Ervaring met jongeren/groepsreizen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Ervaring met jongeren/groepsreizen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 19:52

In de zomer ga ik met een groep vrienden op vakantie. Omdat het merendeel op school zit en dus arme student zijn Knipoog willen we een niet al te dure vakantie. We zijn al druk aan het bespreken waar we heen willen, Frankrijk is er met de meeste stemmen uitgekomen maar we staan wel open voor andere ideeën.

Ik kreeg dus twee gidsen(niet eens aangevraagd Clown ) van Gogotours en beachmasters. Daarin stonden wel wat bestemmingen die me wel aansproken. Maar de meningen waren wel verdeeld

Nu is mijn vraag, wie heeft er ervaring met dit soort reizen? Welke bureau's zijn goed/betrouwbaar?
Al dat soort dingen. Lachen

Alvast bedankt Lachen

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:12

Vrienden van mij zijn helemaal weg van BerterUit. Ik geloof dat dit een Christelijke organisatie is. Maar ze zijn er helemaal weg van! (niet eens christelijk Haha!) Ze zijn naar Tunesië, Zwitserland en Italië geweest. Ook dit jaar gaan ze daar weer mee weg.....!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 00:43

En hoe zat het dan met die activiteiten?

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 01:27

ik ben een paar jaar geleden ook met beteruit meegeweest. het is wel aardig christelijk, bijbelstudie enzo, maar dat is natuurlijk niet verplicht!!
activiteiten waren allemaal goed geregeld
De reis zelf was stukken minder, krappe bus, heenweg airco stuk, terugweg geen vervangende chauffeur in duitsland, zodat we een paar uur stil moesten staan! Ik ben naar hongarije geweest.
Het ligt er heel erg aan of je een leuke groep hebt. Ik hoef er niet meer mee weg, vond ze vrij duur, en ik bepaal liever zelf waar ik allemaal heen ga op excursie!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 11:17

Ik ben in 2000 met GoGoTours naar Istrië geweest. De reis was goed geregeld. We vertrokken op tijd in een redelijk luxe bus en er was onderweg voldoende gelegenheid om even de benen te strekken en wat te eten tijdens de stops.
Bij aankomst werden we aan onze reisleiders voorgesteld en deze begeleiden ons naar hotel of appartement. Activiteiten waren er in overvloed: boottochten, scubaduiken, uitstapjes naar een natuurpark, of naar Venetië, etc.
Probleempjes die tijdens de vakantie ontstonden werden door de reisleiding goed opgelost en ze kwamen ook geregeld even kijken of alles in orde was.
Wij zijn 10 dagen weggeweest en het is voor mij de leukste vakantie ooit geweest!

* To Belg, or not to Belg *

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 13:21

Waren die activiteiten verplicht of kon je zelf beslissen of je meedeed of niet?

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:56

Dat mocht je zelf beslissen. Je kon vooraf al reserveren (bij het boeken van de reis), dan werden die kosten bij de boeking afgerekend. Of je kon ter plekke bepalen of je meeging, dan betaalde je het bedrag op de locatie.
Wij hebben toen voor het laatste gekozen en zijn niet overal heen geweest. Wel de duikcursus en een boottocht, maar Venetië hebben we op eigen gelegenheid gedaan.

* To Belg, or not to Belg *

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:05

Ik ben ook eens met gogo tours naar Rimini (Italie) geweest. Vond, net als wat Yorghos zegt, alles goed geregelt. Je kon je opgeven voor allerlei activiteiten, maar niks was verplicht. Er waren dus mensen die gewoon alles op eigen houtje deden, en er waren mensen die alles met gogo tours deden. Er waren nederlandse avonden in de discotheken, met alleen mensen van gogo tours. Je kreeg een pasje van gogo tours, dan kreeg je korting enzo.
Ik was erg tevreden!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:08

Ben met BeterUit naar zweden geweest. Activiteiten, niks verplicht. Kosten daarvoor zitten ook niet bij vakantie in.
www.beteruit.nl

:evaw:

Snoortje
Berichten: 58
Geregistreerd: 08-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:10

Ga niet met Cirkel Jongeren reizen. Ik ben ooit met hun op wintersport geweest en we werden echt als kleuters behandeld. Ik was toendertijd (4 jaar geleden) 19 jaar en werd in een groep geplaatst met 9 jarige kinderen. Nu heb ik niet tegen die kinderen maar de interesses liggen wel erg ver uit elkaar.

dell_1
Berichten: 1961
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 14:39

Ons pap had een snowboard reis met gogo tours! We gingen dus met 30 man ofzo (letterlijk man)! Het was leuk maar we mogen nooit meer met ze mee Haha! Dus gedraag je wel een beetje Knipoog

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 17:13

Missy schreef:
In de zomer ga ik met een groep vrienden op vakantie. Omdat het merendeel op school zit en dus arme student zijn Knipoog willen we een niet al te dure vakantie. We zijn al druk aan het bespreken waar we heen willen, Frankrijk is er met de meeste stemmen uitgekomen maar we staan wel open voor andere ideeën.

