Wat een rotdag ( 29-12-03 )

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Wat een rotdag ( 29-12-03 )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 12:41

Hallow!!

Ik zal jullie mijn Vervelende dag ff vertellen dan maar hé !!
Nou bij ons in de stad is elk jaar met de kerstvakantie kerstland,
een soort kermis voor iedereen. Gister was het de laatste dag en we hadden de dag ervoor bedacht dat wij ook maar eens heen moeten gaan. Ik ben daarheen geweest met Tara89 ( zowie ) Cloverdale ( Stephanie ) en PePpeRlOvE ( Anne ), En sanne en een vriendin van haar.

Dus wij eenmaal aangekomen bleek het dat het 8 euro was!! Jeejjtjuh!! hoesow duur Kom op eej.. Nouja tog maar naar binnen gegaan. Sanne was er al en die had een stuk of 30 muntjes voor de botsauto's.. Dus wij aldoor in die botsauto's. Daarna ff in wat andere atracties geweest en toen weer in de botsauto's. Tot het mis ging, er waren al de hele tijd van die Stomme BEEB Meisjes.. Die de hele tijd al zo Arrogant je aan zitten kijken. Dus toen stonden we vast in die botsauto's. Zegt zon Raar wijf tegen mij en zowie dat we aan de kant moesten gaan. Dat kon niet eens en dat wist ze zelf ook wel!! Dus ik zei van dat ze neit zo moest zeuren.

Toen Ging het mis.. er kwam een ander wijf naar ons toee en gaf me zo een schop! ik ben er verder niet op in gegaan. Het deed ook geen pijn ofso.. Alleen het idee!! Jezus! <= Sorry..

Nouja we zijn toen maar weg gegaan.. dat zijn dus typische mensen die niks anders te doen hebben toch? wij hebben tenminste onze hobby Knipoog

Hebben we wel het beste gedaan?

Daarna maar even naar de paardjes geweest, eerst ff een tijdje op shariff gereden en daarna op Tara ( pony van zowie ) toen ging stephanie Maar ff op Shariff..

Ik ga nu ook ff heen naar mijn lieverds, Doeidoei!! XxX sharon

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:54

jah het was net zow leuk en toen moest dah vage geval maar ff onze dag verpesten!!!:@... maar s'avonds was wel heel leuwk hea shar!!

ik heb nu muh nek verrekt door de klote botsautows whaha Haha!:))

Shariff_

Berichten: 1950
Geregistreerd: 30-11-03
Woonplaats: Hoogkerk (GR)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 12:55

Hahahah Jah hoor eej Steph!! zijn gewoon mensen die NIX beters te doen hebben dan ons lastig te vallen

Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:00

Ja idD...
zoiets heet gewoon: ZIELUHG :p:p:p:p:)):)):))