vuurwerk: gelukkig alles rustig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
capopjekop

Berichten: 30657
Geregistreerd: 30-11-03

vuurwerk: gelukkig alles rustig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 01:20

voor het geweld is losgebarsten heb ik de hooibakken uit de stal gehaalt en een hoopje hooi op de grond gelegt voor beid eponys en de radio wat harder. ben net wezen kijken. en gelukkig alles is rustig. hoe gaat het met jullie ponys en paarden?

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 01:23

Bij ons staan ze ook lekker rustig.Hooi gevoerd.De katten zijn wel in huis opgesloten,maar de honden lopen gewoon buiten.Ik denk dat er al zo veel geknald wordt van te voren dat ze er aardig aan gewend zijn geraakt!

Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 01:32

zo hier word echt veel vuurwerk afgestoken dat had ik dus echt niet verwacht. Over het algemeen zijn ze toch vrij rustig, alleen Wjukkel kijkt
steeds verschrikt op en Blossem kan het vuurwerk wel zien als enige dus die staat ook soms raar te kijken maar voor de rest staan ze lekker hooi te eten met de radio aan. Muziek!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 01:37

Hier ook alles rustig,
paarden staan allemaal te knabbelen en ga ik zo nog even namesten en afvoeren,
de katten zittee allemaal binnen en de honden zijn ook behoorlijk mak (eentje is daarbij ook een beetje geholpen dmv een pilletje Haha! )

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 01:41

Check VvdD dan zie je wat er met mijn paardje gebeurt is Knipoog

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 01:55

ik ben ook best benieuwd hoe mickey heeft gereageerd *LOL*

had haar vandaag toch nog op wei gezet,en ging goed Lachen
er was les in de binnenbak,dus maar in de buitenbak gelongeerd en was ze ook braaf,todat ik weet naar stal wou lopen,en wou ze niet meer? Haha!
ze was niet bang maar wou steeds luisteren en had ik de staleigenaar maar gebeld (stond 10 meter van me af Bloos ) en had die me geholpen,na kwartier ofzo *LOL* waren we wel weer bij stal.

Msisi2000
Berichten: 97
Geregistreerd: 17-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 02:02

Bij mij ook alles rustig, onze paarden kan het volgens mij echt niks schelen dat er knallen zijn. Ik heb vanmiddag zelfs buiten gesprongen en gelongeerd...

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 02:12

Die van mij staan buiten.
Vandaag waren ze aan alle kanten aan het carbiet schieten, dat interreseerde ze al geen bal.
Rond kwart voor 12 heeft mijn zusje nog even een plak hooi in de wei gegooit. Toen maakten ze zich ook niet druk.

Ik ben er zojuist dus weer even heen gescooterd, ze stonden lekker aan het hooi te eten, waren totaal niet bezweet of zelfs maar warm, dus ze hebben ook niet lopen dollen. Toen ik wegging heb ik ze nog wat brood gegeven, dat vonden ze dan ook weer belangrijker dan al dat geknap Haha!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 02:58

De merries hier op stal maakten zich drukker dan al het jonge spul wat nog buiten liep Lachen
Om half 12 heb ik er nog een baal hooi gebracht en even na 12 zijn we er wezen kijken. Er werd behoorlijk geknald maar ze waren erg rustig. Kwamen even kijken en liepen daarna wat te dollen en te bokken naar elkaar.
Volgens de buurman (hield ze ook in de gaten) begonnen ze pas te lopen toen ze de auto hoorden Haha!
Ach, het zijn gewoon bikkels...

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 10:26

Mijn shetlander merrie(Drachtig)Stond in de hoek.
Ze poepte van de stress allemaal drets.
Ze was ontzettend bang, Terwijl ik de radio aan had .
Verder was onze kat nog niet binnen geweest, die zat vast ergens te wachten tot het voorbij was.
Zelfde avond was ie toch weer thuis.

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 19:56

Op de manege is ook alles redelijk goed gegaan. Met mijn eigen pony was niks aan de hand. Maar in de andere stallen, waar voornamelijk jonge paarden staan was het toch wat lastiger. Een 2-jarige hengst heeft eventjes de waterleiding naar beneden gehaald. En twee andere paarden (de ene is rond de 1.80) konden ze ook niet meer bij in de buurt komen om ze te kalmeren. Dus.... wachten dat het geknal ophoudt... (of je leven wagen om een spuitje te geven)