Permanent Ja/Nee ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Permanent Ja/Nee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 19:49

Hoi Bokkers !
Ik hoop dat jullie me bij mijn beslissing kunnen helpen, ik heb van mezelf redelijk stijl, maar heel dik, haar. Nou heb ik vorige week een nacht met papillotten geslapen (een ramp ! ) maar het resultaat vond ik toch wel erg leuk, nou ben ik benieuwd wat jullie vinden, permanent doen of niet ?

Afbeelding
Ik met mn "normale" haar (meest rechtse Lachen )

Afbeelding
En ik, na mijn nachtje papillotten Tong uitsteken

Wat vinden jullie ? Schijnheilig

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:51

Krullen zijn inderdaad wel heel luk...Ik heb ongeveer hetzelfde haar, alleen nog iets dikker (bij mij is het na papillotten een soort afro) en hebe er ook wel eens overgedacht, maar toch besloten niet te doen. Je weet nooit hoe het uitpakt en meestal is het met papillotten enz. leuker dan een permanent, vind ik dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:53

Ik zou het niet doen. Ik heb het ook een keer gedaan en toen is mijn haar compleet verbrand. Met papillotten heb je dat gevaar niet, je kunt het doen wanneer jij het wilt enz enz... Met permanent krijg je ook dat het gaat uitzakken.
De eerste dagen lijk je net een poedel en 3 weken later is het net of je te beroerd was om je haar te kammen.
Dus mijn tip: hou het bij de papillotten.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 19:54

Ja, dat hoor ik ook van mensen, maar iets minder krul maakt opzich niet uit, het gaat er een beetje om dat ik dit eeuwige kapsel een beetje zat begin te worden.

Je weet inderdaad niet hoe het uitpakt, maar mocht ik het laten doen, hopen maar dat het goed uitpakt.. Lachen
ALS ik het laat doen doe ik zowiezo boven een grovere krul dan onder, dan krijg je (vind ik) een mooier effect ..

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:54

Ik heb ook netzoals jou Margje door papilloten een afrokapsel , maar ik heb toen permanent gedaan en dat was heel erg leuk ! Ik zou het gewoon doen hoor... bij mij zakte het toch uit halverwege de dag omdat mijn haar te zwaar was , als ik het dan weer gewassen had zaten er weer krullen in...
Enne ik slaap wel gewoon lekker met papillotten.. hmmm Slapen

    S p o t.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:55

Hou er rekening mee dat als het fout gaat dat je je haar nooit meer zo krijgt als dat het nu is.
Ik had altijd vrij dik en lang haar, na die mislukte permanent (door een dure kapper gedaan Boos! ) heb ik heel dun haar over waar geen hol meer mee te beginnen valt... Huilen

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 19:55

Sorane schreef:
Ik zou het niet doen. Ik heb het ook een keer gedaan en toen is mijn haar compleet verbrand. Met papillotten heb je dat gevaar niet, je kunt het doen wanneer jij het wilt enz enz... Met permanent krijg je ook dat het gaat uitzakken.
De eerste dagen lijk je net een poedel en 3 weken later is het net of je te beroerd was om je haar te kammen.
Dus mijn tip: hou het bij de papillotten.


Dat is het probleem, ik vind die papillotten afgrijselijk.. ik slaap er gewoon echt niet mee ... En ik vind die krullen toch wel heel leuk..

De beslissing is al bijna genomen, maar ik wil jullie mening graag horen ... Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:55

ik zou het niet doen!
Ik he het 2 keer gedaan en heb er achteraf best spijt van!
Me haar viel helemaal uit, en het brak af, had allemaal stekels!
Ben je echt uren mee bezig om dat weg te werken!!
Nee niks waard

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:56

Sorane schreef:
Ik zou het niet doen. Ik heb het ook een keer gedaan en toen is mijn haar compleet verbrand.


Lekkere kapper

    S p o t.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 19:56

Bloos! Nou .. toch wel allemaal negatieve reacties ...

