Onduidelijke regels?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Onduidelijke regels?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 21:22

Ik loop er tegenaan dat ik een slotje op een item krijg op basis van een regel die ik nergens kan terugvinden.
Ik wil me aan alle kanten aan allerlei regels houden maar dan wel graag aan regels die ik ook kan terugvinden en vantevoren rekening mee kan houden.
Dus waar vind ik deze regel?
Geplaatst: 29-12-03 20:08

--------------------------------------------------------------------------------

Het is helaas niet toegestaan advertenties van andere sites (bv marktplaats) hier op bokt te bekritiseren, vandaar een slotje

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:48

Ik moet je gelijk geven, excuses...

Het is een beetje een ongeschreven regel geworden, om bovenstaande reden zijn al heel veel slotjes geplaatst, maar het is (nog) niet opgenomen in de boktregels, daar heb je gelijk in. Zo komt het slotje idd toch onverwacht, zal eens met de rest overleggen of we het in de nieuwe boktregels gaan opnemen.
Reden voor het slotje is ook, dat dergelijke topics (over advertenties van marktplaats) vaak uitmonden in topics met commentaar op advertentie-plaatsers, zonder dat zij zichzelf kunnen verweren. Op een gegeven moment is toen besloten om zulke topics daarom niet meer toe te staan.

Jasper
Berichten: 2027
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Wormer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-03 00:05

OK, dankjewel voor het uitgebreide antwoord!