Tinkers

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Paardengeky2

Berichten: 30
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Sijbekarspel

Tinkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 15:36

Praat hier lekker mee over tinkers... Vingers aflikken
Praat over leukedingen Haha! Haha! OK dan! OK dan!
of over Slechte dingen Ach gut
En wij helpen je eruit!!
Ken je mooie tinkers? zet het hier!!! (nog ff 1 ding... weet er iemand hoe je plaatjes moet toevoegen?????????)

Groetjes mij

En hoefjes van sjipke


DianaH

Berichten: 256
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Munnekeburen (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:05

Over Tinkers kan je niet genoeg schrijven. Overal op Bokt zie je ook Tinkertopics. Leuk!
Ikzelf heb mijn ervaringen, kiekjes en dagboek online staan op mijn eigen Tinkersite.
Je maakt genoeg mee met deze koudbloeds.
Ze zeggen wel eens dat je het Tinkervirus hebt als je voor dit ras gevallen bent. Dat is zeker waar!!

Lees ook mee in mijn online Dagboek!

DianaH

Berichten: 256
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Munnekeburen (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 17:08

Kiekjes toevoegen is simpel: Img dan de eigenschappen van de foto ertussen. En dan weer sluiten met Img
Simpel...
(de foto moet wel ergens online staan)

Lees ook mee in mijn online Dagboek!

Paardengeky2

Berichten: 30
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Sijbekarspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-03 17:36

zo?:
Afbeelding

Groetjes mij

En hoefjes van sjipke

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:29

Je mag hier best over tinkers praten. Maar houdt het dan wel on-topic.

Verzameltopics mogen ook niet op bokt. Het is dus niet de bedoeling dat hier iedereen zijn of haar tinker neerzet. dan kun je beter in de profielen kijken.

Hou ook in de gaten dan je niet gat slow-chatten. dan wordt het topic verplaatst naar de huiskamer.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:44

ja tinkers, heb er zef geen, ik houd t bij mijn fjord maar bij mij op stal staan er 4, afgelopen week is er 1 overleden, zo zonde.

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 18:54

ik heb zelf een tink en ik kan niet meer zonder

salmiak het gaat je goed ventje zet hem op bij je nieuwe baasjes!!

ik hou van mijn turkje

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:41

er is zelfs een enorm druk bezochte tinkerpraat in de Huiskamer hier op Bok!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:49

kheb n verzorgtinkertje Haha! en ik kan mn leven niet voorstellen zonder haar......ze s gewoon n geweldig paardje! Vandaag heb k voor t eerst in 3 weken weer op dr gereden, ze was nl eerst aan de diarree en heel erg vervelend tijdens t rijden, sinds kort staat ze op n nieuwe stal en vandaag ging ze voor t eerst in de binnenbak (met spiegels Tong uitsteken) rijden.....heeft ze nog nooit gedaan Tong uitsteken ikke dus helemaal benieuwd hoe t zou gaan....khad echt verwacht dat ze er flink vandoor zou gaan om lekker te gaan racen of dat ze over van zou schrikken.........gelukkig niet Haha! in t begin vond ze de spiegels wel heel erg boeiend Tong uitsteken elke keer als we er langs kwamen moest ze perse stilstaan om zichzelf te bekijken.....eg lache Haha! verder ging t echt super....ze had er ook echt heel veel plezier in...ze heeft de hele tijd dr oortjes naar voren gehad....ook de galop ging heel netjes en rustig......nou rustig Bloos in t begin wel ja......later begon ze t wel erg leuk te vinden en ging ze wel heel erg hard.....niet dat k daar zo'n probleem mee heb, maar de bak is niet echt super groot en er reden nog 2 andere mensen in de bak.....maar k kreeg haar gelukkig wel terug Pling Verder gedraagde ze zich echt super....kben heel erg trots op mn meissie OK dan! Ze is nu pas 2 weken op die nieuwe stal en ze voelt zich al helemaal thuis.....iedereen is echt dol op dr en ze krijgt echt van iedereen aandacht.....vandaag hebben we haar met zn 5en gewassen met shampoo en daarna hebben we haar onder het solarium gezet....ze is dus vandaag gewassen, gemasseerd en ze heeft n zonnebankje gehad Tong uitsteken Ze word echt zo verwend op die stal....eg leuk.....ikzelf vind het daar ook heel leuk...ik ben daar pas 2x geweest maar heb t al helemaal naar mn zin met n groepje meiden.....iedereen daar is ook echt heeeeeeel erg aardig......kben benieuwd hoe ze er morgen uit ziet.....ze s dan echt helemaal wit (met natuurlijk wat zwarte vlekjes Tong uitsteken)

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:49

oei mn verhaal is wel erg lang................

