ruzie op de manege

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

ruzie op de manege

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 20:54

heej ik zit sinds een tijdje op een nieuwe manege en nu gaat het gerucht dat ik over iemand heb geroddeld daar dat die niet goed kan rijden enz:S dat is helemaal niet waar en nou zegt dat meisje die daar op de manege woont rot op van onze manege...:S en nu loopt het helemaal uit de hand wat moet ik nou doen ik blijf maar zeggen tegen hun dat ik het niet heb gezegt maar hun geloven mij niet en zijn woest op mij....

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:55

Lekker er in laten stikken en een andere manege zoeken!
Zo te horen is het gewoon niet gezellig daar, dus sowieso geen reden om te blijven!

babli

Berichten: 2468
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 20:56

ik heb het er juist wel naar me zin maar nu niet...ik wil gewoon dit oplossen maar weet niet hoe ...en al zou ik er weggaan heb ik helemaal niks meer zijn geen andere maneges

gollempje

Berichten: 4186
Geregistreerd: 22-12-03
Woonplaats: Hillegom (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:57

uitpraten met degene die er woont, en uitleggen wat er nou precies aan de hand is.

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:57

Ik ben bang dat dit niet makkelijk op te lossen is. Op elke manege wordt gepraat en als ze iets over jou gezegd hebben kom je er niet snel vanaf.
Je zou dit allemaal kunnen negeren en gewoon door blijven rijden daar, of je zou moeten zoeken naar een nieuwe manege. Ik zou zelf toch maar kiezen om naar een ander manege te gaan (als het mogelijk is in jouw buurt), je moet er namelijk wel met plezier steeds naar toe kunnen gaan.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 20:57

Ja dat is waar.
Maar als het zo onvriendelijk daar is, dat het zelfs notebene van de persoon die aan de manege woont afkomt, dan zou ik daar niet blijven, als zouden ze daarna wel aardig zijn...

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:29

Het kan ook zijn ..dat deze meiden niet zo 'happig' zijn op nieuwe mensen op de manege. Soort van indringers.. Tja.. misschien dat ze wel jaloers zijn ofzo dat ze daarom zo raar doen over jou..

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:30

weet je wat zo rot is aan paardenmensen. ze banketstaaf altijd over elkaar heb nog nooit een stal of manege meegemaakt waar niet geroddelt werd. denk ook niet dat ze bestaan. ik zou het gewoon negeren. jij weet het beste wat je wel en niet gezegd hebt toch?

mrie
Berichten: 6443
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:52

Neem het bewuste meisje even appart, praat het uit en maak je niet druk over wat anderen allemaal wel of niet zeggen. Roddes zelf nooit en over een paar weken is dit weer helemaal over...
Op de een of ander manier gebeurt dit vaker ja als er iemand nieuw is. Verover jij nou maar lekker je plekje en laat je niet opnaaien.

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:39

Het is echt vervelend als je het niet naar je zin hebt op een manege.
Het is inderdaad zo dat er altijd gezeur en geroddel is op een stal of een manege. Hoe klein of groot het ook is. Ik denk dat je het beste is om er over te praten. Al is dat heel moeilijk om dat met sommige mensen te doen. Vraag om uitleg en probeer rustig jou kant van het verhaal ook te vertellen.
Het moet wel leuk blijven op een manege, waar je ook met plezier naar toe moet kunnen gaan. Succes er mee

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:54

nou ik zou het gewoon blijfen nieuwe mensen hebben het altijd te voorduren helaas maar daar moet je gewoon even door heen bijten proberen uit te praten lukt dat niet jammer dan je komt er om voor je paard en niet voor de anderen als je hier doorheen bijt komt het meestal wel goed maar 1 tip roddel nooit over een ander ook al lokt iemand het uit want je bent dan altijd het kwade beest vooral als je dus nieuw bent
succes er mee

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:55

nou dan ken je onze manege nog niet! gewoon niks van aantrekken en lekker blijven rijden daar. Gewoon andere leuke vrienden zoeken daar Lachen zij kunnen je ook in bescherming nemen.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 00:55

nou dan ken je onze manege nog niet! gewoon niks van aantrekken en lekker blijven rijden daar. Gewoon andere leuke vrienden zoeken daar Lachen zij kunnen je ook in bescherming nemen.

medruze

Berichten: 259
Geregistreerd: 27-10-02
Woonplaats: West Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 01:07

Er zijn vast nog wel meer mensen die niet aan deze roddel meedoen. Probeer daar contact mee te leggen, de schijnwerper gaat vanzelf weer van je af. Sterkte.

