vreselijke foto`s

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

vreselijke foto`s

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 14:56

Kunnen we niet iets doen aan de foto´s bij itp en haw die donker, onscherp of zelfs donker en onscherp zijn..........

Ik keek vdw ook weer in een topic en dan moet ik 15 foto´s bekijken die ik werkelijk waar moet ontcijferen om een paard te kunnen ontdekken.

Kunnen we niet een soort van kwaliteits dinges opstellen......


Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:04

Ja, dat zou wel zo handig zijn, want de paarden zijn inderdaad vaak ver te zoeken...

14-11-'14 Sven ♥
02-06-'17 Quin ♥

www.meesteraap.nl -> Dé webwinkel met musthaves voor schoolgaande kids!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:15

heel graag. Er staan idd zoveel foto's op van een mooie zwarte omgeving maar niet van een paard. Echt heel irritant. Scheve mond
Of een kwaliteitsdinges (:P ) zal helpen weet ik niet, maar met een beetje gezond verstand kun je als je de foto's wil plaatsen zelf ook wel zien of ze van een fatsoenlijke kwaliteit zijn. Het paard moet tov van de achtergrond te herkennen zijn Haha!.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:45

Persoonlijk vind ik dat je dat niet kunt maken tegen over de mensen met een minder goede camera. Iedereen heeft het recht om zijn foto's te plaatsen, dan moet je zelf maar zien of je wilt reageren of niet.

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 15:59

het gaat vooral om fotos die zo bewogen zijn dat er met de beste wil van de wereld geen paard uit te halen zijn........ kwalititief kan de foto best slechter zijn......... maar foto´s die te ver weg zijn, of in het donker zonder flits genomen zijn......... daar word ik echt niet vrolijk van..... als je een mindere kamera hebt dan kan de foto nog steeds wel mooi zijn...... of in iedergeval definieerbaar..........

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 16:02

Af en toe kan ik me echt kapot ergeren aan foto's, gewoon omdat je van de paarden alleen de bandages ed ziet. Vind ik best een goed idee om er iets tegen te doen!

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 16:19

Mij maakt het niet zoveel uit.
Als je een slechte camara hebt kun je er weinig aan doen.
En als je er last van hebt, dan kijk je toch niet? Knipoog
(niet aanvallend bedoelt)

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

Yessy

Berichten: 23013
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 16:58

ik erger me er niet zo aan, misschien ook omdat ik niet zo vaak daar kijk. maar ik vind het ook vreemd dat mensen die foto's plaatsen, het lijkt me dat je toch wel genoeg verstand hebt om te beoordelen of je een foto op bokt zet...

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 17:57

[HAW] 1e digifoto's, commentaar welkom!!


ik bedoel dus dit soort dingen....... hier staan een aantal gewoon nutteloze fotos in....... die twee gewoon zwarte dingen aan het eind... Verward

waarom zou je dit niet kunnen verbieden.......

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:04

tja ach als je zo een topic opent zie je snel genoeg wat voor foto's het zijn... dan kun je altijd weer weg klikken!

Dag lieve mama...

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:59

Ook met een minder goede camera kun je behoorlijke foto's maken. Mijn camera (niet digitaal) heeft alleen een flits en verder niks. Ook daar kun je wel degelijk fatsoenlijk zichtbare foto's mee maken.

En daarnaast wat heb je er aan om commentaar te krijgen op foto's waar je niks op ziet Verward

MrMagic

Berichten: 705
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:34

gijsenkim schreef:
[HAW] 1e digifoto's, commentaar welkom!!


ik bedoel dus dit soort dingen....... hier staan een aantal gewoon nutteloze fotos in....... die twee gewoon zwarte dingen aan het eind... Verward

waarom zou je dit niet kunnen verbieden.......


Ik vind het prima dat foto's een beetje kwaliteit mogen hebben , maar dat is natuurlijk niet zomaar te verbieden. Dan zouden alle plaatjes voordat ze geplaatst mogen worden eerst bekeken worden door een mod... En ik denk niet dat die daar veel tijd voor hebben om eerst alle foto's na te kijken voordat er geplaatst mag worden.

En in dat topic vraagt ze toch om commentaar, dus waarom lever je dat niet daar? Als je die kwaliteit van de foto's zo slecht vind mag je dat naar mijn idee er wel neerzetten.

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:40

Meestal staan er maar een paar slechte fotos in, en echt slechte fotos worden er vast niet in gezet (valt mij niet op iig)


_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:19

gijsenkim schreef:
[HAW] 1e digifoto's, commentaar welkom!!


ik bedoel dus dit soort dingen....... hier staan een aantal gewoon nutteloze fotos in....... die twee gewoon zwarte dingen aan het eind... Verward

waarom zou je dit niet kunnen verbieden.......

