Boktbuitenrit Lunterencity.... nog een paar daagjes!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 11:56

Hier dan eindelijk bericht van mij.... Nee, ik SLAAP Slapen niet, maar mijn ouders waren het er niet meer helemaal mee eens hoe veel ik achter Bokt zat, dus kon ik telkens maar heel ff on en miste ik alle berichten...vandaar. *LOL* Maar ik ben nu vroeg klaar met mijn toetsen op school en mijn moeder is er niet, dus kan ik mooi gaan BOKKEN Cool Cool ! Laatste topic over de buitenrit met hierin alle duidelijkheid hoop ik, want het is zaterdag al... (Enneuh..ik kan echt NIET wachten, heb er zo'n zin in!!! Knipoog ) Haha, daar komt mijn moeder dus weer aan, nou ja, boeien, moet die rit toch regelen, niet dan??? Verward Haha!

Eerst maar even een lijst van deelnemers doen???
TE PAARD:
Sjuimpje
Steef
Nimber
Akerna
Fitzroy
Nouvel
Maarten
Janna
Wjerdo
Jurga
Sugarmiss: als haar paardjes dan beter zijn *duim duim* Haha!
Prakkie: zei dat ze het voor geen goud wilde missen, maar ik heb haar al heel lang niet op Bokt gezien... klopt dat??? Dus ik weet nou niet of ze nog komt..... Wendy, laat me het anders ff weten okay???
GribaldiFAN: Als ze beter is....komt ze te paard.
Honeybee: als haar autootje het doet.... te paard.
Sonja: Als ze het reserve-onderdeel voor haar vrachtwagentje binnen heeft dan haha. *duim*

PUBLIEK:
Jippie
Assie
Mayo
Karin
Julke
Naoompje (?)
Paardengek
Dorée
Mike
Susan
Nonnie (?)
Talanta

Leuke grote club dus!!!
Maar nu zit ik dus nog steeds te dimdammen waar we nou heengaan. Ik ken een hele mooie rit een stuk over de heide, maar die duurt drie uur. Dat is wel erg lang voor de grooms en we kunnen ze daar onderweg ook niet even meeten. (Omdat er daar nergens auto's inkunnen.) En eigenlijk ben ik VOOR een stop met broodjes en drinken...
Dus nu heb ik me maar bedacht dat ik jullie eigenlijk het Lunterse Bos niet mag onthouden met het Zandgat, het middelpunt van NL Knipoog en de koepel. Dus ik heb nu maar de knoop doorgehakt: jullie krijgen een tour de Lunteren. Haha! Haha! Haha!
Dan kunnen we altijd zien hoe lang we gaan, want we zitten daar niet aan een tijd vast. Party!!
Ik stel dus voor om twaalf uur te verzamelen en rond een uur of half één / kwart voor één weg te rijden. Dus maarten: je krijgt je foto bij het middelpunt van Nederland hahahaha. *LOL* Nu maar hopen dat het een beetje weer wordt. Heeft er nog iemand vervoersprobs??? Steef haal ik op bij de bushalte en Assie hoef ik al niet meer op te pikken van het station, dus dat is al geregeld. Mensen die eerder willen komen, zijn natuurlijk welkom haha. Cool Okey, ik ben eruit: Lunterse bos dus..dan kunnen we altijd effe zien hoe het met de condities gesteld is. Schijnheilig
Maar we vertrekken zo rond lunchtijd.... willen we ergens een stop waar we dan de grooms en het publiek weer meeten??? Ik had zelf gedacht aan het Zandgat dan maar. Kunnen zij ook nog eens lachen als er daar iemand afmieterd haha. GRAPJE!
Maar ik ben wel in voor een broodje en een drankje tussendoor. Als iedereen ff een klein bedragje betaald, wil ik wel wat regelen. Ook zelf wat meebrengen kan natuurlijk.... De grooms rijden wel haha. Knipoog Maar dat is ook leuker voor de grooms, anders moeten zij zich een paar uur zien te vermaken in Lunterencity... Tong uitsteken
Dan kunnen we een uur of twee rijden of iets alnger als er animo voor is en daarna weer naar stal toe om de paarden na te verzorgen. Plan na de rit was dus JUFFROUW TOK???? Moet ik welk weten hoeveel mensen er meegaan naar Juffrouw Tok, dan is het misschien slim om te reserveren, of niet???
Dus graag iedereen stemmen:
1. Lunterse Bos goed????
2. Lunch tussendoor: meeting met grooms en publiek???
3. Mee naar Juffrouw Tok of niet????

Enneuh.... iedereen zelf brood meenemen en drinken of zal ik wat regelen....zeg het maar...het komt allemaal in orde, als ik het maar weet. Als er iemand speciale dingen nodig heeft voor zijn/haar paard: zeg het maar. Fitz ging ff in een stal plassen bij ons toch???? Verward *LOL* Alles is bijna mogelijk!
Nog effe iets: de route ernaartoe. Heeft iedereen een routeplanner op de compu zitten??? Dan het adres opzoeken naar Goorsteeg 56 te Ede. Wie er geen routeplanner heeft moet het mij maar even laten weten, dan krijg je er één van mij. Lachen
Zo, was ik er nu???? Ik hoop iig dat de mensen waarvan het nog een beetje onzeker is of ze komen of niet, TOCH ALLEMAAL MEEGAAN! Ik heb er zo'n zin in!!! Nogmaals sorrie dat ik zo sloom was haha. Forgive me en tot zaterdag en voor vragen: stel ze hier: ik houdt dit topic scherp in de gaten... Of stuur effe een pbtje...
liefs Iloon

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:17

Ooooh.. ik heb zo'n zin... Maar ja.. die auto hè? Vandaag wordt ie opgehaald met de autoambulance en zal er aan gesleuteld worden. De vonken kwamer er aan de onderzijde af.. dus ik zie het somber in.. Verdrietig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 12:42

Ik hoop echt voor je dat je meekunt Honeybee!!! Ik zal heel hard voor je duimen... En yippee, Nonnie gaat nu zeker weten mee!!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:59

Yeah het zandgat!!! Party!! Daar ben ik het helemaal mee eens Iloon! Dan kan Jelka zich weer helemaal uitleven. Wat zullen we daar een lol hebben. Mèn ik heb er nu al zin in.

