Vreemde freaky droom gehad

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Charaz

Berichten: 24252
Geregistreerd: 12-04-02

Vreemde freaky droom gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 19:27

Het is al een tijd terug, maar wil het toch even kwijt.

Ik droomde (had in deze droom echt niet door dat het een droom was, dat is bij andere dingen wel zo dan denk ik in me droom 'dit is een droom, als ik mijn ogen open doe is alles weer over")

ik fietste naar mijn vriend toe, daar thuis aangekomen was er niemand thuis. Ik ga verder en kom langs de begraafplaats, terwijl ik erlangs kom zie ik dat er een lijkwagen staat. Toen ik beter keek zag ik een aantal mensen die ik herkend o.a mijn schoonmoeder en vrienden van mijn vriend. Ik liep ernaar toe, maar het leek alsof ik onzichtbaar was, niemand zag mij en stond te huilen.

Daarna was ik thuis, ik lag te huilen op bed en vroeg me af: hoe moet ik verder? wat is dit?

Toen werd ik huilend wakker, die droom was zo echt en eng dat ik me even afvroeg of ik het wel gedroomd had en niet gewoon in slaap was gevallen na die begravenis.

Gelukkig was het een droom, maar je gaat er wel over nadenken, wat als het geen droom was geweest?

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before


Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 22:12

Ik weet wat je bedoelt, dat het net leke of het geen droom was. Heb ik ook wel eens, dat je echt moet nadenken of het nou echt is gebeurd of niet. Zeker in zo'n geval niet prettig. Ik zou er verder maar niks achter zoeken, je droomt vaak over dingen waar je je (onbewust) zorgen over maakt of bang voor bent.

Charaz

Berichten: 24252
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 23:08

Is er misschien iemand hier die de betekenis van dromen kent? Ik dacht dat een begravenis oid stond voor een periode afsluiten, maar dat weet ik niet zeker meer.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 23:12

ik heb dit ook eens meegemaakt, jaren terug, ik droomde de begrafenis van mijn moeder, ze lag in water met allemaal roze bloemen die drijfden, ik zag ze tot de bodem zinken, ik werd huilend/schreeuwend wakker, gelukkig zag ik toen gelijk mijn moeder staan maar het leek op dat moment zo echt dat ik er nu soms nog kan van huiveren als ik eraan dnek..

ik heb de betekenis ook van die droom opgezocht en het betekend niet meer als dat je heel bang bent om die persoon kwijt te raken in je leven

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 01:06

Ik droom soms ook wel eens van die dingen.Je word dan helemaal geschokt wakker en denkt wtf wat is dit nou weer. Maarja he het betekend denk ik niet zoveel. Meestal verwerk je dingen in je droom die je in het dagelijkse leven hebt meegemaakt in een veel ergere vorm.

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


Equinn

Berichten: 13
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Hoeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 17:52

bedankt voor de antwoorden (ben newforestlover onder naam van vriendin ingelogd op haar comp)

Truste the voice within


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: corinec en 24 bezoekers