trapper ranch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

trapper ranch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 17:44

er verandert veel, de trapper ranch gaat verhuizen. maar een weekendje met Bob en zijn paarden op stap kan nog steeds.

er is een nieuwe site in de maak, de homesite staat er al op met een telefoonnummer zodat je hem kunt bereiken als je er op zijn westerns op uit wilt in het mooie drenths friese wold!

www.trapperranch.nl

een echte aanrader!!

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:51

Hoi Waar gaat de Trapperranch naar toe verhuizen dan? Blijven ze wel in Smilde?

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 00:18

nee, smilde wordt het niet...
Bob werkt tijdelijk vanuit Diever, waar je ook kunt overnachten... waar de nieuwe ranch komt zal ik later wel op bokt zetten, maar ook op de site zal dat wel te zien zijn tzt. dus nog ff geduld.

woon jij in Haule, ja volgens mij tegenover de boerderij waar mijn moeder heeft gewoond

MISTRAL94

Berichten: 14257
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-03 16:29

Nee, ik woon niet in Haule. Ik rij Ruby (die dus in Haule staat).
Blijft Jan (zo heet hij toch?) daar wel gewoon dan?

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-03 18:18

Ja, Jan blijft daar wel, maar mag zichzelf geen trapper-ranch meer noemen. die naam is nl door Bob gedeponeerd...
De kennis en gezelligheid neemt bob ook mee!
we krijgen nu les van bob in Diever in een gezellige manege met gezellige kantine. zo'n beetje iedereen is dus met bob meegegaan.
en binnenkort ( planning voorjaar) start de trapperranch dus vanaf een andere locatie. maar mensen die nu lekker een weekenje willen plannen kunnen dat ook, op de tijdelijke locatie van bob, er is daar overnachting mogelijk en hij heeft zijn paarden daar ook.

kipsie

Berichten: 134
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:03

ik ben afgelopen jaar in mei een lang weekend bij bob op de trapper-ranch geweest.
dat is echt voor herhaling vatbaar!!! dus moet ik ff in de gaten houden waar hij heen gaat verhuizen.
Bedankt voor deze info.
groetjes kipsie.

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 22:31

ik zal het wel doorgeven.
erg leuk om te lezen dat mensen die bij Bob zijn geweest alleen maar positief reageren. ik heb hier op bokt alleen maar positieve reacties gelezen. toch leuk hoor!!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 01:26

waarom gaat bob verhuizen dan?
want ben daar wel vaak geweest

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 01:30

Toch leuk dat ze doorgaan, ik had gehoord dat ze er helemaal mee zouden stoppen?

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 20:48

nee hoor!! Bob stopt zeer zeker niet!!
Hij is druk bezig met een nieuwe locatie, als die klaar is wordt het zeker heel mooi!!

en zoals ik al zei, je kunt ook nu nog steeds boeken bij hem. er zijn op zijn tijdelijk adres ( op een camping) zijn eigen paarden en er is gebruik te maken van chalets en kantine. dus heb je zin kun je gewoon met Bob op stap in het mooie drenths/friese woud!

de website is nog onder constructie, maar er staat wel een tel.nr. op waar je kunt boeken voor een leuke week of weekend.