Au, pijn in mijn opkomende kies..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 13:14

Ik word helemaal lyrisch van de pijn. Mijn verstandskies is aan het doorkomen en dat doet echt ******pijn! Ik heb alleen om 14:00 uur nog een belangrijke afspraak, dus moet ik wel blijven.
Echt heel naar.
Kan ook al niets eten, en het bloed af en toe dus heb ik een vervelende smaak in mijn mond. Kortom ik voel me erg zielig.
Toen ben ik ter compensatie me gaan verdiepen in de kerstperiode. Ik wil dan lekker met een ander stel en 2 paarden lekker er tussen uit. Maar het is nog niet zo simpel om een leuk vakantiepark te vinden wat ook geschikt is voor mannen zonder paard!! Oftwel de meiden vermaken zich met het paardrijden, maar de mannen moeten ook iets anders te doen hebben. Iemand nog een leuke optie?

Doei

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 13:17

Weet je wat nog zeerder doet???
As hij niet doorkan komen omdat er onvoldoende plaats en hij getrokken moet worden. houd dat jezelf maar voor want daar valt deze pijn die je nu hebt bij in het niets.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 13:20


Shirley

Berichten: 26905
Geregistreerd: 17-09-01
Woonplaats: West-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 13:21

Weet je wat helpt ??
Calendula tinctuur van VSM, kan je gewoon bij de
drogist kopen, gebruiken ze ook voor babietjes die
pijn hebben bij tandjes krijgen Lachen , echt hoor !!

Sterkte ! Pling

LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 13:26

Tja, pijn is voor iedereen weer in een andere gradatie. Ik voel me in ieder geval niet happy en wie zegt dat ze niet alsnog getrokkken moeten worden? Mijn hele wang is opgezet en ze hebben op mijn werk ook geen aspirine.....errgghhhh!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 13:47

CenterParcs het Heijderbos, met manege Bergemo? Daar is echt van alles te doen!

Tja die pijn is ontzettend kl*te...ik weet er alles van!

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 13:47

wahhh, ik moet binnenkort mijn verstandskies laten trekken.... Brrrrrr. Ik weet wat je doormaakt Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:08

mhhh klinkt als een ontstoken verstandskies. zou ff naar de tandarts gaan die kan het doorspoelen met waterstofperoxide.
Of je moet even zelf 3% halen bij de drogist.
Verdunnen tot 1.5% met lauw water en 2 maal daags voor 2 weken lang goed spoelen.

Als verstandskiezen doorbreken komt er rommel tussen de laatste kies en de plek waar de verstandskies doorbreek.
Als die rommel onder het tandvlees komt gaat het ontsteken.
Gevolg is pijn en minder goed poetsen waardoor het erger wordt/ dikke wang etc.zodra ze door zijn gekomen ben je ook van die last af

Als je pech hebt komen ze scheef door en kunnen ze niet verder.Ze moeten dan getrokken worden omdat je die last blijft houden.
Zou je er niets aan doen gaat de spier van de onderkaak die op die plek loopt onsteken en krijg je je mond niet meer open (en dat doet pas echt zeer)
mond niet open= geen behandeling dus aan de pillen en hopen dat het afzakt. maar een ontstoken kies trekken is niet leuk.
in ontstoken gebied werken de verdovingen niet zo super
Scheve mond\

Mensen die een (onder) verastandskies hebben laten trekken weten hoe zeer die spier kan gaan doen...