Serieverkrachter van utrecht weer actief

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 09:10

Ik hoorde het op het nieuws. Akelig idee hoor en hij is zo eng. Hij is weer actief op de plaats waar hij in 1995 ook actief was, bij de Uithof. Ik werk bij de Hogeschool v. Utrecht ook bij de Uithof maar GELUKKIG heb ik een auto om mee naar mijn werk te gaan. Hij pakt meiden die op de fiets uit hun werk komen. Hij heeft er toen der tijd 12 aangerand en 6 verkracht. Nu zijn er weer 2 meisjes verkracht en via DNA zijn ze erachter gekomen dat hij het weer is.
BLEHHHHHHHHHHH wat een vies ventje ofniet??

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.


evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 09:22

Ik hoorde het vanochtend op de radio. Wat een dwaas. Ik begrijp niet dat de politie, ze hebben een team van 75 man op de zaak zitten, het niet voor elkaar krijgt om deze idioot op te pakken.

Ik heb medelijden met alle vrouwen die door de Uithof moeten. Lijkt me vreselijk als je weet dat er z'on gek rondloopt.
Is gewoon afschuwelijk

Ik bok, jij bokt, Ik heb geboktet.

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 09:25

ik had het ook net gehoord, het is inderdaad niet echt een lekker ventje!
maar wat ik nog het ergste vind is dat hij zoveel meisjes en vrouwen te pakken heeft gehad, die nu getekent zijn voor het leven Huilen
ik hoop dat ze hem te pakken krijgen en dat hij dan een zeer lange celstraf krijgt en niet weer maar 2 a 6 jaar Boos! zoals in veel zaken gebeurt, maar aangezien hij al zo lang en actief ben ik bang dat hij niet zo snel opgepakt zal worden, is dan wel een vies mannetje maar blijkbaar ook een slimme
Scheve mond\

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 09:25

Yep idd niet leuk. Hij zat toen ook vaak bij de MacDonalds bij Laagraven. Fijn daar kom ik iedere dag langs Frusty met mijn brommer.

Ik hoop dat ze hem deze keer te pakken krijgen.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 10:23

Wat heeft het nu voor zin om die vent te catchen? ZE laten hem na 2 jaartjes toch weer vrij, en dan gaat hij weer vrolijk verder. Je bent hier gewoon vogelvrij. Die vent moest gewoon zonder verdoving gecastreerd worden. Ik hoop dat hij ooit in handen valt van een vrouw die terugslaat, en hard!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 10:27

Schrik, ik rij iedere zondag in me uppie met de brommert door de uithof....

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 10:34

Ik hoorde dat hij niet zo vriendelijk is tegen de vrouwen. Hij 'doet' ook rare dingen met messen op plaatsen waar dat niet prettig is. Hoorde ik van iemand die bij de politie Utrecht zit. Dit is niet echt ergens geschreven in kranten ofzo omdat ze geen onrust willen veroorzaken. In 1995 werden ook nie al die aanrandingen officieel bekend gemaakt.
Ze dachten dat hij tussen 1995 en nu vast heeft gezeten endat hij daardoor het niet meer deed. Er was ook sprake van dat hij was overleden maar dat blijkt dus niet waar te zijn. Er was toendertijd iemand die beweerde dat pyromanen en verkrachters iets met elkaar gemeen hebben en dat hij misschien voor brandstichting vast zat ofzo.
Allemaal vage verhalen dus en ik hoop dat ze hem snel pakken.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 12:50

Hm ik ga aankomende zaterdag naar de opendag van Universiteit Utrecht, naar diergeneeskunde, dat is toch ook bij de uithof? Jakkes wat een eng idee dat er van die gestoorde lui daar rondlopen Scheve mond\

Don't hate me cause you ain't me!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 13:06

jep dat is ook bij de Uithof.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 13:41

'k Heb sowieso nooit begrepen wat er nou leuk aan is om je broek te laten zakken als het vriest...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:18

Hahahaha! voor de toeschouwer is het anders wel amusant hoor! ik zou zo'n vent vierkant uitlachen. Zijn dag weer verpest....

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 14:24

Nou lachuh joh, als je ziet dat iemand een mes op zijn strot heeft en wordt verkracht. Hij dreigt niet alleen met zijn mes maar gebruikt hem ook.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:50

nee, dan lach ik niet. Ik zou iets doen, ik weet alleen niet wat. Maar ik zou niet niets doen. Maar heb jij dat soms ooit meegemaakt dan?

LUNA

Berichten: 599
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 14:54

Gatver, da's echt geen fijn idee als zo'n vent weer actief is.

