gister gereden bij de manege

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 10:33

op marjo's showtinkertje!!! was echt kewliebewlie, ik had verwacht dat ie kleine pasjes zou maken (is klein gedrongen beestje) maar hij had juist hele ruime bewegingen, echt super!! ivm singelwonden (die hij had) heeft ie een amerikaans zadel op, dus ik moest met dat zadel rijden. 2e keer van mn leven, wel wennen hoor!!! maar wel heel gaaf. wat zit dat toch heerlijk in zo'n zadel!
maar goed de mensen die de 18e naar de Brabanthallen komen zullen t wel zien!
ikke blij! *LOL*

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 11:12

AAAAAAAH blacky is kewl. ben heppie dat ik hem mee mag nemen met de show nu Jermy nog steeds uit de running is. hij is niet moeders mooiste maar zit heerlijk en heeft een erg leuk karakter. hij is nu 1,5 maand in nederland. En is al kan zo mee met de show. Nergens bang voor en als t moet loopt hij zo voorop weg wat dus erg ideaal is omdat ik als 2e rij en als er iets misgaat ik voorop kom t zitten.
Op zn vorige stalling heeft hij enorme singelwonden opgelopen. en een kant is nu helemaal genezen zit alleen nog dus huidje onder en de andere kant (die in t begin t minst erg was) zit klein wondje die al redelijk geneest. hij is alleen erg wit dus dat word leuk waterballet de dag van te voren want hij zite nu geel.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 20:23

Citaat:
Op 2001-11-06 09:33, schreef Maaike:
op marjo's showtinkertje!!! was echt kewliebewlie, ik had verwacht dat ie kleine pasjes zou maken (is klein gedrongen beestje) maar hij had juist hele ruime bewegingen, echt super!! ivm singelwonden (die hij had) heeft ie een amerikaans zadel op, dus ik moest met dat zadel rijden. 2e keer van mn leven, wel wennen hoor!!! maar wel heel gaaf. wat zit dat toch heerlijk in zo'n zadel!
maar goed de mensen die de 18e naar de Brabanthallen komen zullen t wel zien!
ikke blij! *LOL*



singelwonden? Cora (zie profiel) had ook een singelwond... Maarja ze is er niet meer Huilen