gisteravond hetzelfde liedje alleen erger!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 16:16

ik baal dr vana ls een stekker.
Ze deed al raar met het zadel dr op, maar nu was het thuis dus was ze al rustiger.
In de manege, ff aansingelen, nou dat ff kanw el weg, want ze ging weer een stuk of 6x steigeren, ze heeft ook goed op dr kop gehad, Hendriks tond achter dr, die heeft dr een enorme trap onder dr kont verkocht. Me pa had dr vast dus ze heeft een paar keer een flinke ruk gekregen, ik hoop dat z ehet afleert anders mag en wil ik enit meer op dr.
In de les was ze best wel rustig, alleenw as ze bang voor de sproeier die in de andere baks tond ena f en toe water in onze bak spuitte dan sprong ze opzij en blablabla....

-Maaike-

_________________
<b>Weeh me startkaart gaat neit door</b>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anna-Jelly op 2001-11-06 15:16 ]</font>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 16:24

Als ik het zo lees ging het toch best redelijk goed.

Paardrijden is een schitterend mooie hobby. Bij paarden werkt het zo dat alles wat je er in stopt je ook weer terug krijgt. Dat is bij mensen nog wel eens anders. Dus als jij je paard respectvol behandeld krijg je dat ook weer dubbel terug.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 18:18

hmm ja kan, maar dit ligt tog bij Jellie echt wle iets anders, ik ben altijd super lief voor paarden en dat ben ik ook bij dr, maar ze heeft egwoon een hekel aan aansingelen, dat ehbbenw el emer paarden, maar ze doet het al een tijdje, toen ik voor het eerst op dr ging had ze 3/4 maanden stilgestaan, toen kreeg ik geen eens een hoofdstel of zadel op.
Moest ze eerst meo zijn.
Nu begint ze weer, heb dr altijd heel eerijk behandelt,a ls ze hapte kreeg ze een tik klaar.
Maar ze meot ookw eten dat steigeren enzo neit kan.
Ze heeft vast niet genoeg discipline geleerd als veulen.
ik weet neit wat het is.

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 19:29

dat kan
maar ze kan toch ook singeldwang hebben (of hoe dat ook heet).

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-01 21:22

ja, maar dna is dat zo binnen een week gekomen Verward
ze had wel al een beetje een hekel dr aan, rondjes lopen enzo, maar nog nooit zo zitten te stijgeren

_________________
<b>Weeh me startkaart gaat neit door</b>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Anna-Jelly op 2001-11-06 20:22 ]</font>

A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 21:42

heb je er ooit wel eens aanged8 dat ze ook rug pijn kan hebben Frusty misschien ander zadel of gel pad (geen idelale oplossing)
nou suc6 iig!
Knipoog

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-01 22:36

Het wordt ook weer kouder he?