Ben er weeeeeeer........pffffff moe

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 10:37

Zoals jullie weten is het weer budsjitten (budget 2002) tijd. Na veel zweten en 20 keer opnieuw beginnen was ik dan eindelijk klaar.

2x per jaar is er dan ook een Boadmeeting over het budget en de gang van zaken. Normaal is dat in Nederand maar omdat mijn bedrijf in meerdere landen zit hebben ze het dit jaar centraal gedaan in Engeland. Nou fijn maandag om 14 weg en dindsdag om 0.00 thuis Gaaaap . De boardmeeting was van 13:00 tot 16:30 gistermiddeg. Maar door alle problemen en extra controles op de vliegvelden moesten we eerder gaan Verdrietig . Wel balen want daardoor had ik dus geen priveles van Merilyn maandagavond Verdrietig .

Het waren 2 lange en zware dagen veel praten (engels/zweeds). En omdat we dinsdag morgen al om 7:30 werden opgehaald was het dus vroeg opstaan Slapen Frusty helaas. En moesten we daar op kantoor wachten van 9:00 tot 13:00 Huilen als er een ding waar ik een hekel aan hem is een beetje wachten en hangen Misselijk maar ja het is niet anders.

Nou al met al werd het budget redelijk goedgekeurd op een paar dingen na Party!! . Die moet ik nog even uitzoeken.

Uiteindelijk was ik om 0:00 thusi gisteravond en kon ik eindelijk lekker gaan Dromen . Nu zit ik dus als een zombie achter mijn PC en wil GRAAG verder Slapen maar helaas Verdrietig .

Achh ik zie dat ik een hoop bij te bokken heb en een hoop PB´s dus ik denk dat ik me daar maar mee bezig hou vandaag Lovers .

_________________
Ik ben NIET verslaafd aan bokt helemaal NIET hoor.

Ik haat Apeldoorners die een rode pet willen Lachen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Prisca op 2001-11-07 09:38 ]</font>

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 11:50

Gezelie dat je er weer bent. vroeg me gisteren al af waarom ik je helemaal niet online heb gezien. veel succes met bijbokken.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 11:59

Hoop dat je beest vanavond een beetje aardig voor je is. Wat was die voorwaarts gisteren, zou het aan het weer liggen? Het waaide wel heeeeel hard in die buitenbak... Haha!

_________________
<FONT COLOR="DARKBLUE">Als liefde het antwoord is, kan de vraag dan nog even herhaald worden?</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-11-07 11:00 ]</font>

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 12:04

hihi ik les het al als ik buiten les is hij altijd kijkerig dat vind hij een mooi excuus om onder het werk uit te komen.

Vanavond heeft hij fysio en les dus hij krijgt het zwaar genoeg Haha! .

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 12:21

hi hi, spreek jij ook Zweeds, dat wil ik wel eens horen Haha!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 12:23

Neee gelukkig niet zeg Frusty maar de meeste woorden komen aardig overeen.

Helaas moet je niet teveel nederland praten bij zweden want ook zei kunnen het redelijk verstaan Schijnheilig .

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 12:35

aaaaaahhhhh, arme Pris, helemaal afgepeigerd. Ik heb medelijden met je!! Maar het is nu natuurlijk wel weer fijn om ff flink bij te bokken, dat houdt je oogjes vast een beetje open *LOL*

Good luck and don't Dromen

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 13:48

Ik vond het al zo stil op bokt! *LOL*

Gelukkig dat je er weer bent! Lachen

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 13:51

hee ik bok niet veel hoor Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

IK MOET WERKEN ihii

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 15:18

Ik miste je berichtjes al Haha! Ik vroeg me al af waarom je zo weinig plaatste. Als alle rust weer is wedergekeerd op je werk haal je de schade maar lekker in hoor!!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-01 15:25

hahah op de eerste dag al Schijnheilig moet nog bijkomen Haha! .

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 17:13

heeeeeeej leuk dat je dr weer bent!!! heb je gemist de laatste tijd! fijn dat t werk nu zo goed als af is zeg. enneh succes met bijbokken he Party!!