Mijn verslag van Ahoy

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Mijn verslag van Ahoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 22:26

Ik kan alleen maar zeggen dat het voor mij 1 ramp was.
Niet alles lag aan de ahoy hoor! Op woensdag gingen we opbouwen.het bleek dat we maar bar weinig van de ahoy kregen en we mochten niet spijkeren etc in de achterwand.
met strotouwtjes hebben we een stand in elkaar geknupt en hoewel de helft met regelmaat naar beneden kwam zetten zag het er redelijk uit.
Op de terug weg kwam ik helaas in 18 km file.
balen aangezien ik pakjesavond had.
maar goed ruim 1.45 uur later waren we weer op weg naar huis.
Totdat ik een klapband kreeg rechtsvoor met moeite hield ik de auto op de weg al ben ik wel de rijbaan overgevlogen.
Op het laatst hield ik 'm niet meer en zijn we vastgelopen in de berm je raad we watren laat thuis.

Op 2de kerstdag had ik om half 12 alles gevlochten en kon ik eindelijk naar bed, kwart voor 6 ging de wekker weer.
lodewijk zou door iemand anders gebracht worden maar dei zei op 1ste kerstdag 's avonds laat af! dus veel stress later hadden we een 2 paardsgeregeld en we konden op weg.

Vlak voor rotterdam schoot me ineens te binnen dat ik mijn rijlaarzen was vergeten!!!! God wat voelde ik me stom.
Ik had het helemaal gehad en geen zin meer in de Ahoy.
daar aangekomen opzoek naar chaps en laarsjes.Al snel gevonden en natuurlijk veel te veel betaald later op de dag stonden ze voor 15 euro goedkoper bij hetzelfde standje

Gelukkig had ik super hulp aan Obelix echt hardstikke fijn.
Dus opzadelen en naar de ring voor de eerste show.
Orbaldo was fijn te rijden bij de losrijdring maar wel erg angstig en ja toen waren er mensen aan het rennen over de tribune dat maakte een rotherrie en alle paarden schrokken zelfs Lodewijk die nooit ergens van opkijkt schrok.
Orbaldo nam een paar grote sprongen ik gleed weg en ben er hard afgekletterd.In het losrijdbakje stond een trekker (bak is 20 x20) met een sleep.
Ik ben dus op de sleep geknald op mijn rug.
Het deed gewoon hardstikke zeer alle lucht werd uit me geperst en ik ben blijven liggen omdat ik gewoon helemaal naar was.
Janneke is van lodewijk gesprongen en vloog op Orbaldo af, sandra vloog de ring in om Lodewijk te pakken en verder kwamen er veel mensen op mij af.
Ik kon helemaal niets zeggen moest eerst flink naar adem happen.
Toen kon ik er uitpersen dat het wel wilde en ben ik weer opgestapt.
Orbaldo was ook in de ring wat onrustig maar liep braaf de proef.
Ik ben eraf gekropen heb 'm heel onbeschoft overgegeven aan sandra en ben naar de stand gegaan.
Daar ging het steeds slechter ik kon sleeds minder bewegen en we moesten nog een show.
iedereen viel het op dat ik zo stil was maarja ,na flink wat pijnstillers ben ik er op geklommen voor een 2de show.
Wel liepen ze toen al ruim een half uur uit met het show programma.Orbaldo gedroeg zich geweldig en ik was dolblij dat ik eraf kon.
weer heb ik weinig gedaan dus echt sandra je bent een topper!