Iemand nog positief ? Schijnheilig

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:56

Ik vind t alletwee leuk, met krullen is weer eens wat anders inderdaad, is misschien ook wel een keer leuk ! Maar je kan het ook met papillotten blijven doen, voor als je je bedenkt, maar dat slaapt niet lekker Tong uitsteken

-

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:56

Krullen zijn leuk, maar er zit een ontzettend na deel aan:
Zelf heb ik ook een keer permanent laten zetten en dat moet er dus uitgroeien! (als het goeie is) Verder word je haar op tijd van tijd zo droog als sto en is er niets ander meer mee te doen als af laten knippen...

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:56

Jaa ik , en je hebt zelf gezien dat het bij mij goed is gegaan !

    S p o t.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 19:58

Ja bij jou was het heel leuk sam !
En dat je haar er heel droog van word, ja, ik weet het, mijn zus is kapper en die heeft me ook de voor en nadelen verteld, maar het gaat er uiteindelijk vooral om of je het ECHT leuk vind .. ?

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:59

Ja precies , en dat droog worden valt opzich ook wel mee.. het ligt er ook écht aan welke shampoo je gebruikt .......

    S p o t.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 20:01

Ja, en hoe je je haar behandeld, of je het met conditioner wast etc.

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:01

Citaat:
Sorane schreef:
Ik zou het niet doen. Ik heb het ook een keer gedaan en toen is mijn haar compleet verbrand.


Lekkere kapper

Ik heb het ook niet zo meer op kappers. Ze zijn veel te gemakkelijk
Het was overigens bij de Cosmo in Amsterdam. Een franchiser die aanmerkelijk duurder is dat de anderen maar de kwaliteit is even slecht...

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:04

Weetje , toen ik permanent besloot te nemen heeft mn moeder het ZELF bij mij gedaan , permanentrollers hadden we , permanentvloeistof gekocht, een avondje permanenten .. en klaaaar.. ik had hele mooie krullen ! Dat kon zelfs de duurste kapper niet nadoen Tong uitsteken

Maar de naam van de kapsalon geeft soms zn bekendheid wel aan maar betekned niet dat ie goed is , wel balen van je haar

Enne Romaan.. helemaal met je eens !

    S p o t.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 20:05

Ik wil het toch bij een kapsalon laten doen ... Lachen
Er zit hier een Cosmo in het winkelcentrum en daar wil ik het laten doen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:05

Cosmo , lees hier boven Knipoog haahahah

    S p o t.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 20:08

ja weet ik ... maar als het een keer fout gaat betekend het niet dat dat altijd gebeurd ...

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:13

Neej das waar, kan best goed gaan bij die Cosmo .. nouja Romaan, ik vind het je in elk geval heel leuk staan Haha!

-

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:16

Vind ik ook hooor... en je moet alles een keertje met je haar gedaan hebben .. dus ook permanent Knipoog

    S p o t.

PatriciaB

Berichten: 467
Geregistreerd: 14-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:16

Ik heb al heel vaak permanent gehad.Ben nog steeds niet kaal en mijn haar is ook niet extreem droog.
Bij de duurdere kappers bijvoorbeeld de Cosmo gebruiken ze speciale permanentvloeistof die zachter voor het haar is,resultaat is dat ik daar weer terug moest na een week omdat de krullen al weer weg waren.Dan doen ze het gratis over en had ik weer krullen voor korte tijd Verward
Ik ga nu de laatste 3 jaar naar een kapper hier in de buurt,die weet precies hoe ik het wil,om de twee maanden laat ik het daar knippen en ongeveer 1 keer per jaar laat ik permanent doen,kom er nooit als poedel vandaan Knipoog
Laat de papilottenfoto aan je kapper zien en zeg dat het er zo uit moet komen te zien,kan er weinig fout gaan denk ik!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:45

Nee ik zou het niet doen!
Mijn zus heeft het ook gehad en haar haar is helemaal afgebroken, het stond niet mooi (is natuurlijk niet bij iedereen Knipoog ) en het was ook nog eens heel duur!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Amber_anne, claudtje, Cloud, Diddykong, Duhelo, Ellen_ov, evita2, gerlindie, HELder, Jorex, JoyenUnory, Maanon_, Melanie_D, MiVita, Mondy, r0bijn, rien10, SentiBot, Slmt9, stella92, Steppe, Switch2016, Zoe_85 en 82 bezoekers