Nou er zijn maar 2 wazige foto's, en de eerste paar staan gedraaid, maar zij weet nog niet hoe het werkt, nou en?
Waarom heb je er zo'n last van dan?

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 21:23

Ik niet zozeer, maar je kan je voorstellen dat het databeest hierdoor langzamer kan worden...... foto´s zijn leuk, heel leuk maar niks zeggende dingen nemen ook ruimte in beslag......

Dus niet zozeer omdat ik er last van heb, maar meer omdat er onnodig beslag wordt gelegd op de database van bokt

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:31

Misschien dat alleen hele donkere foto's verboden moeten worden? Zoals die twee in dat topic.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:36

Ik vind het een beetje onterecht.. oefening baart kunst!! Er staat zelf het is haar eerste fotosessie Knipoog met der digi.. Naja dan kijk je toch niet Scheve mond
Ik denk trouwens ook, dat er moeilijk een grens is te leggen tussen, wat kan wel en wat kan niet. Daar komen dan waarschijnlijk weer eeuwenlange discussies over.. Verward

Kun je niet beter, als je foto's ziet en denkt die kunnen echt niet, op het TeM-knopje drukken, en die dan kijken of ze de slechte foto's als link of zo neerzetten? Scheelt t databeest ook weer Tong uitsteken

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:37

Ik denk dat het idd wel is iets om naar te kijken. Het topic wat je gaf waren idd minder kwaliteit foto's. Ook de eerste. Ik vind dat echt niet prettig om wazige foto's te bekijken, heb dan het idee dat ik me lenzen vergeten ben ofzo Tong uitsteken Die donkere is al helemaal weinig in te ontdekken.
Wazig kun je denk ik niet 'verbieden' omdat het banketstaaf zou zijn als andere dan geen foto's kunnen plaatsen omdat ze minder kwaliteit digi/fototoestel hebben, maar het is zonde van de ruimte als er foto's staan die zo donker zijn...

Nog iets anders eigelijk, misschien ook handig om een maximum topics per persoon op te stellen?
Soms worden er door zelfde personen +/- 3 topics op een dag geopent, en dat niet 1 keer maar gewoon dagen/weken lang met dezelfde soort foto's..
Is dat niet ook zonde van de ruimte?

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:38

Mik_beer schreef:
Ik vind het een beetje onterecht.. oefening baart kunst!! Er staat zelf het is haar eerste fotosessie Knipoog met der digi.. Naja dan kijk je toch niet Scheve mond
Ik denk trouwens ook, dat er moeilijk een grens is te leggen tussen, wat kan wel en wat kan niet. Daar komen dan waarschijnlijk weer eeuwenlange discussies over.. Verward

Kun je niet beter, als je foto's ziet en denkt die kunnen echt niet, op het TeM-knopje drukken, en die dan kijken of ze de slechte foto's als link of zo neerzetten? Scheelt t databeest ook weer Tong uitsteken

Das een goeie ja!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 21:41

denk dat zoiets ook een optie is........... Kijk een beetje bewogen foto kan ik best nog wel waarderen...... En het geeft allemaal helemaal niks als we niet 100 % goede fotos neerzetten...... maar je kan toch zelf wel een beetje zien of andere mensen ook zo een foto leuk vinden

Nicole85

Berichten: 6697
Geregistreerd: 20-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:50

Ik kan zo ie zo niet snappen dat mensen zulke foto's plaatsen (zal ik persoonlijk niet doen). Als ik topic open met van die wazige/donkere foto's, dan klik ik weer terug.

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:09

ja maar dit meisje wilde gewoon graag het springen laten zien volgens mij, want ze zet er bij deze zijn wel donker en wazig maar ik moest ze gewoon ff laten zien... nou dan heb ik zoiets van laat haar voor deze keer... en idd als je dit wil gaan verbieden komen er enorm lange saaie discussies over waar de grens moet komen

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:15

Aan de ene kant kan ik me hier wel in vinden, maar aan de andere kant, waar leg je de grens?

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 22:19

nou precies......... waar leg je de grens.... zeker zonder de fotograaf in het kruis te skuppen............

Alle fotos zijn mooi, het hoeven echt geen voorplaatfotos te zijn, maar fotos met alleen een kont en zelfs die bewogen, daar zit toch niemand op te wachten

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:42

Tja, als ze nou een topic plaatsen met alleen maar van die soort foto's, dan kan ik je wel begrijpen, maar 2 wazige foto's maakt toch niet zoveel uit?
2 foto's meer of minder boeit het databeest echt niet hoor Lachen

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers