FF voorstellen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmaine
Berichten: 1414
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

FF voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 17:26

Hallo allemaal.

Ik ben nieuw op deze site, en ik zag dat je je op deze manier ff voor kon stellen, dus hier komt ie:

Mijn naam is Charmaine en ik ben 26 jaar. Ik woon in Houten, ligt vlak bij Utrecht. Ik rij paard sinds mijn 7e, eerst op een manege en vanaf mijn 11e op verzorgpony's en - paarden. Met mijn laatste "verzorgpaard" Magnum, heb ik M2-dressuur gereden ( 4 wp ) en L-springen. Dit paard heb ik zelf ingereden. Helaas klikte het niet meer zo tussen mij en de eigenaar, dus in oktober 2002 heb ik afscheid van Magnum genomen en hij is uiteindelijk rond juni 2003 verkocht naar Zeeland.

Ik heb sinds 4 maanden mijn eigen paard, Naomi, een 8-jarige KWPN-merrie, bruin. Ik ben een jaartje op zoek geweest naar een leuk paard en ben eigenlijk bij toeval op Naomi terecht gekomen. Ik heb nogal wat pech gehad bij het zoeken naar mijn eigen paard. De eerste die ik wilde kopen en 2 weken op proef heb gehad, Show Boy, bleek veel te duur te zijn. Guldens en euro's waren door elkaar gehaald. De 2e, Tristan, bleek heel ziek te zijn, dus die is na 4 maanden weer teruggebracht naar de verkoper. Ondertussen was ik op stal Naomi gaan bijrijden omdat de eigenaresse te weinig tijd had. Eind augustus gaf ze aan haar helft van Naomi te willen verkopen. Omdat het zo goed klikte tussen mij en Naomi, heb ik haar helft overgekocht. Ik heb dus samen met de eigenaar van de pensionstal Naomi. As vrijdag, 2 jan. heb ik mijn eerste wedstrijd met haar, springen in Leusden. Dressuur ga ik denk pas in het groene seizoen met haar doen. Ze moet nog veel afleren en weer bijleren, dus een goede proef kan nog niet helemaal.

Verder ben ik secretaris van onze rijvereniging. Dus ik moet startkaarten aanvragen enzo...Best wel leuk hoor om te doen.

Nou, mijn werk is verder niet zo interessant, dus daar zal ik jullie niet mee vervelen!

Ik ben al zeker een klein beetje verslaafd aan bokt.nl, dus we zullen elkaar vast nog wel eens spreken.

Doei doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 18:22

Welkom Charmaine, en je zult vast nog meer verslaafd worden dan je al bent Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 18:31

Heel veel plezier verder!

Laanbanaan

Berichten: 364
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:48

Hoi,
je had mij al welkom geheten dus doe ik het ook nog even terug!
Ik hoop dat je het hier net als mij goed naar je zin krijgt!
Tot schrijfs!
Lourenza
OK dan!

Ik ben trouwens penningmeester bij onze verreniging

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:20

Hoi welkom hier en veel plezier Haha!

Witney
Berichten: 169
Geregistreerd: 17-10-03
Woonplaats: Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:54

ey, welkom....ik ben hier eigenlijk ook pas een tijdje, jamer genoeg heb ik weinig tijd om op bokt te zitten.....maar ja veel plezier!

xxx natal

Maikuh

Berichten: 1613
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Ottersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:21

Alle nieuwelingen veel plezier hier Knipoog

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:45

Welkom en veel plezier Lachen

Charmaine
Berichten: 1414
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 17:52

Bedankt allemaal voor jullie reacties! En Yaar?? Je hebt helemaal gelijk, dit is echt heeeel erg verslavend! Het is maar goed dat ik over eeb goeie week wer aan het werk moet en dus minder tijd krijg om te internetten..

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat het natuurlijk vooral sportief gezien een goed jaar mag worden!

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:18

welkom hier op bokt!
Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar

Kyno

Berichten: 10422
Geregistreerd: 07-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:21

Welkom

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:50

Charmaine schreef:
Bedankt allemaal voor jullie reacties! En Yaar?? Je hebt helemaal gelijk, dit is echt heeeel erg verslavend! Het is maar goed dat ik over eeb goeie week wer aan het werk moet en dus minder tijd krijg om te internetten..

Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar en dat het natuurlijk vooral sportief gezien een goed jaar mag worden!


Yep, ook voor jullie allemaal een happy new year toegewenst van mij. Tis echt heel verslavend he Charmaine? Haha!

Alja

Berichten: 25588
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:49

welkom maarre pas op erg verslavend!!!!!!!

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 17:29

Welkom!

Wat een leuk verhaal, hoe je aan je paardje bent gekomen! Op deze manier wist je natuurlijk precies wat je kocht...

We komen elkaar vast nog wel tegen hier !

Charmaine
Berichten: 1414
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-04 23:24

Miko schreef:
Welkom!

Wat een leuk verhaal, hoe je aan je paardje bent gekomen! Op deze manier wist je natuurlijk precies wat je kocht...

We komen elkaar vast nog wel tegen hier !


Yep, wist precies wat voor draakje ze was! Knipoog
Soms denk ik nog wel es: had ik toch maar een dressuurpaard gekocht, maar ze gaat zo onwijs lekker lopen, de halsspieren zijn al 2 keer zo dik. En elke keer als ik gesprongen heb, kom ik er met een Big smile vanaf. Dus nog steeds geen spijt. *LOL*

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 23:28

Zeg die functies bij de rijvereniging maar op want daar hebben jullie binnenkort helemaal geen tijd meer voor! Haha! In ieder geval:Van harte welkom!

Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:00

Heeey.. Ik ben ook nieuw hier..
Ik heet Dyantha en ben 14 jaar.. Ik rijd al 8½..

Heureka

Berichten: 416
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:16

Heee een plaatsgenoot !!

Wat leuk, ben ook pas sinds kort op deze site, ben zelfs nog ietsje ouder Bloos Ook wij hebben pech gehad met onze paarden, nu hebben we niets meer Huilen Maar sinds kort rij ik bij een fokker die echt GEWELDIG leuke paarden heeft en iemand zocht om 1 paard te rijden o o ik ben zooo blij. Bij welke rijvereniging doe je dat??? Groetjes

LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 04:40

Allemaal VH welkom Haha! en nog de beste wensen voor 2004

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:46

Veel plezier op deze grote verslaving!! *LOL*

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 14:07

Jeeh, veel nieuwen Tong uitsteken

Iedereen welkom en veel boktplezier Haha!