Ueh, kunnen ze die agenten niet vermommen en rond laten fietsen?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-01 15:00

ik heb he gelukkig nooit meegemaakt maar kan me er iets bij voorstellen en het lijkt me niet grappig.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 17:57

he desiree
er zeggen er zoveel dat ze wel iets doen, dat ze het niet over zich heen laten komen en dat zoiets hun niet zal overkomen!
toch overkomt het meer mensen dan je denkt en er zijn er maar weinig die wel echt wat doen, want vaak kan je als je eenmaal in zo'n situatie zit nog erg weinig doe en is het al te laat, gewoon niet alleen sávonds laat over straat gaan.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:13

Hmm, ja ik hoorde het ook!
En hij is hier in de straat zo ongeveer ook bezig geweest (de laatste), die vrouw heeft hem toen met een naaldhak in zijn gezicht bewerkt. EN DAAR FIETS IK ELKE DAG LANGS... Dus ik mag hopen dat ze die gast heel snel te pakken krijgen.
Ik zeg heel stoer dat ik m de pan in hak, en zijn ogen uitsteek, maar ja... Toch t idee...

Ik vind echt dat ze die gast mogen vergassen of levenslang mogen verkrachten door anderen, wat een seniele engerd... Echt, ze mogen hem helemaal doodmartelen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Girlly20
Berichten: 46
Geregistreerd: 24-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 18:45

Ik ben het volledig eens met Desiree en Laui!. Die man verdient geen celstraf, laat hem maar meemaken wat die meisjes meegemaakt hebben. Die angst, die pijn dat verdriet, laat hem maar beseffen wat hij aanricht. Dat is met celstraf helaas niet mogelijk, en de kans is hier in Nederland vrij groot dat als hij zich een beetje "voorbeeldig" gedraagt dat ie dan na een aantal jaartjes weer vrolijk rondloopt. Sowieso permanent opsluiten die vent. Toevallig hadden we op een school een discussie of je met moordenaars en verkrachters zou kunnen werken.( Ik studeer verpleegkunde) Je kan bij je volgende stage namelijk geplaatste worden in een pyschiatrische instelling en daar zitten niet altijd "lieverdjes". Meestal is het zo dat je niet van te voren weet wat die mensen op hun kerfstok hebben, maar ik geloof dat ik zeker niet in staat zou zijn om met een verkrachter te werken. Ik vind het heel erg knap dat er mensen zijn die dat wel kunnen. Ik zou zo'n persoon te erg uitkotsen om hem rechtvaardig te kunnen behandelen. Moord,kan in de vorm van doodslag nog in een vlaag van verstandsverbijstering ofzo gebeuren, maar zo'n man als in Utrecht is gewoon bewust bezig, en dan misschien geestelijk ziek of niet, ik kan er geen greintje recpect voor opbrengen!!

Damn I like him, everybody knows it....everybody except himself Boos!

*imke*
Berichten: 444
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: leiderdorp/ rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 19:35

mensen in de uithof ( ofzoiets)
ik leef met jullie mee nadat ik 6 jaar geleden aangerand ben door mijn opa word ik nu pas echt bang ik hoorde laatst dat er in het kralingsebos( rotterdam - kralingen/crooswijk) vaak moorden zijn gepleegd en nu ik net op het wellant college VLAK NAAST!!!! het kralingse bos zit ben ik ontzettend BANG!!!! Verdrietig maarja en nu heb ik een dikkelip omadat ik weer eens gevochten heb maarja boeuiuh laterzzzzz van impie Gaaaap

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:09

Er zijn toch 12 vrouwen waarbij hij het geprobeerd heeft! en bij 6 is het gelukt. Die andere 12 "bevroren" kennelijk dus niet. Maar wat ik eigenlijk bedoelde was, als ik het zag gebeuren, dat het een ander overkwam en ik zag het. Er zijn (te) veel mensen die dan niets doen. Maar ik zou wel iets doen. Ik weet alleen niet wat. Keihard schreeuwen of zo?

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:37

Gisteravond was er een of andere psycholoog op TV, die wist te vertellen waar dat gedrag uit voort kon komen. Ja, geef 'm nog een excuus ook! Minderwaardigheidscomplex of iets dergelijks. Het is een poosje goed gegaan, maar nu heeft ie een terugval... Ik stel voor -als ze hem gepakt hebben- hem langzaam van z'n ballen te ontdoen. Niet opsluiten, dat heeft geen enkele zin volgens mij. Gewoon als een varken castreren...

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-01 09:42

ik vind het maar eng!
nou, kom ik niet vaak in de beurt van de Uithof, maar hij zal vast weleens een eindje gaan wandelen in utrecht Scheve mond\

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-01 10:02

Bij mij op mijn werk zijn mensen die durven overdags niet meer alleen naar hun auto te lopen. Dit is wel een beetje overdreven want 5 meter van het gebouw ligt de parkeerplaats waar altijd wel mensen ronlopen en het is gewoon licht. Hij doet het meestal 's avonds op stille paadjes en doet het alleen maar als een meisje alleen is. En het rare is ook dat ze in 1995 liepen te surveilleren, de politie, undercover en hij nog door bleef gaan en als hijdan een meisje had gepakt hij ineens ook helemaal verdwenen was. Hij moet dus wel erg bekend zijn in de Uithof. Hij schijnt op een scooter te rijden. Wie heeft gsiter opsporing verzocht gezien? ik niet nl.

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.