Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
..!! (en daar had ik tot dit topic nog nooit bij stilgestaan
)
. Ze heeft vroeger zelf op nationaal niveau gereden en af en toe kruipt ze wel eens op Evita als die echt eens dwars wil doen. En dat gaat allemaal heel goed, ze heeft een mooie houding op het paard en een goede zit, heb er eigenlijk weinig op aan te merken.grandeur schreef:Ik heb sinds een aantal maanden privéles van een "nieuwe" (ORUN-gediplomeerde) instructrice, en ik moet je eerlijk bekennen: ik heb haar nog nooit te paard gezien![]()
..!! (en daar had ik tot dit topic nog nooit bij stilgestaan
)
Maar ze geeft super les en mijn paard gaat wekelijks met sprongen vooruit. En dat is uiteindelijk toch ook de bedoeling !!
. Ik dacht er alleen wel aan om haar eens op mijn paard neer te planten, lijkt me wel bevorderlijk omdat zij dan ook voelt hoe mijn paard is
. 
Sonja schreef:Hoe kiezen jullie dan voor een instructeur?
Persoonlijk ga ik niet met iemand in zee voordat ik er zelf op stal ben geweest, de omgang met zijn/haar paarden heb gezien, een paar uur naast de bak heb doorgebracht en ook wat theoretische stellingen gedropt heb bij een bakkie koffie.....
. Toen is mn pa op haar afgestapt en heeft gevraagd of ze ook privélessen gaf en dat deed ze. ze geeft me nu al meer dan een jaar les en ik heb er nog geen moment spijt van gehad
.
als die er zo op mogen. Maar die ik er niet op wilde hebben konden heus wel weer goed lesgeven. 
Ze analyseerd Fleur's reactie goed, geeft oplossingen aan en legt duidelijk uit waar we heen gaan.. ben dus erg blij.

helaas....

.