olly je bent onze held wat moeten we oznder !!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

olly je bent onze held wat moeten we oznder !!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 20:02

vandaag gingen elvira (elmowieh op bokt) en ik (babli op bokt) naar elina (elina op bokt) daar gingen we heen voor olly toen we er kwamen opgezadeld en naar buiten gegaan 2 op een fiets en 1 op olly niks raars gebeurd gewoon lekker gecrost ook niks van het vuurwerk gemerkt we reden op een stil landweggetje,...

en toen kwam er een witte auto aan en die bleef ons wel een halfuur/3 kwartier achterelkaar volgen wij telkens een andere kant op om te kijken of hij nog achter ons zat en ja hoor daar was die weer het was een witte auto en erin zaten volgens mij turken of marokanen dus waij kregen het allemaal doodsbenauwd toen gingen we naar een weggetje waar je kon springen met een parkeerplaats komt daar die auto aan en wil daar gaan parkeren maar toen kwam er nog een auto aan met een man erin met 2 boxers die die uit ging laten daar toen draaide die witte auto snel om en reed weg heeldetijd bleef die daarna nog achter ons en toen ging die weg

daarna op de terug weg kwam die zelfde auto trug maar dan in het rood Verward zelfde mensen erin en heeldetijd als wij stil stonden ging die weer rijden en keken we achterom stopte die weer dus wij durfden daar niet langs te rijden naar huis ol voelde dat ook en draaide zelf ook om wij zijn omgekeerd ander paadje in naar de dijk kijhard weggegalopeerd wij snel fietsen....zijn we helemaal van nieuw-beijerland naar piershil gegaan naar goudswaard en zo weer trug naar nieuw-beijerland

ik weet niet hoe veel kilometer we hebben gereden maar dat beest kon niet meer echt al was ol er toch niet geweest Schijnheilig telkens achter ons kijken als we een rode auto zagen hoefde ik maar te zegge tege hun k*t een rode/witte auto en ol ging al draven ik bedoel maar wat een lieve shetjes heb je toch Lovers

OLLLy WE LOVE YOU!!!!! JE BENT EEN SUPERSHET

Love the life you live!
Live the life you love!


LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:17

haha Hij voelde gewoon dat jullie bang waren Knipoog

Liefs, Mathilde xx

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 20:18

haha ja (ik wil geloven dat die het voor ons deed Knipoog )

Love the life you live!
Live the life you love!

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:20

naja ik zou t ok eng vinden, daar niet van..

Liefs, Mathilde xx


Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:43

Oef, Ik was eerst een tijdje bij die man met die hondjes in de buurt gebleven!!!! totdat je het weer vertrouwden!!

Wel een supershet!!

lauwtje_nina

Berichten: 282
Geregistreerd: 10-08-03
Woonplaats: schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:47

help griezelig toch handig een super shet Knipoog

Midnight je bent mijn engeltje 4 ever Lovers I Love You

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:51

wat een lief knollie, rennen voor jullie leven, paarden/ponies voelen het toch echt als iemand bang is en die rotte auto Boos! die moesten ze zelf eens de schrik van hun leven aandoen, je hoort tegenwoordig wel veel griezelige verhalen hoor op bokt, is het de tijd van het jaar ofzo? Scheve mond

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Eliana

Berichten: 5447
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 23:03

Jah Olly was echt zo lief Lachen en we reden op een gegeven moment op een dijk en toen kwam die auto langs en toen ging olly met zn kond naar de weg staan net of die naar de auto wilde gaan bokken ik zet de foto's van het rijden zo bij itp of morgen ochtend!

Shetland bokker #7

_Emma_

Berichten: 6275
Geregistreerd: 18-04-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 17:07

Misschien handig als je je verhaal met leestekens erin typt Knipoog
Lees iets prettiger
Maar dat is wel schrikken ja, van die auto Scheve mond
Lief van Olly Lachen

If happy ever afters did exist
I would still be holding you like this


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 8 bezoekers