Wie hebben hun laatste ponywedstrijd gereden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Wie hebben hun laatste ponywedstrijd gereden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 19:06

Omdat er toch wel verschillende mensen 18 geworden zijn dit jaar, mogen zij nu (of eigenlijk vanaf 01-01-04) niet meer bij de pony's starten. Wie hebben hun pony tijd nu afgesloten? Ga je verder met je pony bij de paarden?

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2


INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:08

gelukkig ben ik pas 14 maar k ben misschien wel van plan om in 2004 bij de paarden te gaan starten! maar dat weet ik nog niet zeker!
Want dat zou betekenen dat ik mn pony weg moet doen en dat wil ik eigenlijk liever niet!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour

Sedaru

Berichten: 539
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:10

Helaas heb ik ook nog maar 1 jaartje :'( Ik ben opzoek naar een jong springpaardje, maar ik zal in het begin ook Allegro tussen de paarden starten zolang ze het niveau nog aankan!


Marith_Ov

Berichten: 2553
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Hardenberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 23:30

INkie schreef:
gelukkig ben ik pas 14 maar k ben misschien wel van plan om in 2004 bij de paarden te gaan starten! maar dat weet ik nog niet zeker!
Want dat zou betekenen dat ik mn pony weg moet doen en dat wil ik eigenlijk liever niet!


Dat hoeft toch niet? Je kunt je pony toch ook tussen de paarden starten?

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 23:33

Ik heb mijn ponytijd 2 jaar geleden afgesloten En rij nu met dezelfde pony MII tussen de paarden *LOL*

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 23:35

Ik weet dat *Jolanda* haar ponytijd aan het afsluiten is. Zij gaat met haar E-pony waarmee ze dit jaar reserve kampioen Z1 op de levade geworden is bij de paarden starten. Ze heeft ook een leuk nieuw paard(nou ja, die heeft ze al weer een paar maanden, maar heb hem nog steeds niet gezien) waar ze, neem ik aan, mee gaat starten.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 00:27

Volgens jaar pas, tenminste dat klopt toch dat als ik in september 18 wordt het jaar nog bij de pony's af mag maken?

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 01:09

Nja, ik heb ook mijn laatste wedstrijd gereden. Mijn pony is ook verkocht.
Als alles goed gaat, ga ik in februari bij de paarden starten.

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 15:46

In het jaar dat je 18 wordt mag je doorrijden tot 31-12. Ik heb ook nog maar 1 jaartje te gaan!

Z2+14 tussen de paarden met mijn superpony!
Mijn beste maatje is met welverdiend paarden pensioen.
Vita B+21 L1+2

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 16:08

Moontje hier op bokt is in Februari 18 geworden. Geluk had ze daarmee dus wel. Ze is dat jaar pas gaan starten met haar pony dus kon nog lekker een jaartje mee rijden!
Nu stopt zij, en ga ik met haar pony verder. Ze gaat wel lekker elke keer mee op wedstrijd.
Ook een leuke oplossing! Haha!

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 18:18

ja ik moet helaas ook over na de paarden.....
vind het wel jammer hoor!!!!
maar de pony staat er nog, en die blijft vollopig nog wel even staan..... kan ik daar lekker van genieten!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

Maericken
Berichten: 224
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Boekelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:12

ik had mijn laatste ponywedstrijd op de hippiade gereden. omdat mijn pony verkocht was. anders had ik wel tot 28 dec doorgereden (bathmen!). nu ga ik 3 jan met mijn nieuwe paard starten (B springen) en L1 dressuur.

Het verkeerde paard is er ook heus niet zo gelukkig mee als er op hem gewed wordt...

KazimirOrryS

Berichten: 1056
Geregistreerd: 15-09-03
Woonplaats: Niftrik, bij Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 15:48

Ik heb mijn laat ste ponywedstrijd ook iets van 2 jaar geleden gereden, maar dit was omdat ik bij de pony's niet meer verder kon en het mij een uitdaging leek om met me pony (hij is inmiddels wel een paard ongeveer) bij de paarde te gaan rijden en ik rij nou Z2 en het gaat best wel goed! Maar hij is dan ook paard gefokt en ik denk dat het dan ook wel makkelijker is om dan bij de paarden te starten. Inmiddels heb ik er sinds ongeveer 4 maanden ook een "echt" paard bij. Inieder geval een paard dat groot is (1.74m)en waar ik goed op pas. Men andere paard is namelijk net wat te klein voor mij jammer genoeg.... Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 20:26

ik heb mijn laatste ponywedstrijd ook gehad. Had ik netjes afgeloten, helemaal foutloos gesprongen.
Ik ga nu (nog) niet verder bij de paarden. Wil eerst een tijdje lekker recreatief rijden en een (grote E, misschien dat het nog een paard wordt) lekker in gaan rijden. Gewoon alles op mijn gemak. Wedstrijden bij de paarden kan nog altijd Knipoog

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 12:48

ik heb laats ook mijn laatste wedstrijdje gehad, clubkampienschappen. Ben nu ook weg bij de ponyclub Huilen .

Ik ga bel echt niet verkopen, ik ga met haar bij de paarden opnderling starten. We wisten toen we haar vorig jaar kochten dat ik naar de paarden moest, maar we wilden gewoon een rustig en braafpaardje (na een aantal miskopen). Maarja, dat rustige karakter heeft ze niet echt Haha!

tweedle
Berichten: 30
Geregistreerd: 02-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 21:03

Ik heb tijdens het nk sgw in Neede mn laatste wedstrijd bij de pony's gereden. Mijn pony was al verkocht, maar gelukkig kreeg ik de kans om daar nog mee te doen. Vorig jaar was ik al met meerdere paarden begonnen, dus toen de pony in augustus weg ging, ging ik ook al op concours met de paarden. Een mooie overgang dus.

kiekje

Berichten: 116
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-04 01:54

Voor mij is het al weer 2 jaar geleden dat ik bij de pony's gestard heb.
Ik heb toen een paard gehad omdat ik te klein werd voor mijn pony(heb haar nog wel) en geen e pony wou.
Ik ben nu 15 dus was toen 13.

[color=#FF4000]Gelukkig Nieuw Jaar allemaal
Acapulco Je bent Geweldig!
[color=#FF00BF]
[/color][/color]

Pomski

Berichten: 694
Geregistreerd: 18-05-03
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-04 18:27

Ik moet ook dit jaar over naar de paarden, maar ga dit wel met mijn pony doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, lina1998, Melzazu, PeerAppel, Roulette_ en 39 bezoekers