mijn neefje zei zoiets raars!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

mijn neefje zei zoiets raars!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 20:25

ik en mijn broertje waren bij mijn opa en oma te logeren een ander neefje van 6 philip heet hij ook de volgende dag kwam een ander neefje want mijn oma moest op hem passen. Lachen
Mijn opa en oma gaan verhuisen dus gingen wij mt opa kaarten brengen om het adres van hun huis enzo.
Toen we weer naar huis gingen kwamen we bij een kruispunt waar een ongeluk was gebeurd 3 auto‘s en een moter in de prak.
Mijn jongste neefje is 3 en we reden daardoor om we gingen ergens heen om nog het laatste kaartje te brengen in eens begon hij een ver haal te vertellen: mijn moeder is dood want, mijn vader reed tegen een boom en de boom viel om op mijn moeders school(de school waar zijn moeder werkt) en toen was mijn moeder dood en toen zei hij nog in het donker toen ik sliep en toen begon hij keihard te huilen.
maar dat was natuurlijk helemaal niet zo gelukkkig was hij het zo weer vergeten! Knipoog

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:42

kinderen hebben soms een flinke fantasie maar het hamgt er ook vanavf wat dat kind verteld is, kijk is zijn moeder echt dood???? en als ie 6 is zal ie het vast wel tegen andere kindjes verteld hebben en die zeggen er dan ook nog wa bij en als ie goedgelovig is dan neem ie zo een verhaal over wat totaal niet meer klotp van de werkelijkheid!

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 21:41

er staat in dat mijn andere neefje die mee was 6 is en hij 3 en zijn moeder is niet dood maar hij heeft een flinke fantasie en ik kan er echt bijna niets van lezen wat jij schrijft!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:45

Jouw eigen verhaal is ook nogal wazig, want mij was ook niet duidelijk om welk neefje het nou ging, geeft niks, gewoon opnieuw proberen. Dat neefje van 6 heeft er dus eigenlijk niets mee te maken?

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 21:54

ne die ging het was mijn neefje van 3 die dat vertelde

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:59

sorry dat mijn verhaal wazig overkwam maar ik dacht du dat het om het neefje van 6 ging maar het gaat dus om het neefje van 3!!
weet je ik heb dat met mijn eigen zoon ook nog gehad, die vertelde aan iedereen dat zijn mama dood was en hiero zit ik, nog steeds springlevend, hij had het woord dood gehoord en koppelde het aan iedereen maar snapte eigenlijk zelf niet wat ie zei, klinkt weer vaag he, ik hou wel mijn mond

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:00

Is dit geheimtaal? Blond

Sorry, kan er geen chocola van maken

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 22:05

het is geen geheimtaal en ik kon het niet meer veranderen sorry
mijn neefje van 3 zei een raar verhaal dat staat erin sorry!

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:28

lis schreef:
Is dit geheimtaal? Blond

Sorry, kan er geen chocola van maken

je kan er geen chocola van makn, misschien wel slagroom dan? Vingers aflikken

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:42

Sommige mensen geloven dat in de eerste jaren van je leven je soms dingen zegt die zijn gebeurd in je vorig leven. Mensen denken dan dat het onzin is omdat je nog zo klein bent en 'niet weet wat je zegt'. Ik weet dat het raar klinkt, ik weet ook niet of ik erin moet geloven, maar het wordt gezegd... misschien heb je er wat aan Knipoog

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 22:46

isabelle"]
[quote="lis schreef:
Is dit geheimtaal? Blond

Sorry, kan er geen chocola van maken

je kan er geen chocola van makn, misschien wel slagroom dan? Vingers aflikken
[/quote]

hahaha *LOL*

wat raar dat hij dat zij trouwens Verward
ik ben niet zo goed met kinderen maarja... Verward

ikkiekikker

Berichten: 896
Geregistreerd: 25-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 03:54

huh?
Dat is wel heel raar ja, als je neefje dat zomaar zei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 11:00

Op de leeftijd van 2 tot 4 jaar vertellen sommige kinderen herinneringen aan vorige levens. Kinderen vertellen soms verhalen over dingen waar ze geen enkele weet van hebben. Hier is niets raars aan en komt in alle culturen voor. Omdat wij in onze cultuur niet geloven in reincarnatie wordt dergelijke kinderen meestal direct de mond gesnoerd.
Tegenstanders doen het af als fantasie verhalen door kinderen. Maar feit is wel dat er een aantal van dergelijke verhalen zijn geverifieerd, en dit gaf verbluffende resultaten.
En zijn heel veel boeken over gepubliceerd dus wanneer je er meer over wilt weten moet je eens naar de bieb gaan.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 11:06

Heb hetzelfde meegemaakt met een neef van mij. Mijn Opa was een paar keer in Zuid-Afrika geweest omdat een zus van hem daarheen was geemigreerd. Ze zijn daar naar het Kruger Park geweest en hebben o.a. Giraffes gezien. Ze hebben daar ook een olieverfschilderij gekocht van het landschap in het Kruger park, maar daar stonden geen dieren op.

Mijn Opa is overleden voordat mijn neefje werd geboren. Ik was bij mijn Oma die toen nog in leven was en mijn neefje was er ook. Op een gegeven moment, hoe oud hij was weet ik niet meer, wees hij naar het schilderij en zegt dat daar Giraffes leven. Op de vraag hoe hij daar aan komt (en ik ben zeker dat niemand hem dat ooit heeft verteld), zegt hij: dat weet ik, want ik ben er geweest....

Een ding stond vast: hij was er nog nooit geweest....

MSNertje

Berichten: 306
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Twisk in een varkensstal ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 13:38

huh dat is raar zijn moeder is toch helemaal niet dood Verward
raar dat hij dat zomaar zegt trouwens raar verhal hoe hij het vertelde ook!

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:06

Hij zei er toch ook bij: In het donker toen ik sliep... Misschien was het een soort nachtmerrie die hij had en die hij zich ineens herinnerde. Het zou kunnen dat hij hierdoor wat moeite krijgt om in te slapen, omdat hij bang is dat weer te dromen. Dat zou ik even in de gaten houden.
Vaak als je weer over iets anders, leuks, gaat praten, zijn ze het weer even kwijt. Totdat er weer iets is da ze er aan herinnert, zoals in dit geval dat ongeluk, dan komt het misschien weer even boven.

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 21:00

ik kan er niet op letten ik zie hem niet zo vaak!
en ik denk dat ook hoor dat dat een droom ofzo iets was!

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 21:33

Wat een vreemd verhaal!!!
En wat een fantasie hebben kinderen!

heidiLOVER

Berichten: 9185
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 22:17

ja dat viel me ook al op

lovelance

Berichten: 2017
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Callantsoog

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-04 22:33

ik ken een klein jongetje en die zei tegen mij (hij was 3 of 4 ofzow): Vroeger toen ik groot was reed ik ook paard.