*snork* :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

*snork* :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 21:42

Zit ik hier tamelijk stil te wezen, hoor ik in ene van buiten een keiharde snork komen. Haha! Ik weet precies wie het is, onze idioot Haha!

Toen hij dat voor het eerst deed was in de zomer. Deuren en ramen open, komt mijn vader naar me toe: "Ga eens gauw naar buiten, je paard doet raar". Die hadden we al 9 jaar, dus raar? Dan had ik het echt al eerder opgemerkt. Dus ik naar buiten. Staat de hengst zeer gespannen naar buiten te kijken en eens in de zoveel tijd doet hij een luide snork. Was vast heel eng, maar ik vond het nogal hilarisch.

Nu is het oudjaar en zijn ze natuurlijk bezig met vuurwerk en zo, hartstikke spannend: snorktime! Het is echt uitermate grappig, *LOL* hij zal vast geschokt zijn om t een of ander, maar het klinkt zó grappig. En vooral het idee dat mijn gekke Joop dat kon, snorken Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:43

hihih vette lol!

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:03

hahhaahhahah wat gek joh, paarden zijn soms zo onbegrijpbaar hahahah

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:21

Marlou is dan een merrie, maar die doet het ook wel eens, al verschillende keren als ik buitenreed in mijn eentje! Niet zo fijn als je er op zit, op zo'n moment heb je even niets te zeggen over je paard, maar gelukkig is het dan ineens weer over en kunnen we weer gewoon verder rijden. Marlou is dus een merrie, regelmatig super hengstig, maar af en toe lijkt ze zich wel hengst te voelen met dat gesnork!

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 10:25

Batsie!
Voltrack doet het nu ook... Toen we om 12u bij de stal kwamen stond Vollie behoorlijk te snorken. Haha!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 10:50

Amrad kan ook zo lekker snorken.
Vannacht heeft hij zich rustig gehouden, maar soms om de stomste dingen kan hij zich zo druk maken dat hij ook even moet snorken Haha!

Wat is snorken eigenlijk een raar woord *LOL*

pmarena

Berichten: 48058
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 12:27

Hahaha , ja , idioot he ? *LOL*

Rena kan ook prima snorken...poe hee !

Een paar maanden geleden gingen we weer eens een ritje maken tussen de kwaaltjes door , een stapritje. Lange , brede , rechte weg met aan 2 kanten huizen met een lapje grond. Afijn , nog lekker zomer en 200 meter verderop stonden aan de andere kant achter de berm-bomen maar vol in het zicht , een zooi kinderen luidruchtig op zo'n grote trampoline in de voortuin te springen...goeie God , beest was als de dood en keerde zich al om om als een jekko naar huis te rennen.

Ik dacht dat ik dat er al een jaar uit had en normaal heb ik er scheit aan en zal ze tenminste op haar plek blijven. , hoe bang ze ook is.

Maar bij de eerste *snork* voelde ik al dat het nu wel HEEL fout was en ben er maar snel afgesprongen voordat ik onvrijwillig op de terugweg was *LOL* Ik ben er nog nooit afgegaan en ze heeft toch linke streken zat , dus dat zegt wel wat dat ik nu eieren voor m'n geld koos Lachen

Moest met man en macht dat paardje op de plek zien te houden , ze was spontaan aan de diarree. Van die grote rose-rooie neusgaten met zo'n snotstraaltje eruit Haha! Ik moest wel een beetje om haar lachen , dat schitterende Arabische standbeeld van me , hihihi.
En toen kwam me er ineens een snork Bloos! Vol in m'n oor , de buren kwamen her en der ook spontaan naar buiten om te zien wat dat in 's hemelsnaam was Tong uitsteken.

Er hebben nog een paar giga-snorken gevolgd , je ziet echt vanuit die staartwortel alle lucht uit dat lijfje geperst worden , en het beestje stuiterd er even van , schitterend joh *LOL*

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 12:34

haha pmarena, jouw verhaal is ook erg leuk Haha! mn pony kan dat ook af en toe zo leuk Haha! staart idd helemaal omhoog, maf beest! Schijnheilig

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 16:07

Hahahaha grappig! *ligt in deuk*

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:19

Whahahahaha... vette LOL!!

Andrew_lover

Berichten: 179
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: *._.*DraChten*._.*

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:36

Haha dikke pret!

(L) a n d r e w (L)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lucia88, nafkedemi, winnetou4502, Witje2 en 89 bezoekers