Nieuwe bijrijdster!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 19:56

Even voor iedereen: Domenic heeft een nieuwe bijrijdster. Haar naam is Jos-lover (hoe verzin je 't...) Maar in 't eggie heet ze Remi.
Ik denk dat ze het goed met Domenic kan vinden, en andersom natuurlijk!

Grtjs!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 20:06

nou, ik weet wel hoe ze die naam verzonnen heeft hoor, als je het echt wilt weten hier komt het: haar lievelingpony op de manege(waar ik eerst ook reed) heette jos, en daarhield ze van en ze vroeg toen aan mij wat voor naam ze zou doen op bokt, toen zei ik jos, maar die was al bezet, toen had ze maar joslover gedaan(heb ik NIET bedacht hoor, voor alle duidelijkheid....)

maar anyway, leuk!!!
dan mag ze vast wel een keer samen met mij en nog wat andere meiden met hun pony's en paarden naar buiten op niek he...???ik hoop het!!!!
voorlopig nog niet hoor, want eerst moet die van mij maar een conditie hebben(ben hem aan het inrijden nu)

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 20:40

HA! Het gaat gezellig worden op stal.. Lachen

(wassut al met jou hoor!)

Niekje liep vandaag echt heel erg mooi in de bak onder Jos_Lover, mijn complimentjes voor zowel paard als ruiter.. Lachen

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 23:13

nou we zijn enthousiast!! ik ben ook in Lovers hoor met niekje en ook helemaal met fleur!!!]
Alleen jammer dat we laatst zijn weggestuurd bij spaarnwoude.... dan maar ik de kleine bak!
En ik moest nog even dat die rengalop van niekje echt helemaal geweldig is!!!! Haha! Haha!