Waarschijnlijk gaat Rose weg...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Waarschijnlijk gaat Rose weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 21:08

Nou, zoals enkelen van jullie misschien wel weten hebben wij sinds vorige zaterdag een nieuw poesje erbij uit het asiel, ze heette koosje, is nu omgedoopt naar Rose. Bij de eerste ontmoeting met onze eigen kat ging het redelijk, beetje snuffelen, krabbeltje hier en daar, verder alles koek en ei. 3 Dagen volgden, af en toe een gevechtje, viel wel mee.
Tot de dag erna, ze bleven vechten, vechten, vechten, het hield maar niet op, we hebben ze echt uit elkaar moeten halen.
We hadden van te voren al afgesproken dat als het niet gaan ze toch ECHT terug zou moeten, omdat onze oudere poes (Duffy) voorgaat, ik was het hier ook helemaal mee eens en het lijkt me ook niet meer dan logisch. Na die paar dagen vechten leek het weer wat beter te gaan, maar ook dat was niet van lange duur. Vanaf afgelopen zaterdag is het weer knokken.. en ze blijven maar doorgaan ! Als klap op de vuurpijl heeft Duffy (dus de poes die we al hadden) vandaagin huis geplast, blijkbaar als teken dat ze het zat is. Ik heb met mijn moeder overlegt en we kijken het aan tot vrijdag, dan nemen we de definitieve beslissing, maar voor mijn gevoel is die al genomen, ze zal weg moeten...

Ik verbaas me er heel erg over dat je je in zo een korte tijd ZO aan een diertje kan gaan hechten... Ik had me nog zo voorgenomen dit niet te veel te doen, maar ja ...

Ik duim nu heel erg dat er een wonder gebeurd en dat ze op zijn minst normaal tegen elkaar doen, al is deze kans klein Verdrietig

Sorry voor het lange verhaal maar dit moest me even van het hart... Bloos

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:10

Ik vind het ook echt heel erg voor je, maar het is idd logisch dat Duffy voorgaat..
heel jammer dat het niet goed is gegaan, hopelijk dat er toch nog een wonder gebeurd hoe klein die kans ook is, zodat je Rose ook mag houden ..

-

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 21:11


    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 21:12

Spetterlover schreef:
Ik vind het ook echt heel erg voor je, maar het is idd logisch dat Duffy voorgaat..
heel jammer dat het niet goed is gegaan, hopelijk dat er toch nog een wonder gebeurd hoe klein die kans ook is, zodat je Rose ook mag houden ..


Dankje... Lachen Ik hoop het ook echt... Verdrietig

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:14

Jeetje, wat naar zeg....
Ik duim met je mee voor een wonder... een geschikter tijdstip voor een wonder is er toch ook niet, zo rond oudejaarsnacht Knipoog ?

Sterkte!

Lachen

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 21:17

Ik hoop het maar ... Schijnheilig zou leuk zijn als verlaat kerstkadootje ofzo... ach duimen maar Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 21:48

De beslissing is genomen... ze gaat weg.. morgen brengen we haar terug.. ze zijn de hele tijd aan het vechten en plassen samen nu het hele huis onder...

Dit gaat zo echt niet langer...

Ze moet nu terug, als we haar langer aanhouden hechten we ons alleen maar meer.. die katten zijn beiden ongelukkig..

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:06

ah wat sneu voor je, ha zo kan het natuurlijk niet verder, ik heb ze net gezien op foto, een hele mooie poes, maar twee ongelukkige katten heb je ook niks aan, hopelijk vind ze een stekkie waar ze allen is want met tweeen onder 1 dak lukt dus niet, veel sterkte morgen... Ach gut

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 22:08

Waaah als ik er aan denk krijg ik al tranen in mijn ogen, maar het is gewoon niet anders... twee ongelukkige katten is idd niets...
We spreken morgen met het asiel af dat we worden geinformeerd als ze een nieuw huisje heeft gevonden, EN dat er DUIDELIJK moet worden vermeld dat rose geen kat is voor bij anderen, dit zeiden ze tegen ons wel en dit is dus absoluut NIET zo.

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: EsmeeKKK, FCSA, GrapeshotBot, ikkedus, Jet, Kimmej, Lanoca en 42 bezoekers