Scooter ongeluk!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-11-01 22:59

Me broer heeft gister een scooter ongeluk gehad! Hij ligt nu in het ziekenhuis. Het was zo eng! Ik was bij me nichtje en me ouders waren naar een verjaardag. Toen werden we opgebeld onder het eten (bij me nichtje). Michael (me broer) heeft een ongeluk gehad. Ik schrok me dood! Me ouders waren ergens in Apeldoorn dus vroegen of wij er alvast heen konden en hun zouden dan meteen komen. Wat was er nou gebeurd, hij reed gewoon, kwam er ineens een man met een kindje van zes voorop en ze vrouw achterop (met z'n drieen op een scooter!) voor hem op doemen. Die man reed ineens op de verkeerde weghelft, dus frontaal tegen me broer op. Toen is er gelijk ambulance gebeld en is ie meteen opgehaald. Hij kreeg zo een kraag om enzo. Z'n scooter was total loss.

Hij ligt nu nog in het ziekenhuis. Hij heeft een gebroken hand, een rood gezicht (hij had ze helm wel op maar die stond open), er is iets met z'n kaak maar er is nog niet duidelijk wat, hij heeft misschien een hersenschudding en ze zijn bang voor inwendige bloedingen dus ligt ie ter observatie. Achteraf als je kijkt naar de harde klap die hij heeft gehad, heeft ie nog mazzel gehad! Maar als ie z'n helm niet op had........

Play Like A Man, Win Like A Woman!


mariska

Berichten: 613
Geregistreerd: 10-06-01
Woonplaats: Maasland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:28

Pfff. Sterkte en beterschap voor je broer!

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 11:06

wens m maar beterschap
en dat andere gezin weetje hoe t daar mee is? pf wle eng trouwens als je zomaar gebeld word lijkt me zo verschrikkelijk.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 16:28

Vandaag is ie weer naar huis gekomen, nou moet ie veel rusten. Hij ziet er wel slecht uit.

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:34

Ik ben ook een week in het ziekenhuis geweest voor inwendige bloedingen. Daar zijn ze heel streng in omdat ze heel gevaarlijk kunnen zijn. Je merkt niet dat het gaat bloeden maar onder tussen kan het onwijs bloeden.
Veel sterkte en rustig aan(ook al is dat soms heel moeilijk omdat je nergens meer last van heb).
XXX
Ciska

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:37

da's nou de reden waarom ik nooit een brommer wilde. Ik heb een hekel aan die dingen. Ik hoop voor je broer dat hij nu genezen is.

Hoe gaat het met die drie andere mensen?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 16:45

De andere man heeft gezegd dat ie schuldig is. Z'n kindje van 6 klaagt over buikpijn. Hij ligt ook ergens in het ziekenhuis maar heeft niet iets ergs. Wat bezielt zo een man z'n kindje van 6 voorop te zetten?!

Play Like A Man, Win Like A Woman!

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 18:32

oh jakkes, wens hem maar beterschap!


Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 21:21

Scooters.... Grrr!! Weer een reden voor jullie allemaal om nooit aan die dingen te beginnen! Spaar maar lekker door voor een autootje. En die twee jaar extra fietsen (ook niet geheel ongevaarlijk) overleef je wel.

Wens je broer sterkte! En hoe is het nu met jou? Ben je al over de schrik heen?

Grtjs!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, Fayyah19, hollie, Mutti, Plonspony, Swift, Vagabondo, veerle92, xxPaige en 129 bezoekers