In de hal was het heel warm dus ik wilde graag weten of de verwarmingen 's nachts uit gingendan wist ik of ik Orbaldo(geschoren) een deken op moest doen.
De verwarming ging niet uit zeiden ze wil zweette Orbaldo een beetje dus ik hem 'm de zweetdeken opgelaten.
omdat wij de hal moesten verlaten is mij verzekerd dat de deken afgehaald zou worden.
Dus toen ik de volgende ochtend kwam kon ik wel janken!Mijn mooie deken geborduurd waar ik zo voor gespaard had was in stukken.
Men had de deken toch niet afgedaan en Orbaldo was er in vast blijven zitten.
Huilen Huilen Huilen Erger nog tijdens de show 's middags was Orbaldo ook niet rad achter.
na een paar rondjes werd het gelukkig steeds beter en uiteindelijk was hij wel goed en dus hebben we een show gereden.
doordat de geweldige planning weer zo mega uitliep zaten we met ruim 16 paarden in het mini losrijdbakje.
Orbaldo gedroeg zich wel maar ik zat echt niet lekker op een hengst.
Ook kon ik amper losrijden (4 rondjes gedraafd) en dus was hij heel springerig in de ring.

na de show hebben we alles klaar gemaakt voor vertrek.
om 5 uur (een uur voor het sluiten van de beurs) zijn we uit eindelijk weggegaan.
onze buik vol van de organisatie eerst het gedonder met onze shows toen met de deelnemers kaarten bah bah en nog veel meer bah!

het moet wel heeeeeeel erg veranderen wil ik volgend jaar nog weer gaan.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


mirre
Berichten: 1001
Geregistreerd: 30-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:38

Hoi,

Ik heb je er af zien vliegen, dat zag er zeker niet lekker uit. Ik dacht, die kan nooit die show meer rijden, maar je ging er toch weer op.
Ik heb alleen die show 's ochtends van je gezien, dat zag er best goed uit.
Ik heb alleen nog gezocht naar jullie standje, maar kon hem nergens vinden, zal wel aan mij liggen.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:40

Ach gut Ik had wel medelijden met je, dan heeft een nachtje slapen daar ook niet veel gedaan Ach gut

Orbaldo was heel erg braaf tussen al die merries OK dan!

Door omstandigheden had je ff een rotweekend, volgend jaar is het vast beter Lachen

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:42

Ik heb je zondag gezien op Lodewijk. Zowiezo knap, in die herrie en felle lampen! Er waren heel wat paarden die er behoorlijk de zenuwen van kregen!

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:44

Wat een tegenslag allemaal Nimber Ach gut
Gaat het nu al wat beter met je rug?

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:46

Ik had het gelezen dat je deken kapot was gegaan echt super balen! Geloof ook niet dat de nachtdienst zoveel heeft gedaan, meer vieze boekjes gekeken en bier gezopen!
Ook hoorde ik dat je er van af was gevallen, en hard ook. Vond wel dat jullie een leuke pas de deux hadden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:50

Jeetje zeg wat een enorme pech. *knuffel*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 23:30

Dat was dus geen best weekend voor je Kim. Wel stoer dat je gewoon alle shows gereden hebt ondanks je pijn . P&K is soms niet alles, maar ik ben wel blij dat we daar altijd gewoon mogen blijven slapen OK dan! .

Suces met de wedstrijden met Orbaldo, je laat ons wel meedelen in zijn successen he Haha! .

Digitale tekeningen van je huisdier of paard: www.HHD-Foto.eu

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 09:33

Idd mega zonde van die deken en ik geloof ook dat diegene die daar snachts bleven ook niet veel hebben gedaan... Beetje jammer...

Maar goed,ik vond het niet erg om met Orbaldo te stappen hoor Knipoog

keep calm, I'm engaged!!! <3


Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 09:59

Ik heb het hele weekend niet op Lodewijk gezeten Haha! Dus dan ehb je mij niet gezien

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 10:03

Jammer dat ik de shows niet heb gezien Kim, en je zou van een organisatie die een paardenbeurs in elkaar draait toch op zijn minst verwachten dat er paardenmensen zijn die een oogje in het zeil houden 's nachts.

Ik heb me afgevraagd waar de grotere stamboeken waren, maar als ik dit zo hoor kan ik begrijpen dat men daar voorzichtig mee is.

Je suis Charlie.

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 22:03

Het aantal stamboeken wat er was staat ook altijd op P&K... Waren allemaal dezelfde volgens mij, op een paar kleine na..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 2 bezoekers