Wat gaan we doen met de 30 miljard van Saddam?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Wat gaan we doen met de 30 miljard van Saddam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 12:28

Saddam heeft toegegeven dat hij USD 30 miljard heeft achtergehouden op rekeningen in Zwitserland, Duitsland en Japan.
Mijn mening is dat Het geld van het Iraakse volk is en dus moet het in de wederopbouw van dit land gestoken worden.

Maar als ze een miljoentje over hebben (dat is toch niets op 30 miljard?), dan hou ik me aanbevolen... huisje, paardje... Knipoog

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:29

Zal wel voor het opbouwen gebruikt worden (hoop ik tenminste!)

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:32

Op mijn rekening storten .

Gebruiken voor de mensen en de wederopbouw van Irak. Maar ikv rees dat Irak er niet veel van zal zien. Een zekere heer B. en zijn volk wat meer. Alhoewel 30 miljard dan ook niet veel is.

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:59

Ik denk helaas dat er geen WE voorkomt in het hele verhaal
Zal wel in één of ander project in Amerika worden gestoken, iets in de trant van " Hoe beschermen we Amerika nog beter".

Het liefst zou ik het ook willen zien dat ze het in Irak steken, maar ik denk dat we er nooit wat van horen, waar het geld is beland..

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:01

Ik hoop dat het terug gepompt word in Irak.............. maarja busch maakt wel meer grote fouten

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:03

Hmm misschien shoppen bij divoza? Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 13:05

Waar dat geld voor gebruikt zou moeten worden is voor psychiatrische behandling van al die gehersenspoelde mensen in Irak die nog steeds achter Saddam aanrennen. Verder voor de opbouw van het land. Het volk is snel tevreden als ze water, voedsel en een dak boven hun hoofd hebben. Ze worden steeds meer ontevreden omdat de situatie nog steeds nijpend is, slechter nog dan onder Saddam. Dan krijg je stemmen die Saddam terugwillen, en agressie tegenover "de bevrijders".

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 15:08

ze mogen het mij wel geven Haha!

(heb ik tenminste eindelijk het gevoel van meer dan 50 euro hebben Haha! )

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 15:26

Gewoon voor de weder opbouw gebruiken, lijkt me toch vrij logisch. Zouden ze dan denken jullie genoeg aan dat bedrag hebben? Denk het eigenlijk wel.
Hoop wel dat het snel gebeurt die mensen daar hebben nu geen leven zeg, wat een troep daar.

Stal_Fiore

Berichten: 9340
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 16:07

Jennygirl schreef:
Saddam heeft toegegeven dat hij USD 30 miljard heeft achtergehouden op rekeningen in Zwitserland, Duitsland en Japan.
Mijn mening is dat Het geld van het Iraakse volk is en dus moet het in de wederopbouw van dit land gestoken worden.

Maar als ze een miljoentje over hebben (dat is toch niets op 30 miljard?), dan hou ik me aanbevolen... huisje, paardje... Knipoog



Euhmmm... alle bokkers trakteren op een mooi paard/pony?!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:15

Geef het aub aan de bevolking terug!!! Hij heeft het ook allemaal van ze afgepakt Boos! Geef eerst de mensen maar eten en goede huizen, investeer in het onderwijs en in de veiligheid.....!!!

Als ik zie hoe beroerd die mensen daar er aan toe zijn Boos! hoef ik echt niks.....!!!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:19

Geef die irakezen eens een fatsoenlijk huis met plee en douche.

Verder scholen bouwen en hupverleners de irakezen helpen met het opbouwen van hun land.

Wie weet boeken we over 10 jaar onze eerste Irak vakantie Haha!

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:32

ik hoop dat ze met dat geld van Irak weer een normaal land maken, dus gewoon de mensen helpen met de opbouw van hun land. en als er dan nog geld over is (lijkt me niet echt logisch maar je weet het niet...) gebruiken voor andere landen waar hetzelfde soort hulp nodig is. in ieder geval niet naar amerika, ze zijn zelf die oorlog begonnen dus ik vind dat bush dat geld niet verdient..

Sting

Berichten: 12857
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:48

Geef het maar gewoon terug aan de mensen van wie het is!
Ik hoef niks. Ze hadden het op de radio over hoeveel geld iedereen uitgeeft aan vuurwerk. Mailt er een jongen dat hij zijn 300 euro, die hij anders wilde gebruiken voor vuurwerk, naar Iran heeft gedaan!
Vond het echt een mooi gebaar!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 19:20

Het is bijna niet te geloven hoeveel geld het om gaat en dat men daar nu pas achterkomt. Dat je gewoon durft te stelen van je eigen volk dat zo arm is.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:15

o als ze er geen raad mee weten, wil ik rustig mijn bankrekeningnummer wel ff geven, belastingsvrij uiteraard!!

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 20:18

idd irak weer opbouwen, zodat andere landen hun sponsoringen in de zak kunnen houden, beter voor de economie Knipoog

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 21:22

Avanti schreef:
Gewoon voor de weder opbouw gebruiken, lijkt me toch vrij logisch. Zouden ze dan denken jullie genoeg aan dat bedrag hebben? Denk het eigenlijk wel.
Hoop wel dat het snel gebeurt die mensen daar hebben nu geen leven zeg, wat een troep daar.



vind ik ook

maar om even als bokker te denken: aan bokt geven, voor een supersnelle server Haha!

ennuh.. ik wil Dancer nog steeds graag hebben, dus een 'restje' is welkom Haha!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:40

Whahhaaaaaa Jennygirl!!!! Ben het helemaal met je eerste en tweede stelling eens...echt geweldig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 03:20

samantha23 schreef:
Hmm misschien shoppen bij divoza? Haha!


haha voor dat geld kun je je eigen divoza wel beginnen Haha! *LOL*
Ik hoop ook dat ze het gaan gebruiken voor het weder opbouw van de steden en van het watervoorziening daar...

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 16:06

Teruggeven aan de mensen van wie hij het gestolen heeft lijkt mij het meest logisch. Dat zijn er nogal wat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 16:09

Missouri schreef:
Teruggeven aan de mensen van wie hij het gestolen heeft lijkt mij het meest logisch. Dat zijn er nogal wat.


Eens, dat is geld waar ik werkelijk geen stuiver van hoef te hebben. Afschuwelijk!