Het eind is onverbiddelijk.

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Het eind is onverbiddelijk.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 17:40

Mijn oude telefoon is dus echt kapot. Hij kan er niets aan doen. Ik liet hem in het water vallen en sindsdien is ie niet meer de oude geweest.

Ik heb hem nog liefdevol verzorgd maar hij kwam niet meer op zijn oude niveau. Hij wilde bijv geen geluid meer maken. En dat is als je telefoon bent toch echt wel handig. Ook met het beeld had ie soms moeite. Vooral als het dan vochtig weer was dan had ie moeite met de middelste teksten.

Sommige dagen had ie het echt zwaarder en dan liepen er ook nog zwarte strepen over zijn scherm. Nee ik moest met pijn in mijn hart afscheid gaan nemen. Mijn nokia 6100... die altijd goede dienst had gedaan. Nooit een dag verzaakt, totdat ik hem wilde leren zwemmen.

Ik heb in overleg natuurlijk besloten dan ie met pensioen mag. Gewoon genieten van zijn oude dag. Mijn vader wordt al vast heel blij mee. Die kan goed omgaan met zijn nukken. Al wordt het dan een pre-paid.

Tijd voor een nieuwe. Ik wist eigenlijk meteen al welke ik wilde hebben. Mar die ging over mijn budget. Maar gevoelig als ik ben kan ik een tweede keus niet nemen. Dat is niet goed voor het zelfvertrouwen van die telefoon. dat is geen goed begin.

Dus nu heb ik de Nokia 5100 geadopteerd. We moeten nog wel even wennen aan elkaar, maar so far so good.

Bij het overzetten heeft mijn oude nog even een statement gegeven. Hij heeft tijdens het overschrijven van de gegevens naar de SIM alles gewist. Ik zou hem niet zomaar vergeten. Alleen Roel kon zijn goedkeuring verdragen en die stond op de SIM.

Gewoon dus een cleane start. Ik vind het erg jammer, maar treuren helpt niet dus ga ik vol goede moed verder.

De nieuwe Nokia heeft wel mijn hart gestolen. Hij heeft bijv een zaklamp. En dat is erg handig in donkere manege kasten waar ik alles zomaar kwijt raak. Ook een radio om te luisteren als ik alleen moet paardrijden. Met een heel handig bandje aan de telefoon zodat ik hem bij aan mijn pols kan doen. Of aan de riem, net waar ik maar wil.

Ook een calorien teller. Waarop ik kan aangeven hoelang ik gestapt en gedraafd en gegaloppeerd heb zodat ik weet of ik nog een mars kan pakken naderhand.

Verder een decibel meter. Wist je dat het vuurwerk 99 DB gaf terwijl ik binnen zat. Er lag wel een 10.000 klapper voor ons huis. Maar dat was niet eens de hardste knal.

ook een temperatuur meter zit erop. Hoe koud is het op stal? Is het al deken tijd?

Verder heeft hij en hele stevige kist zodat er paardenhoeven op kunnen staan zonder dat ie kapot gaat. Ook tegen paardentanden is ie bestand. Ik kan zelfs douchen met mijn nieuwe telefoon. Ja ik merk het al. Wij gaan beste maatjes worden.

Ook de speker is erg handig soms, och er zit zoveel op. Leuke sounds, leuke kleuren afbeeldingen.

Alleen zijn uiterlijk. Ik moest er aan wennen. Hij is ook niet zo klein. Maar dat was mijn oude getrouwen nokia 6100 ook niet.

Al met al denk ik dat het wel goed komt tussen ons.

Wil je me eens bellen. Pb me dan want ik heb dus echt geen telefoonnummers van bokkers meer.

Enne het boktlogo als sms heb ik ook niet meer.. Verdrietig

Afbeelding

enne ik heb hem beloofd dat ik hem niet ga leren zwemmen. Al zegt ie dat ie ook daar wel tegen kan.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...


Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 17:45

Als ik jou was zou ik ook even overleggen over vlieglessen dat schijnen ze niet leuk te vinden. Ik hoop da tjij en je telefoon goede vriendjes worden.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 17:51

Het schijnt dat ie daar ook tegen kan. Een kennis heeft hem uit frsutratie ene stuk of vier keer hard tegen de muur gegooid, en hij is als nieuw. Al denk ik dat zijn ego misschien een beetje geknakt is.

Echt een paarden telefoon eigenlijk he?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 17:53

Ik had ook een dergelijk verhaal. Maar het werd me niet in dank afgenomen. Het klikte niet tussen ons tweeën. Soms dan laat ie me helemaal in de steek en zorgt ie ervoor dat ik onbereikbaar ben. En laat ie zich bewust uit mijn handen vallen (is nu al vaker in 2 maanden gevallen dan mijn goeie ouwe). Nee, ik denk dat ik binnenkort maar eens vreemd ga Haha!

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 17:54

Ook wel handig om te weten of die vliegangst heeft Haha!

Kunnen sommige ook niet tegen.

Verder moet je natuurlijk ook een gedegen onderzoek doen of je nieuwe maatje ook wat het interne geheugen betreft stabiel door het leven gaat. Anders kan dit wel eens een gespleten persoonlijkheid kunnen zijn, vooral na het feit dat je oude maatje toch nog even van zich liet horen.

Maar ik denk dat het wel goed komt. Wens jullie dan ook een langdurige en plezierige relatie toe. (maar voorlopig geen vlieglessen proberen te geven) Clown

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131842
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:50

Er is een tijd van komen, en er is een tijd van gaan.......

Ik hoop dat je kracht kunt putten uit de fijne momenten die jullie samen beleefd hebben.
Hij heeft in elk geval een fijn nieuw baasje gevonden.
Als het echt niet meer gaat dan is z'n nieuwe baasje vast wel sterk genoeg om hem uit z'n lijden te verlossen Ach gut

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 18:52

wat leuk beschreven!
en succes met je nieuwe vriendschap!

Dag lieve mama...

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:00

Zonnebloem schreef:
Als ik jou was zou ik ook even overleggen over vlieglessen dat schijnen ze niet leuk te vinden. Ik hoop da tjij en je telefoon goede vriendjes worden.


mijn geliefde telefoontje is ook niet zo blij geweest toen ik hem enkele weken terug vliegles gaf... Ik zou je telefoon inderdaad maar vertellen dat het kan voorkomen, voor die van mij kwam het nogal onverwachtst, dus die is een paar weken helemaal van slag geweest... al vermoed ik ook lichtelijk een "geheugenschudding" na veel liefdevolle verzorging heb ik het vertrouwen weer op kunnen bouwen met mijn nokia 5110i en sindsdien is het weer mijn trouwe maatje Lachen

veel succes! laat even weten hoe het afloopt Lachen of jullie echte maatjes kunnen worden!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:04

He wat vervelend zeg. Irma heb die van haar ook eens in het water laten vallen. Hij heeft het toen een maandje nog gedaan maar is daarna gecrast.

Veel plezier met je nieuwe foon!

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:53

Wowie dat klinkt als een zwaar verlies, en een hele goede nieuwe aanwinst!! Succes met het opbouwen van het vertrouwen!!

Van vallen leer je opstaan...!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:58

Whahahahahaha.... Het klinkt net als zo'n reclame van de Phonehouse Haha! ...

Nou ja, ik hoop dat jullie veel plezier beleven samen! Lovers

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:04

Kan ie ook je mail ophalen en (bescheiden Haha! ) bokken?