Ik wilde iets vroeger komen (ongeveer een uurtje voor het opzadelen). Dan zet ik jelka even in de bak zodat ze weer een beetje op adem kan komen van de reis.

Het lijkt me ook leuk om daarna nog mee te gaan naar Jufrouw Tok (ik weet alleen niet of de mensen die met mij meerijden daar ook zin in hebben... Susan en Nonnie???). Ik hoop dat ik na de rit Jelka ergens neer kan planten zodat ze een beetje uit kan puffen zodat ze weer wat energie heeft voor de terugreis.

Iloon... ik stel voor dat jij voor ons een zeer luxe lunch samenstelt *LOL* . Uiteraard draag ik wel bij in de kosten. Het moet namelijk niet zo zijn dat jij er bij inschiet. Maar ik neem aan dat je wel wat korting kunt krijgen bij de supermarkt waar je werkt?? Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 13:01

No way, echt niet..... Ik krijg echt geen korting daar. Haha! Enne...kijk jij maar uit met je Zandgat, voor je het weet lig je ernaast!!! *LOL* Kan ik lachen.....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

DubbelFun

Berichten: 88625
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 13:03

Hoeveel van de te paard meegaande ruiters zijn westernruiters...?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 13:07

Ik denk geen één....of heb ik het nu helemaal mis??? Maakt toch niet uit Sugarmiss????? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 14:37

sugarmiss, SONJA NATUURLIJK!!!! grinnik.

Mij maakt de route niet veel uit. Mijn kont is wel wat gewend enne die juffrouw tok (:?) wil ik ook wel heen.

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 14:42

nou, ik ga dus ook mee Clown Wel allemaal lief zijn tegen Nonnie hoor Haha!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 15:24

hoi ik heb er ontzettend veel zin in!
Ennu lunch en juffrouw tok lijken me een goed idee (moet wel ff ergens geld gaan regelen maar dat komt vast wel goed)
Dus allemaal tot zaterdag1

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 15:38

x
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 17:08

Ik wil ook mee! Maar mn nieuwe oude peerdie is nog niet genoeg op conditie, en nog erger: Dan heb ik een sollicitatiegesprek! Scheve mond\

Maar een volgende keer ga ik heeéel graag mee! Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 17:22


janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 17:33

x
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 17:47

ik ben vast blonT, maar wat is Kip piri piri ook al weer Clown Verward

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 18:01

Al sla je me dood, zegt me niks!!! Hahaha, we zien het vanzelf! Ik hoorde net dat janna waarschijnlijk niet meerijdt, maar wel komt meeten.
Enne...ik dacht ook al dat Sonja western reed, maar wilde niet iets gaan roepen dat ik niet zeker wist.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 18:19

x
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

-

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 19:19

mhhh wat is het zandgat.?
Ik vind verder alles best.
Alleen of ik langer dan 2 uur red met mijn enkel weet ik niet dus hopeleijk is daar overleg mogelijk ?:))

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 19:28

hihi Kim, als je niet verder kunt hou ik me aanbevolen Schijnheilig

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 19:31

x
Laatst bijgewerkt door janna op 10-04-22 19:37, in het totaal 1 keer bewerkt

-

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 19:49

Oke, ik ga dus mee!
Ik vind alle 3 de ideeën oke, maar hoeveel geld moet ik meenemen?
50,- ongeveer? Of is dat teveel??

En hoe lang ik blijf weet ik niet, ligt aan wjerdo

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

paardengek!!!

Berichten: 1601
Geregistreerd: 02-05-01
Woonplaats: Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 20:24

Ikke kom ook mee, blijf die vrijdag toch al bij wj logeren, en zaterdag ga ik wj groomen Haha! . Naoompje komt niet mee hoor! *LOL* Heb er zin iiihiinn! Jammer dak niet mee kan rijden Verdrietig En wat juf tok ( Verward ) betreft: dat ligt bij mij ook aan jul en wj *LOL* Assie, kan je onderweg met mij samen op de achterbank samen met wj *LOL* *LOL* *LOL* HEB DER ZIN IN!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-11-01 22:28

Okay prima...we zien wel hoeveel er meegaan. ik hoorde net van julke dat er redelijk slecht weer wordt voorspeld... laten we ons afschrikken of niet????? Haha! Kim, mede door jouw pootje heb ik toch besloten naar het Lunterse Bos te gaan.... SCHATTIG HÈ??? Knipoog Maarre...het Zandgat is een zandafgraving waar je geweldig kunt rijden met de paarden. Enne...jullie zullen het dus met mij moeten doen haha...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 22:55

Nouhouww ik mag niet in dit topic kijken, wordt helemaal jaloers!!!! Extreme duivel Huilen

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 23:08

Ik laat mij iig niet afschrikken door slecht weer. Heb een warme jas en Jelka is het wel gewend om in de regen te lopen. Het is tenslotte een stoere Fjord. Party!! Ik hoop aan de ene kant dat het weer wat kouder wordt want dan houdt Jelka het des te langer vol heb ik het idee. Moet daarna wel zorgen dat ze weer lekker warm wordt. Ik zorg gewoon dat mijn twee grooms (Susan en Nonnie) klaar staan met de dekens Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 86 bezoekers