toch nog een redelijke ponyafsluiting

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

toch nog een redelijke ponyafsluiting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 21:24

today was dan mijn allerlaatste ponywedstrijd Verdrietig
mijn 1e klassieke parcours was eigenlijk best dramatisch Haha! naja mag ook eigenlijk niet klagen, we hadden geen stops, helaas wel 3 balken we zaten echt niet in het ritme, en kwamen nergens lekker uit

ik moest als laatste van alle pony's(Z) en daarna ook als aller eerste....
zat ik dus niet echt op te wachten, aangezien hij ook niet lekker sprong

maar mijn 2e klassieke parcours ging daarentegen wel super! weer helemaal in het ritme, helaas een pechbalkje op een stijltje, maar ik was erg tevree Haha!

toen was het ergggggggggggg lang wachten, want ik zou ook meedoen aan het duo springen. ik had beloofd dat ik met Goldie(zusje van Gomir) zou springen, zij op het paard van haar zus en ik met Tobias, we moesten 90cm, dat was voor mij B. ik was bang dat alle balken zouden vliegen aangezien Tobias er dan erg makkelijk over denkt Tong uitsteken

maar het ging super! Elisa(Goldie) sprong netjes foutloos en daarna moest ik ook ene rondje , ook ik was foutloos

maar een clubgenootje van mij was ziek dus moest ik ngo een keer en nu met een clubgenootje, zij moest ook 2x en was die andere x foutloos en ze waren de snelste

wij moesten als laatste, ik was foutloos maar mijn clubgenootje maakte 2 fouten waardoor we veel tijd verloren hadden

uiteindelijk bleek ze met dat andere meisje 1e te zijn geweest en ik met Elisa 3e....helaas voor mij en mijn clubgenootje telde dat niet, want wij sprongen voor het neppie Haha! ik sprong neppie met elisa en zij sprong neppie met dat andere meisje, en samen sprongen we wel voor het echie, helaas ging dat niet goed bij haar dus eindigde wij op een 15e plaats Bloos

hadden we het beter andersom kunnen doen!
maar toch 2x foutloos in de B Haha! wow ik wou dat ik weer B reed of L, dan kon ik nog eens genieten van die krappe bochten, en mooie tijden neerzetten Lovers dat gebeurd me niet in de Z Cool Verdrietig

en bij deze sluit ik mijn ponycariere)wat een je een cariere kan noemen haha Tong uitsteken Verward ' af!!

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."



gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 01:16

Het was gezellig vandaag

Elisa is helemaal in de wolken en ze is je geloof ik heel dankbaar *LOL* Ze was verliefd op haar eigen kadootje dus die kon weer mooi mee naar huis Knipoog

Maar jullie hebben inderdaad niet echt handig gekozen Tong uitsteken *LOL*

Ik vond je tweede parcours super en het eerste zag er echt niet zo slecht uit als het voelde hoor
Volgend jaar verder bij de paarden Verward Dan passen de afstanden tenminste ook lekker Knipoog


Je clubgenootje was trouwens wel erg blij met je kadootje hè?! Tong uitsteken Begint ze tegen mij te zeuren, had ze maar moeten winnen hoor, had ze kunnen kiezen Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 09:37

Super hoor!Ga je door met deze pony bij de paarden?

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 10:58

Ctal schreef:
Super hoor!Ga je door met deze pony bij de paarden?


nou dit eigenlijk niet de bedoeling, de bedoeling was deze pony te verkopen en een springpaardje te kopen, maar aangezien de vraag naar ponys(voornamelijk E-ponys) er slecht is, ben ik hem nog niet kwijt, niet dat dat een ramp is, maar zolang Tobias er nog is, krijg ik geen paard
en ik wil hem niet stiltzetten dus ga ik lekker bij de paarden springen todat we een koper hebben Haha!

gomir: wel leuk voor elisa hoor dat ze foutloos was, ze riepen het toch ook nog om, dat elisa zo graag met mij wilde springen? Verward *LOL*

ik vond mijn 1e parcours echt niet gaan, volgens mij had ik een paar oxers op enorm groot
Bloos
mijn 2e parcours ging idd gewoon lekker, maar mijn 2e parcours in Wormerveer ging nog beter, dat zat tenminste wat rust in en dan de laatste galopsprongen, lekker op de hindernis aantrekken! Cool

"There is something about jumping a horse over a fence, something that makes you feel good. Perhaps it's the risk, the gamble. In any event it's a thing I need."

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:00

reddytobias schreef:
gomir: wel leuk voor elisa hoor dat ze foutloos was, ze riepen het toch ook nog om, dat elisa zo graag met mij wilde springen? Verward *LOL*

Dat hebben wij niet gezegd, we zeiden alleen dat dat wel zou kunnen en dat die hoogte echt niet uitmaakte Knipoog (ze moest eigenlijk 40 of 60 met het spel Schijnheilig )

Citaat:
ik vond mijn 1e parcours echt niet gaan, volgens mij had ik een paar oxers op enorm groot
Bloos
mijn 2e parcours ging idd gewoon lekker

Dat heb ik dus ook ongeveer tegen hans gezegd toen hij ernaar vroeg Knipoog

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 19:16

goed gedaan hoor!
De dag lijkt me erg gezellig als ik dat zo lees!
veel succes bij de paarden!

www.IngridGerritsen.nl
Gediplomeerd instructrice B t/m Lichte tour


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 54 bezoekers