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)


Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:42

Wat een liefdevol einde.
Zo wil ik ook verzorgd worden

Ineke2

Berichten: 33034
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:07

Haha leuk beschreven Haha!
Die van mij is een keer verzopen in de limonade Bloos

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:14

Nou veel plezier met je nieuwe telefoon, mogen jullie maar een goede band opbouwen samen!
En vergeet je niet op je oude tellie ook af en toe nog eens op te zoeken? Knipoog

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:35

Ineke2 schreef:
Haha leuk beschreven Haha!
Die van mij is een keer verzopen in de limonade Bloos


hehe zo heb ik ook eens iets geweldigs uitgehaald met een ballonnetje, een limonadeglas en een bierviltje Haha!

hoe krijg je het voor mekaar je telefoon in zo'n smal glas te krijgen Haha!
(jaja, ik weet het, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!)

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 22:02

Botervlieg schreef:
Kan ie ook je mail ophalen en (bescheiden Haha! ) bokken?


jaah! Erg he. Dat gaat me vast veel geld kosten.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Coolio

Berichten: 353
Geregistreerd: 15-08-03
Woonplaats: In het mooiste (en waarschijnlijk kleinste) dorp van Nederland :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:20

woh joh das echt niet normaal meer.....
kun je er ook mee bellen? Haha!

Many people will walk in and out your live, but only true friends leave footprints...

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:27

Fijn dat je oude foon met pensioen kan
wel goede vriendjes met deze worden he Tong uitsteken
goede vraag van Coolio .. kan ie bellen ..

-

Charaz

Berichten: 24257
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:29

wordt wel een beetje jaloers op een telefoon die zoveel kan, maar mijn nokia 3210 heeft me nog niet in de steek gelaten

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:39

Die telefoon wilde ik ook halen!! heb in 1 jaar tijd 2 telefoon om zeep geholpen Scheve mond
ben er inmiddels achter dat telefoons met klepjes niet voor mij bestemd zijn Haha!

Deze leek mij ook erg functioneel, alleen volgens mij past deze niet in mijn paardrijbroekzak.

Veel plezier nog met elkaar, hopelijk blijft deze je wel trouw!! (heb trouwens gehoord dat deze wel tegen douche kan maar niet tegen bad Haha!)

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:44

mijn simpele nec221i heeft ook al vliegles gehad, deze angst is heeft ie met grote onderscheiding overwonnen door een hoop liefde te geven en af en toe een aai over zijn bol!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:05

Mijn telefoon is destijds helaas een droeve en onomkeerbare dood gestorven toen ik hem een kwartiertje alleen liet zwemmen in een plasje water... Huilen Die van jou had duidelijk een sterker gestel! Haha!

Gelukkig had ik het Bokt-smsje nog in mijn telefoon staan, dus nu ben jij ook weer in het trotse bezit ervan Lachen . Zal je nieuwe maatje vast blij mee zijn, het is tenslotte een stukje van jou dat hij met zich meedraagt Lovers .

Ineke2

Berichten: 33034
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:49

lunatje"]
[quote="Ineke2 schreef:
Haha leuk beschreven Haha!
Die van mij is een keer verzopen in de limonade Bloos


hehe zo heb ik ook eens iets geweldigs uitgehaald met een ballonnetje, een limonadeglas en een bierviltje Haha!

hoe krijg je het voor mekaar je telefoon in zo'n smal glas te krijgen Haha!
(jaja, ik weet het, de wonderen zijn de wereld nog niet uit!)
[/quote]

Ik heb hem niet in mijn glas laten vallen hij zat in mijn rugzak met een pakje limonade...die ging lekken...dag telefoon Verdrietig

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:56

Heike"]
[quote="Botervlieg schreef:
Kan ie ook je mail ophalen en (bescheiden Haha! ) bokken?


jaah! Erg he. Dat gaat me vast veel geld kosten.
[/quote]

Knip zegt: "au!!"
Bankrekening: Bloos!
Pin-automaat:

*LOL*

-:) Je kunt niet alles hebben. Trouwens, waar zou je het moeten laten. NN -:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Mark0919, Pellelilly, rien10, Vagabondo en 42 bezoekers