Ik kreeg dus twee gidsen(niet eens aangevraagd Clown ) van Gogotours en beachmasters. Daarin stonden wel wat bestemmingen die me wel aansproken. Maar de meningen waren wel verdeeld

Nu is mijn vraag, wie heeft er ervaring met dit soort reizen? Welke bureau's zijn goed/betrouwbaar?
Al dat soort dingen. Lachen

Alvast bedankt Lachen



toevallig??

wilde namelijk ook hetzelfde topic openen *LOL*


[anne en ik gaan samen op vakantie met de vriendengroep...]


hey anne, niet kwaad bedoelt ofzo, maar hoe ga jij dit doen met je heimwee? (je kunt namelijk niet echt makkelijk weg daaro...)

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 17:25

ohhh, frankrijk is leuk!!!
BEn 2 jaar terug met jongerenrijs naar Cap d'Agde geweest, was hele toppie OK dan!
Houdt er alleen rekening mee dat als je in franktijk een avondje wilt stappen, je zo'n 5 euro voor een cole/biertje betaald...
Spanje is wat dat betreft stukken goedkoper met uitgaan, maar het is net wat je wilt! Ik ben met D rijzen gegaan, is me goed bevallen!
Supervakantie toegewenst Knipoog
Oja, dit jaar ga ik met 3 vriendinnen spanje onveilig maken Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 19:35

e_l_m_o schreef:
hey anne, niet kwaad bedoelt ofzo, maar hoe ga jij dit doen met je heimwee? (je kunt namelijk niet echt makkelijk weg daaro...)


Dat komt wel goed, zolang we ook maar dingen ondernemen hoop ik. In Valkenburg lagen we de hele dag maar een beetje voor de tent in de hitte, niet leuk, vooral omdat we geen schaduw hebben. Mijn grote eis voor deze vakantie is dat we met de tent in de schaduw staat en/of een parasol meenemen
Ik denk dat het wel goed komt hoor, heb er wel veel zin in



Zijn er nog meer bureau's, zoals die cirkel jongerenreizen, die afgekeurd zijn? Knipoog

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:19

ben eigenlijk ook wel heel benieuwd...

hey anne, zo lang het maar niet te veel gaat kosten (ben niet zo'n rijk meisje )

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:26

Ben vorig jaat met GoGo Tours naar Kreta geweest. en het was super geregeld.
Er werden verschillende activiteiten georganiseerd (beachday, jeepsafari, tochtje naar een oud eiland, relaxing cruise en nog veel meer) Ook leuke reisleiding
Hier hoefde je niet aan mee te doen, als je iets leuk vondt kon je je daar voor opgeven.
Ga dit jaar zeker weer met GoGo tours, ben erg tevreden over deze reisorgansatie OK dan!

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:34

Missy schreef:
Waren die activiteiten verplicht of kon je zelf beslissen of je meedeed of niet?


Heb een vriend gevraagd: nee dat hoeft niet. Ze zaten ook vrij ruim in de bussen omdat er minder mensen heen gingen dan er plaats was in de bus. Dus sommigen hadden twee plekjes! Onderweg één keer stil gestaan voor een ongeluk maar verder geen oponthoud. Goed geregeld en goede gidsen.... Hij gaat deze zomer voor de 5de keer mee *zucht* waar doetie het toch van Schijnheilig geen dure hobby mss?

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:34

jepz, ik pak dit jaar ook GoGo tours Lachen
Jaaa, wij hadden ook allemaal van die superdingen
heb echt al helemaal zin in de zomer Lachen

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:36

machie schreef:
heb echt al helemaal zin in de zomer Lachen


Ik ook!!!
Waar ga jij heen deze zomer?? (kreta vindt ik een echte aanrader )
Ga zelf naar Mallorca

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Machie

Berichten: 16001
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:40

wij gaan dit jaar naar spanje
alleen is t nog een beetje de vraag waar in spanje Scheve mond
Ik wil graag loret, maar een ander meisje liever Salou. en de rest maakt het weinig uit Haha!
Ach, ff zien!
Mallorca is ook echt wel super !!!

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 12:57

maar eigenlijk is iedereen dus wel positief over gogotours ?

---->>> e_l_m_o is nu Sitie <<<----

Learn from the mistakes of others.You can’t live long enough to make them all yourself.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, Femek2902, NogSteedsGek, Paardjes83, Waratje en 157 bezoekers