Oude KWPN hengsten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 10:05

Er is heel wat info te vinden over de jongere kwpn hengsten, op internet en in bladen.
Ik heb in mijn hengstenboek ook veel info over de oudere hengsten waar verder moeilijk wat over te vinden is.
Dus als iemand daar wat over wil weten wil ik dat best opzoeken.
Maar dan het liefst reageren per PB of mail (i.v.m. de kosten van Heike en BartVB Haha!)

o ja, soms kan ik niet zo snel reageren omdat ik nogal beperkt ben met mijn internet tegoed Boos!
(ik wil kabel!!!!)

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 16:13

haha heb je geen kabel in dat gehucht??

FlyingHigh

Berichten: 4050
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 17:39

Jajjjjaaaa, ben benieuwd of de hengst Recu, KWPN-er en basispaard/tuigpaard lijn erin staat. Ik heb een van zijn weinige kinderen gehad want de hengst werd later afgekeurd en geruind. Toch zou ik het leuk vinden om eens een plaatje van 'm te zien en wat meer over zijn karakter.....(onder de c hoort zo'n kringeltje geloof ik.... Party!! )
Groetjes, Karen

paardje

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 20:09

ik denk dat je zoiets bedoeld? heb je fotos of info? de pony ruin van mij heeft de volgende papieren: vader: highline. vader v/d vader: sit this one out. moeder v/d vader: diancara. vader van sit this...: dance in time. moeder van sit this...: pass the rula. vader van diancara: G. Ramiro Z. moeder van diancara: zancara. dit was dus de kant van zijn vader! nu de kant van zijn moeder: moeder: paulienke. moeder v/d moeder: kerrona. vader v/d moeder: imago. vader van imago: talisman. moeder van imago: talix. vader van kerrona: caruso. moeder van kerrona: gerrina. ik zou graa meer over de ouders, grootouders enz. van mijn pony willen weten. als jullie iets weten of info, of een foto hebben van een van deze paarden, reageer dan a.u.b. snel!!! het enige dat ik weet is dat G. Ramiro Z. een hele goede springer in amerika is en dat sit this one out een draver is, maar dat er meen gefokt wordt voor het springen. p.s. het is een KWPNer en de pony (ouders zijn allemaal paarden, maar hij is en blijft een pony) heet Maestro. alvast bedankt!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-01 20:56

Recu staat al ergens op F&A, Highline zal ik PBen.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 22:44

sorry voor het vreselijke zeiken maar kunnen mensen nou nooit gewoon VAder x Moedersvader x moedersmoedersvader x moedersmoedersmoedersvader neerzetten.. Dit leest zo verschrikkelijk irri!

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 21:06

heb je nog alsjeblieft foto`s van Renovo? (tuigpaard)