Ik heb een {Vuurwerkpaard}

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Ik heb een {Vuurwerkpaard}

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 01:40

Emor" stond met z'n wagen wijde ogen darnet in de stal te kijken naar het vuurwerk als net van"waauw moet je daar zien" terwijl Capri(Van Capri hier op bokt) in z'n stal stond te draaien Falco elke keer als er een knal voorbijkwam tegen zijn staldeur stampte >;)

Emoré stond daar echt zo van Bloos! Bloos! Bloos!
Ik heb hem ff uit z'n stalletje gehaald en hij verschoot niet hij keek aalleen maar naar het vuurwerk die gekke kerel

Nou ja,hij heeft dan ook de naart naar mij ... Nagelbijten / Gniffelen Kwijl

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 01:46

ik ben benieuwd hoe orsini zal gereageerd hebben, ihihihiih hij kan niet echt naar buiten kijken maar het geluid, het is net alsof er een aanval is, tsjonge en knallen maar dit jaar *LOL*

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 01:51

ik ben ook best benieuwd hoe mickey heeft gereageerd *LOL*

had haar vandaag toch nog op wei gezet,en ging goed Lachen
er was els in de binnenbak,dus maar in de buitenbak gelongeerd en was ze ook braaf,todat ik weet naar stal wou lopen,en wou ze niet meer? Haha!
ze was niet bang maar wou steeds luisteren en had ik de staleigenaar maar gebeld (stond 10 meter van me af Bloos ) maar gelukkig was die gekomen en me geholpen *LOL*

Pocahontas

Berichten: 593
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 02:00

ben net ook wezen kyken by apachee.
ze stond er vredig by,ook een beetje te kijken van wat is dat allemaal.
af en toe met een goede knal rende ze eventjes,maar al met al....;wat een superpaardjes he!!!!??? OK dan!

Jennifer

Berichten: 4738
Geregistreerd: 11-05-03
Woonplaats: Echten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 02:02

Ik ben net ook even wezen kijken bij mijn pony, en de paarden van de buurman. De belg was helemaal in een shock. En mijn pony stond heel angstig met zijn hoofd in een donker hoekje van de stal. Toch wel zielig. Gelukkig word er hier in het dorp niet zoveel afgeknald!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 02:04

Op de manege houden ze nou een nieuwjaarsfeest en steken ze ook vuurwerk af Bloos! ik ben ook benieuwd hoe al die paarden daar reageren!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 10:05

Wij hebben een stal met luiken, vroeger deden we die altijd dicht. Maar sinds dat we Patent hebben niet meer, vorig jaar wilden we het wel doen. Maar hij bleef gewoon naar buiten kijken... Haha!
Op zich viel het wel mee, ze gingen na een tijdje naast elkaar staan (allebei tegen het schot) en samen naar het vuurwerk kijken Lachen
Gelukkig duurde het dit jaar niet heel lang!

Fabjuhlover

Berichten: 1893
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Huis ter Heide (Zeist)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 12:16

Bij ons op stal hebben we niet zo'n last van vuurwerk... dus dat is wel fijn... ik reed alleen zaterdag in de buitenbak en er wwaren naast de buitenbak allemaal jochies bezig rotjes enzo af te steken... gelukkig maar dat Ladinus vuurwerk-proof is... ach, hij is bijna alles-proof Knipoog

Kirsty

Berichten: 695
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: Wageningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 12:54

Sammie vond het ook super interressant! En bij mega super harde knallen, waar zijn vrouwtje ongeveer een meter van in de lucht sprong van de schrik, toen bewoog hij nog geen eens met zijn oren!! Dus we hebben echt goede vuurwerkbestendige paardjese!!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 13:00

boef was vorig jaar ook dapper, ben gewoon op oudjaarsdag een buitenrit gaan maken. dit jaar heb ik niet gereden, maar hij stond er gewoon normaal bij. hoe dat 's avonds ging weet ik niet, maar denk dat hij er niet zo'n last van gehad zal hebben(angst), vip vond het denk ik wel eng..