Brrr, doodeng!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Brrr, doodeng!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 01:21

Ik ga net naar buiten om Kevin en Eirian binnen te halen krijg ik de schrik van mijn leven!
Ik stap de bijkeukendeur uit en voor op het erf aan de rand van het landje waar Kevin, Eirian, Freddy en Lorenzo staan stonden 2 van die race/sport achtige auto's.
Toen ik naar voren begon te lopen scheurden ze beide met piepende banden volop slippend het erf af......
Ze stonden dus echt bij de paarden! Ik heb niemand buiten de auto's gezien maar Kevin stond er met de rest natuurlijk dichtbij, alle aandacht is voor dit span goed. Stel nou dat dit van die engerds zijn geweest die ze wat aan wilden doen.......
Ik zit echt helemaal te trillen hier achter de comp.
Heb net al het licht buiten vol aangezet, ook op het land, het garage licht, al het licht in de schuren en ik ga niet naar bed voor Hans thuis is, de hond moet ook nog maar even knijpen want voor Hans thuis is ga ik niet naar buiten met hem.
Krijg net een sms van Hans dat hij bij Utrecht zit, zucht...nog 1.5uur wachten.
Nou, ik hoop maar dat ik spoken zie en dat ze alleen maar moesten draaien of zo, weer een nachtmerrie erbij!

LadyFilou

Berichten: 1206
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: Almere, Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 01:30

ja ik hoop ook dat 't niks was :/
Nou succes!!!

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 01:30

Gatverdamme!Kan me voorstellen dat je je helemaal het rambam bent geschrokken.Misschien toch de politie even bellen om te vragen of ze een oogje in het zeil willen houden.Het is natuurlijk een achterlijke tijd om daar te zijn!!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 01:36

Het is wel raak vanavond zeg.
Eerst lees ik dat bij Pinky_girl en nu dit bij jou...

Ik kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken.
Wellicht was het een onschuldig iets, maar toch.
Ik hoop dat als ze wat kwaad in de zin hadden, dat ze zich betrapt voeldene en niet nog eens komen.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 02:55

jeetje ik snap dat je je rot bent geschrokken !!
maar als ze iets vanplan waren met de paarden heb jij het iig wel voorkomen *LOL*

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 07:49

En? Heb je nog contact opgenomen met de politie? Lijkt me heel naar vreemden op je terrein. Wij hebben gelukkig twee waakhonden lopen, waar zelfsde gootste dierenvriend nog een blokje voor om gaat. Niet altijd even prettig, maar mijn paarden staan veilig.

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 09:14

Gatsie! Ik had inderdaad ook voor de zekerheid even de politie gebeld, of ze nog een keertje langsrijden.... Ik hoop dat je nog een beetje rustig hebt kunnen slapen.

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:00

Nou, het is wel creepy tijd zeg! Eerst Pinky en nu jij......

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:02

he das niet leuk!
maar misschien moesten ze allen keren en schrokken ze toen je kwam.. of wilde ze even stoer doen...

maak je niet te druk hoor Lachen

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:48

Hè bah!

Wat een enge verhalen de laatste dagen zeg.
Nou het is inmiddels al ochtend dus ik hoop dat alles rustig is?
Misschien toch maar voor de zekerheid even de politie bellen. Al is het alleen voor je eigen gemoedsrust.

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 11:55

Hoiii,

Ik hoop ook dat het rustig is gebleven en dat ze niet meer terug komen. Wat een enge dingen allemaal zeg. Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 13:44

Nou, ik heb ze nog 2x langs zien rijden maar volgens mij waren ze een soort race of zo aan het doen met zijn 2en.
Bij mij op het erf zijn ze niet meer geweest, Hans kwam rond 2 uur thuis en toen was het rustig.
Daarvoor heb ik ze nog in het dorp horen racen dus ik denk dat het wat locals waren die een wedstrijdje deden of zo en bij mij toch alleen even draaiden, het heeft mij in ieder geval wel weer een slapeloze nacht opgeleverd!
Mijn hond is ook de hele nacht onrustig gebleven, constant grommen en blaffen, en ik maar uit het raam gluren maar niets te zien hoor.
Ik hoop echt maar dat het gewoon plaatselijke jeugd was......

capri

Berichten: 59
Geregistreerd: 31-12-03
Woonplaats: poppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 15:10

Vreselijk. Een paar dagen geleden was ik met m'n vriendin gaan buitenrijden (met shadowfaxx) en was er zo'n donderend enge kerel op zo'n oud tuffermotortje die ons volgde.zo'n enge creepy...Als het zo'n straatrace was was het niet erg,misschien wasjullie erf wel de startplaats Knipoog!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 15:27

Is het mogelijk om een paar meter aan de binnenkant van je hek een stroomdraadje te spannen? Kunnen de paarden in ieder geval niet te dicht bij mensen komen. Echte boosdoeners hou je er niet mee tegen, maar het maakt ze ook een stuk minder aantrekkelijk...

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 15:56

Als ze aan het racen waren, zullen ze idd. weinig kwaad in de zin gehad hebben. Anders gaan ze zichzelf niet eerst opvallend laten zien door in de buurt rondjes te scheuren, toch?

Gelukkig maar dat het een beetje mee valt, wat zul jij geschrokken zijn, zeg! Het vervelende is dat zoiets toch een beetje blijft doorwerken... en dat het even duurt voor die angst er weer uit is.

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-03 20:54

Ja, stroomdraadje spannen kan wel maar ik denk dat het niet meer nodig is.
Het is rustig gebleven en we hebben ze niet meer gezien of gehoord, hond is ook de hele dag rustig geweest.
Ik woon in een heel klein boeren dorpje waar dus echt nooit iets gebeurd, 'hier is het ook heel normaal om je deuren niet op slot te doen enz. maar ja, ik ben en blijf import hier een westerling dus en ik doe alles nu dus echt op slot!
Het blijft eng maar ik ben blij dat ik waarschijnlijk alleen maar spoken zag Haha!