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 01:28

dat heb je altijd op maneges, altijd dat geroddel en gedoe van een aantal mensen, lekker negeren en je richten op de paarden en pony's, waar het uiteindelijk natuurlijk om gaat ! Haha!

lundi
Berichten: 2383
Geregistreerd: 21-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 10:23

Gewoon boven staan en lekker op de manege blijven komen,wanneer jij daar zin in hebt!
Probeer het netjes uit te praten,lukt dat niet vraag je of de manege eigenaar een gesprekje met jou en die personen wil voeren!
Er zal vast een oplossing voor zijn zodat je het weer naar je zin zal hebben!
Sterkte ermee!
Groetjes Lundi

Ode

Berichten: 1537
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 10:33

Ik zou me richten op de mensen die onpartijdig zijn.
Laat aan hun zien wie je werkelijk bent en laat zo blijken dat je niet over een ander roddeld.
Uiteindelijk win jij de meeste mensen omdat je gewoon je zelf bent.
Nou wordt het iets lastiger omdat je mot hebt met dat meisje van de manege en iedereen juist dat meisje bevriend wilt houden.
Maar wat steld dat meisje eigelijk voor?
Haar ouders hebben een manege........zij niet.
En als zij zich zo kinderachtig wilt gedragen moet je daar boven staan.

Het is allmaal heel makkelijk gezegt van me.
Maar wat ik uit ervaring weet is dat er veel mensen heel oneerlijk zijn.....maar er zijn meer mensen die eerlijk zijn.
Mensen willen nou eenmaal weten waar ze aan toe zijn.
En als jij je zelf bent dan weten mensen dat ze je kunnen vertrouwen en weten ze wat ze aan je hebben.
Het zal even duren en het zal niet makkelijk zijn,maar ga er voor.
Laatst bijgewerkt door Ode op 30-12-03 10:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 10:35

Ik zou proberen een keer met dat meisje alleen te praten. Lukt dat niet, dan zou ik idd proberen contact te leggen met een paar meiden die niet aan dat geroddel meedoen.
Ik zou niet meteen van de manege weggaan. Dit verhaal wordt uiteindelijk wel weer vergeten.

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 11:10

Eens proberen met het meisje te praten, mocht dat niet lukken, lekker in hun sop laten gaarkoken en een gezelligere manege zoeken !

elisa_

Berichten: 1673
Geregistreerd: 29-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:30

lekkere manege dat dan!

ik zou er niet eens meer WILLEN rijden!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 00:38

hmm nee, maar misschien is het wel een hele leuke manege en verpesten een paar mensen dat .. dat is altijd zo zonde op een manege !

co2

Berichten: 4856
Geregistreerd: 09-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:44

Leuk he, die maneges Knipoog Ik heb er nog nooit een mee gemaakt waar niet geroddeld en geruzied wordt (sorry, de trema's doen het niet op de computer Knipoog ).
Gewoon lekker niets van aan trekken, alsof zij allemaal Anky's zijn Haha!

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 01:50

ik reed op Any Dale, daar is het ook heel erg maar ben er nu al meer dan een half jaar weg Haha!
Daar was dat ook altijd zo .. iedereen roddelde over elkaar haha, echt rare verhalen af en toe Tong uitsteken

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:04

Ik denk dat die meiden dat doen om te zorgen dat je jij waar maakt ofzo. Je hoort wel vaker op verenigingen dat de nieuwe gepest worden enzo, na een maand ofzo is dat weer over. Maar ben wel van mening dat dit niet leuk is! Gewoon blijven rijden joh

Succes OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-04 11:16

Meiden...pfff...het zijn krengen en niet vergevingsgezind Lachen
Ik zal, als ik jou was, niet over me heen laten lopen en als het echt uit de hand loopt ze even vertellen waar het op staat. Gewoon niet met je laten sollen!