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:50

zodra ik ben begonnen met praten/typen kan k niet meer ophouden Tong uitsteken

DianaH

Berichten: 256
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Munnekeburen (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:52

Zou je het leuk vinden om je verhaal ook op mijn site te zetten?

Lees ook mee in mijn online Dagboek!

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 20:57

ja hoor, waar moet k dan neerzetten? En zal k er gelijk n nog langer verhaal van maken?? Tong uitsteken vanaf dat ik haar ken?? (wordt waarschijnlijk wel n heel lang verhaal hoor Tong uitsteken)

DianaH

Berichten: 256
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Munnekeburen (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-03 21:05

maakt niet uit, leuk zelfs.
kijk maar even bij tinkerverhalen, dan zie je voorbeelden.
Je kunt mij gewoon een mail sturen of kijken bij "'Tutten met Tinkers" topic, daar staat een mailformulier.

Lees ook mee in mijn online Dagboek!

Paardengeky2

Berichten: 30
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Sijbekarspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 12:18

Soeskia schreef:
ja tinkers, heb er zef geen, ik houd t bij mijn fjord maar bij mij op stal staan er 4, afgelopen week is er 1 overleden, zo zonde.


Og vet zielig... Verdrietig Verdrietig Verdrietig Huilen Huilen Huilen Huilen ik hoop maar dat die andere blijve leve

Groetjes mij

En hoefjes van sjipke

Paardengeky2

Berichten: 30
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Sijbekarspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 12:23

tinker_lover schreef:
kheb n verzorgtinkertje Haha! en ik kan mn leven niet voorstellen zonder haar......ze s gewoon n geweldig paardje! Vandaag heb k voor t eerst in 3 weken weer op dr gereden, ze was nl eerst aan de diarree en heel erg vervelend tijdens t rijden, sinds kort staat ze op n nieuwe stal en vandaag ging ze voor t eerst in de binnenbak (met spiegels Tong uitsteken) rijden.....heeft ze nog nooit gedaan Tong uitsteken ikke dus helemaal benieuwd hoe t zou gaan....khad echt verwacht dat ze er flink vandoor zou gaan om lekker te gaan racen of dat ze over van zou schrikken.........gelukkig niet Haha! in t begin vond ze de spiegels wel heel erg boeiend Tong uitsteken elke keer als we er langs kwamen moest ze perse stilstaan om zichzelf te bekijken.....eg lache Haha! verder ging t echt super....ze had er ook echt heel veel plezier in...ze heeft de hele tijd dr oortjes naar voren gehad....ook de galop ging heel netjes en rustig......nou rustig Bloos in t begin wel ja......later begon ze t wel erg leuk te vinden en ging ze wel heel erg hard.....niet dat k daar zo'n probleem mee heb, maar de bak is niet echt super groot en er reden nog 2 andere mensen in de bak.....maar k kreeg haar gelukkig wel terug Pling Verder gedraagde ze zich echt super....kben heel erg trots op mn meissie OK dan! Ze is nu pas 2 weken op die nieuwe stal en ze voelt zich al helemaal thuis.....iedereen is echt dol op dr en ze krijgt echt van iedereen aandacht.....vandaag hebben we haar met zn 5en gewassen met shampoo en daarna hebben we haar onder het solarium gezet....ze is dus vandaag gewassen, gemasseerd en ze heeft n zonnebankje gehad Tong uitsteken Ze word echt zo verwend op die stal....eg leuk.....ikzelf vind het daar ook heel leuk...ik ben daar pas 2x geweest maar heb t al helemaal naar mn zin met n groepje meiden.....iedereen daar is ook echt heeeeeeel erg aardig......kben benieuwd hoe ze er morgen uit ziet.....ze s dan echt helemaal wit (met natuurlijk wat zwarte vlekjes Tong uitsteken)


