoelang ze dat voornemen blijft volhouden Haha!

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

Annash
Blogger

Berichten: 26473
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 18:20

goh, daar had ik met Dancer ook al last van!! owneej... dat was 31 december, ik mag barsten dat ze te vroeg begon met dr voornemens Haha! Tong uitsteken

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-01-04 00:17

Koop een kalendertje voor in de stal, Shanna, kun je de dagen aankruisen dat jij wilt dat ze goed hun best doen, en wanneer het wel even minder kan.... Of je kunt hun aan laten kruisen!!! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bielsje, maliejane, Manadeluca en 91 bezoekers