Ik voel me klote

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Ik voel me klote

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 18:02

ik voel me ongelofelijk klote! Waarom? dat zal ik vertellen.

Een meisje in de klas, is zogezegd de leider van het vriendinnengroepje, waar ik ( tot nu toe dan ) ook bij hoor. Ze denkt dat ze alles is, maar ik vind het een trut. Ik had een tijdje geleden, een paar kleren gekregen, van mn zus die ze niet meer paste. Onder andere een spijkerbroek met van die rode strepen op de zijkant, Een felroze shirtje, en nog wel meer. Dus ik deed die broek aan, En ik haal haar altijd op, heeft ze dezelfde broek aan, ik wist dat ze die had, maar ze had hem iets anders. Begint ze vet kwaad te kijken, en zegt meteen de helft minder, met een vreselijk poedersuiker gezicht. Dus ik denk, lama gaan, zeikerd. Deed ik de volgende dag expres iets anders aan, dat roze truitje erop. Begint ze wéér te zeiken, omdat ze dat truitje bijna hetzelfd had, en dan ook nog in t oranje. Dus ik denk , ach boejuh... Blijkt dat mn moeder die middag thuis kwam, met een broek die een ander klasgenootje, uit t groepje zeg maar, ook had. Dus weer het hele groepje op mn dak, en ik denk dus van, jeetje zeg, doe normaal! ( ik zei nix ) Hadden we een kerstbal, ik zou mn rokje aan doen, ( schots grijs swart wit rokje ) loopt ze WEER te zeiken, dat zij dat rokje ook aan wilde doen, maar deed het niet omdat ik hem aan zou doen. Ik denk, gods allemachtig, moet ik bij alles wat ik aan zou doen, gaan nadenken of iemand die toevallig aan zou doen? En nu sprak ik dr op msn, ik had een foto van mn schoen die ik nieuw had, vroeg ze van wie die waren, ik zo van mij. reactie: WAAATT!! Ik zo, wat is dr? Zij zo, DIE HEB IK IN T ROOD! ging meteen offline ( waarschijnlijk blokken ) En oh ja, ik had voor kerst een truitje gekregen, die we met het groepie in de stad hadden gezien, ik mailde dr dat ik die had gekregen, begint ze weer te zeiken, dat ik altijd hetzelfde aan had als hun, ik had geen iegen smaak, dom dat ik het truitje had gekocht dat we hadden geezien met zn allen! En t poedersuiker is, als ik haar negeer, heb ik geen vrienden meer, dan is namenlijk t hele groepje zo va:; jeetje! ze negeerd kim!( zo heet ze ) En kan ik lekker in mn eentje 3 kwartier fietsen, heb ik helemaal niemand meer voor watdan ook!

sorry voor t verhaal, ik moest t ff kwijt Verdrietig


verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:13

Jemig wat een zeikerd is dat!! Je mag je best een beetje poedersuikerig voelen, maar laat je niet op je dak zitten!!!!! Als het echte vriendinnen zijn zullen ze jou niet zo maar laten vallen....

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:14

Jemig wat een zeikerd is dat!! Je mag je best een beetje poedersuikerig voelen, maar laat je niet op je dak zitten!!!!! Als het echte vriendinnen zijn zullen ze jou niet zo maar laten vallen....

verkaatje
Berichten: 741
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Amstelveen/Oostwoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:15

oops dubbelpost, maar ik bedoel dat die kim en alle vriendinnen die het met haar (kim dus) eens zijn, zeikerds Zijn!!

Caira
Berichten: 26035
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:31

Enn dat noem jij vriendinnen?

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:33

Naja! Slaat ook weer lekker nergens op, Monza en ik kopen juist best wel veel hetzelfde.. Haha!
Is wel leuk, je moet d'r gewoon schijt aan hebben.. ze moeten maar niet zeuren!

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:36

Ik weet niet hoor, maar zulke vriendinnen zou ik ook niet echt zien zitten...
Ik heb gelukkig een beetje een eigen stijl, en draag maar weinig iets wat één van mijn vrienden ook heeft, maar als je allemaal een beetje hetzelfde leuk vindt komt dat gewoon wel eens voor. En zelfs al zóu je geen eigen stijl hebben (wat al raar is) dan hoeven ze toch niet zó te doen? Lekker kattig stelletje, hoor....

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:53

Lekker laten gaan die wijven!! Echt ,neem van mij aan..zulk soort meiden zijn jou niet waard!! Laat ze lekker zeuren zeg! Jij moet lekker zelf weten wat je aantrekt want het staat je allemaal hartstikke leuk!!! Grrr.. Je zou ze toch dat soort wijven??!!! Boos!

keep calm, I'm engaged!!! <3

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 19:14

ik weet iet hoor maar ls ik aar zo een vriendinnen zou hebben heb ik liever geen vriendinnen, als iedereen in dezelfde stad woont gaat iedereen uit dat groepje zowat naar dezelfde winkels en ja dan koop je wel eens iets wat een ander heeft, so what??? ik zou gewoon tegen haar zeggen, grow up mens!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

schildpad

Berichten: 109
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:18

isabelle schreef:
ik weet iet hoor maar ls ik aar zo een vriendinnen zou hebben heb ik liever geen vriendinnen, als iedereen in dezelfde stad woont gaat iedereen uit dat groepje zowat naar dezelfde winkels en ja dan koop je wel eens iets wat een ander heeft, so what??? ik zou gewoon tegen haar zeggen, grow up mens!

Hier sluit ik mehelemaal bij aan!
Blijf niet met hun omgaan omdat je anders geen vriendinnen meer hebt, je verdient betere vriendinnen dan hun en ik verzeker je dat je die ook wel zult krijgen.
Veel succes!

I can't keep this storm inside me anymore
I can't stop this rain that's got to pour


Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 21:23

bedankt allemaal Lachen
en idd, dit kan ik niet eens vriendinnen noemen... op eentje na, maar die komt voor nix of niemand op ...

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:31

lekker belangrijk wat je aan hebt. Ik heb toevallig precies hetzelfde truitje gekocht als twee vriendinnen van mij al hadden. Het bewijst maar weer dat we dezelfde smaak hebben.

Z1+1

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 23:39

laat ze lekker banketstaaf!!
Als jij je maar goed voelt erbij. Jij bent bealngrijker dan hun hoor!!
Laat je niet op je kop zitten.

Sterker dan de dood is de herinnering die blijft...
9 januari 2013 bevallen van een gezonde jongen: Jeroen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AngeliqueB, Arlette1991, Besje, BETUWE, MarliesSam, Mitch_Beauty, Pova, Rose94, Tynes, xxxmh, zonnebloem18 en 56 bezoekers