Hihi grappig met die Spiegels enz.!! Cheese!
En wat maakt het uit dat ie wat lang is het is een leuk verhaal Cheese! Cheese!
En daar gaat het om

Groetjes mij

En hoefjes van sjipke

Paardengeky2

Berichten: 30
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Sijbekarspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 12:26

Ik heb uns een tinker in belgie gezien die mogt ik een appel geve en hij was lieeeeeeeeeeeefff
Ik gelijk helemaal verlieft op hem toen ik hem zag Lovers Lovers
Ik wou graag een foto maken Cheese! maar me ouders waren weer zo dom geweest om die in het hotel te late liggen Huilen Huilen Huilen
Laatst bijgewerkt door Paardengeky2 op 30-12-03 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Groetjes mij

En hoefjes van sjipke

Paardengeky2

Berichten: 30
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Sijbekarspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 12:29

Uhh... ik heb een vraagje wat is een Topic en on-topic enz??? Scheve mond Scheve mond

Ik wil me er graag aan houden Schijnheilig Schijnheilig maar als ik niet weet wat het is helpt het niet denk ik

Groetjes mij

En hoefjes van sjipke

Paardengeky2

Berichten: 30
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Sijbekarspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 12:35

tinker_lover schreef:
ja hoor, waar moet k dan neerzetten? En zal k er gelijk n nog langer verhaal van maken?? Tong uitsteken vanaf dat ik haar ken?? (wordt waarschijnlijk wel n heel lang verhaal hoor Tong uitsteken)


Eeyy.. wil je da verhaal vanaf je haar ken ook aan mij geve please Schijnheilig
Ik wil um ook op me site als da mag ik vind ECHTE (dus niet gewoon verzonnen) Verhalen over tinkers zo leuk...
Anders mail je hem maar!!! (da kan je tog hieronder doen?)

Groetjes mij

En hoefjes van sjipke

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:37

kijk naar me plaatje dit is een dubbelganger van me verzorgpaardje lief he????
heel mooi en schattig
*LOL* Schijnheilig


Paardengeky2

Berichten: 30
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Sijbekarspel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 12:50

bakkie schreef:
kijk naar me plaatje dit is een dubbelganger van me verzorgpaardje lief he????
heel mooi en schattig
*LOL* Schijnheilig


Grappig Tong uitsteken
Hij/zij is wel mooi (naja zal wel aan mij ligge want ik vind alle tinkers Fotomodelen Cheese! )
Haha! Haha! Haha!

Groetjes mij

En hoefjes van sjipke

Calanddra

Berichten: 14120
Geregistreerd: 27-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:10

Paardengeky2"]
[quote="tinker_lover schreef:
ja hoor, waar moet k dan neerzetten? En zal k er gelijk n nog langer verhaal van maken?? Tong uitsteken vanaf dat ik haar ken?? (wordt waarschijnlijk wel n heel lang verhaal hoor Tong uitsteken)


Eeyy.. wil je da verhaal vanaf je haar ken ook aan mij geve please Schijnheilig
Ik wil um ook op me site als da mag ik vind ECHTE (dus niet gewoon verzonnen) Verhalen over tinkers zo leuk...
Anders mail je hem maar!!! (da kan je tog hieronder doen?)
[/quote]

Ja hoor is goed....kzal t binnenkort wel doen...kben nl de laatste tijd n beetje drukjes Tong uitsteken

DianaH

Berichten: 256
Geregistreerd: 27-07-03
Woonplaats: Munnekeburen (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 17:25

Bij mij op de site staan ook leuke Tinkerverhalen....
Enne, hoe meer er bij komen hoe leuker het is!

Iedereen en hele leuke avond gewenst en een leuk nieuw Tinkerjaar!

Lees ook mee in mijn online Dagboek!

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 17:07

Ik kan niet meer zonder mijn tinker hoor!!!! foto's in mijn profiel Lachen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Tivoli

Berichten: 8709
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Leidse Achterhoeker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-04 23:47

en duukie...hij is pas 4 jaartjes in mijn leven,maar ik kan me geen meer voorstellen zonder mijn vrolijke dikkont!!!!
zie ook profiel (profile vieuws Hyper! )

    Jasper 121017

    ❥Duke Vegilin van Claerbergen 060596


    Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

    Wie is er online

    Gebruikers op dit forum: Googlebot en 6 bezoekers