Heerlijk buitengereden in de sneeuw!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Susanne1

Berichten: 174
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Den Haag

Heerlijk buitengereden in de sneeuw!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 15:03

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

IK heb vanochtend heerlijk met een groep van 14 paarden door de sneeuw over het strand gereden. Het was koud en nat, maar wel erg mooi en leuk!

Ik geef rijles en rij altijd dit soort ritten uit voor manegeklanten en die ritten zijn altijd met de feestdagen. IK moet toegeven dat ik vanochtend echt aarzelde of ik het zou wagen. (alle manegepaarden hebben ijzers en we moeten ook een stuk over straat) De manege-eigenaar vond echter dat we het gewoon moesten doen.

Was wel een waanzinnig leuke rit overigens. OP de heenweg was het echt nog niet glad en op het strand heb je geen last van gladheid. Alleen op de terugweg moesten we even voorzichtig doen op straat, maar wederom geen glijpartijen en hele brave paarden. Gelukkig waren trouwens de ruiterpaden niet bevroren, anders was het wel lastig geweest.

Nog andere waaghalzen die het er op hebben gewaagd?


verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:08

Leuk zeg, zo`n nieuwjaarsrit Haha!, bij ons blijft de sneeuw (nog) niet liggen.. dus zo`n rit zit er niet in *LOL*

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:59

Klinkt geweldig zeg! Ik heb me niet te ver van onze binnenbak gewaagd, ik merkte dat de paarden toch wel wat begonnen te glijden op hun ijzers...vond ik toch wel een beetje eng.

Lachen

casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 16:18

BIJ WELKE MANEGE IS DAT??

Nieuwe eczeemdekens te koop..voor maar 40 euro


Belker

Berichten: 15253
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 16:23

we gingen weg toen het net sneeuwde en we kwamen terug in een witte wereld. *LOL*
Ik was vanmorgen zo slim geweest om mijn camera mee te nemen en er zijn wat foto's gemaakt. Cheese!
[HAW] Nieuwjaarsritje

margriet11

Berichten: 289
Geregistreerd: 18-01-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:38

Het klinkt er leuk!!!! Heb het zelf nooit gedaan, maar klinkt heel gezellig

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 09:38

Ja hoor ik heb ook een poging gewaagd en heb ik de sneeuw gereden alleen niet zo lang want hij liep steeds op "hoge hakken" en dat vond ik toch wel link.
Ik ga dan samen met een draver naar buiten en als die gaat draven huppelt Ig er vrolijk in een galopje achteraan.. zo ook gisteren.
Hij was helemaal blij... vreugdebokjes maken... huppelen.... dansen... ja we hadden het goed naar ons zin.

Nog tips om "hoge hakken" te voorkomen?????
Vaseline... maar nog meer ideeen??????

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 09:49

Mmmmmm, vaseline, dat is een goede. Ik durf het namelijk niet aan met de sneeuw... Zou toch wel graag naar het strand rijden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aalmel, ComscoreBot, Hanjan, Josien_, maitestar23, moeshie, Vagabondo en 39 bezoekers