Mevrouw Nimber??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-01 13:41

Wat dacht Groninglijke Hoogheid ervan om 12, 13 of 14 april mij en Stef in Utrecht op te pikken bij het station, en daarna de prachtige voorstelling ( Kwijl ) bij te wonen van drama Hypo in tenttheater Rotterdam?
Ik zal aanbieden u te begeleiden als uw persoonlijke bodyguard Cool , want ja, als je al zo'n beroemde amazone bent (doe maar Bloos !) met een paard dat internationale toekomst heeft... riskant hoor om dan alleen te reizen *LOL*.
Wist je niet dat Lot internationaal gaat in de toekomst? Echt hoor, dat heeft de nieuwe opvolgster van Jomanda (een zekere Dorine uit Zevenaar *LOL* ) al helemaal uitgeviegeld voor je. Ze zag het uitgebreid voor zich. Tja, heldere dromen.... Slapen Slapen ... Nou ja, helder Verward ... In ieder geval ben ik benieuwd of je onder de omstandigheden nog naar Rotterdam kunt? Hou in elk geval de moed er in he!!
Lyvz, Dorine.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 13:43

Dorine, denk je dat je een handtekening en een hoefafdruk voor me kunt regelen *LOL* *LOL* *LOL* ?
Hihi, groetjes en tent-ze!
Sonja.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 14:59

Hallo, dus Kim gaat naar Hyppdrama? Hebben ze daar ook gelpads? Die heb ik namelijk nog nodig... Is alles daar heel goedkoop ofzo?

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 15:59

het heet niet voor niks hypodrama dus pas goed op wat je koopt daar!!!!!! ik heb er gewerkt en ik kan je vertellen dat je goed oplet dat je controleerd als je wat koopt want het is niet altijd onbeschadigd of compleet.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 17:05

Ik vinnut daar maar een beetje rommelig overkomen.. Grr ze hebben niet eens een normale rubberen rosborstel Boos!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 17:11

ow..dus ik kan beter een gelpad bij de ruitersportzaak kopen? Of kan je die ook 2e hands kopen?

Heeft iemand nog een geldpad te koop??

Ineke2

Berichten: 33036
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 18:56

moet je een advertentie op eenmaal, andermaal verkocht zetten...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-01 20:20

lieve mevrouw dorinepien.
Helaas weet ik vanwege de MKZ pas 1 dag van te voren of ik kan. gisteravond dus ook ineens besloten naar Heike en Bart te gaan en dat was onwijs gezellig!!!
helaas toch de vergadering vanavond gemist die over MKZ zou gaan was voor alle veehouders in het Noordveluwe gebied en de boer durfde niet vanwege de besmetting.
Tja ik kan me thuis douchen en omkleden hij gaat rechtstreeks naaar stal van zo'n vergadering.
Dus ik hoop donderdag naarc Hypodrama te kunnen maar dat weet ik woensdag pas....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-01 13:46

Mochten jullie uit verveling in Utrecht blijven steken kom daan gezellig naar ZH in Houten voor een warme Coco en een bezoekje aan Leys en Mayo en de rest.

Gr Pris


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Kabayo, tienus63, UnderIlse en 37 bezoekers