ik ga ook bokt verlaten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:33

ben het echt beu al die mensen die fjorden afzeiken , al dat lompe komentaar , dat gezeur altijd ......

helaas het was leuk maar er zijn mensen die de hele sweer verzieken! jammer!!!

dus dag!

debora en rydar

Expensive

Berichten: 599
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: canada

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:33

nee niet gaan Huilen

Colga
Berichten: 352
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:36

Ga ik net berichtjes plaatsen op bokt, gaan er mensen weg Verward Gewoon blijven bokken hoor, ben ik ook van plan!
By the way, fjorden zijn best leuk!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:38

Ach meid trek je dat toch niet aan. Fjorden zijn zo leuk en jij geniet er toch van? En er zijn toch fjordliefhebbers genoeg op bokt. Ga toch lekker door met bokt. Groetjes Greetje

_________________
Macilda en Biretta voor altijd



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: greetje op 2001-11-05 22:42 ]</font>

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:39

eh, greetje het ging over fjorden... Haha!
Maar idd, die zijn toch onwijs leuk! Fjorden stoere beestjes!

Blijf gewoon joh

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:40

niet doen hoor, ik vind jou fjord juist geweldig en jou stukjes ook.
Ik zal je dan ook missen, dus vraag het 1x keer, please niet doen, zijn al zo weinig leuke westernruiters met gewone paarden.

doei doei
Geral

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:42

nee debora, blijven hoor!! fjorden zijn echt top, en vooral rydar, das echt een topper, hij kan echt alles volgens mij!!! ennuh, je laat je mede zeeuwen toch niet in de steek?!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:44

jeez, als je je aantrekt hoe anderen over je paarden denken moet je toch wel eens gaan nagaan waarvoor je die paarden nou hebt.

Je hebt alles en doet alles voor jezelf en niet voor anderen!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:44

Zeg Assie waar staat dan Haffie? Grapje hoor heb het al even veranderd. Maar ik vind haflingers ook wel leuk hoor. Eigenlijk vind ik alle rassen mooi.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 23:56

Joh, laat ze toch lekker l(ullen,-euteren), je hebt toch een leuk paardje, of niet dan Knipoog ! Daarvoor ga je toch niet weg Verward . Ik heb een paard wat -geloof ik- niemand kent (ik eerst ook niet hoor *LOL* ) , maar mochten hier mensen zijn die hem niet leuk/lief/mooi vinden, is me dat eerlijk gezegd worst !!! Voor mij is ´ie de aller leukste/liefste/mooiste die er te vinden is en dat is toch waar het om gaat Verward !
Je zult altijd mensen hebben waar je het beter/minder goed mee kan vinden Scheve mond\ !
Gewoon lekker doorschrijven, tot gauw!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:08

Laat je nou niet wegjagen door Blaze op Western; da's precies wat 'ie helemaal geweldig vindt....
Laat je niet kisten. Jij weet dat je 'n fantastisch paardje hebt aan Rydar en een groot aantal van ons weet dat ook.
Gewoon de zeikerds laten zeiken, en lekker Bokken met de leuke Bokkers!
Niet weggaan hoor, ik wil die mooie Rydarfoto's allemaal niet missen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:18

hoi,

heel aardig dat jullie zo reageren maar ik ben het echt beu! Altijd dat negatieve gezeur!

voor de gene die me nog wat willen laten weten of gezellig willen kletsen kunnen me mailen op:

deboradb@zeelandnet.nl

of via msn debora_den_breems@hotmail.com

ik zal de gezellige mensen missen !!

en wil je alle laatste nieuwtjes van ry weten of de nieuwste foto's zien kom dan gewoon langs op mijn club!! waar je ook gezellig met mij kan praaten.

http://dieren.clubs.nl/rydar'sfjordenfanclub
of
http://dieren.clubs.nl/westernriding

groetjes!!! debora

MaF

Berichten: 19
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: REO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 00:45

Citaat:
Op 2001-11-05 22:44, schreef Steef:
jeez, als je je aantrekt hoe anderen over je paarden denken moet je toch wel eens gaan nagaan waarvoor je die paarden nou hebt.

Je hebt alles en doet alles voor jezelf en niet voor anderen!


Steef(je) ... bij deze nomineer ik je voor <b>Super Eikel van Bokt</b>.
Het enige wat jij kan is mensen en Fjorden afzeiken.

Je schrijft klinkklare onzin en probeert alleen maar mensen te kwetsen om zo over hun lieveling te schrijven. Je heb mzzl dat ik geen moderator ben van bokt, want ik had je een serverban gegeven en je je excuus laten aanbieden voor je gedrag.

En heeft je psyhiater al ondekt waarom je je gedraagt als zo'n grote kl**tzak ? Ben je soms niet mans genoeg om een Fjord te kunnen berijden ?

MaF

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 01:01

Welk topic is nou eigenlijk de aanleiding voor dit verhaal geweest?

En eeh, MaF, het mag op zich wel ietsjes minder hoor. Pfff. Snap best dat je pissed bent maar probeer je een beetje in te houden. Op deze manier komt er NOOIT iets fatsoenlijks uit. Heb het vandaag ook al tegen iemand anders gezegd, beginnen te schelden is op een forum het meest foute dat je kan doen. De andere partij raakt er niet echt van onder de indruk (je kan ze toch niet slaan of weet ik het wat aandoen, in iedergeval niet makkeijk) maar de andere partij wordt wel pissed. Enige dat je dan dus krijgt is over en weer gescheld en compleet scheve verhoudingen.

Dus als je weer een keer pissed bent tel dan sowieso eerst rustig tot 10 (ja, echt) en denk dan ff goed na wat je gaat doen.. Je kan een discussie aangaan die je NETJES probeert te houden, je gaat je vooral NIET verlagen tot het nivo van de andere partij. Je kan de opmerking van de andere partij negeren (over het algemeen is dit IMO de slimste oplossing) of je kan een moddie waarschuwen.

Over het algemeen worden reacties waar je pissed om wordt geplaatst om 1 van 2 redenen. Of om jou over de zeik te helpen (zijn sommige mensen echt meesters in, snap niet wat de lol er aan is maar goed), OF omdat er ergens een flink communicatie probleem is..

In het 1e geval of moddie of negeren, in het 2e geval is een (rustige, beschaafde, volwassen) reactie te overwegen.

Maar goed, ik wil wel eens weten waar dit nu allemaal over gaat. Er zijn behoorlijk wat mensen op bokt die een Fjord hebben, snap dus niet helemaal waarom Debora op zou stappen. Zou jammer zijn, dat eeuwige gepraat over die KWPN-ers and the like.. pfff Haha!

MaF

Berichten: 19
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: REO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 01:23

Jep had best netter verwoord kunnen worden, alleen dat is in eerdere gevallen geprobeert, alleen nooit het gewenste resultaat opgeleverd en NU dus wel.

Want ik vraag me af of je anders had gereageerd ?

En zelf beheer ik diverse clubs e.d. dus weet wat voor vreemde mensen er op internet rond huppelen en soms heeft het effect en soms niet.

En geloof me ik, niemand krijgt mij over de zeik ... ik tik het met een glimlach en een vorm van medelijde met figurenen zoals Steef(je). Alleen ik ken Debora/Ry redelijk goed en vond het nu eens nodig dat jochie eens te laten weten wat andere (in dit geval ik) van hem vinden. Het is toch belachelijk dat hij zo door gaat met afzeiken van Fjorden dat een Fjordenliefhebster liever weggaat dan het verder te moeten lezen.

mvg
MaF

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 01:25

Die mega preek van me was ook niet persoonljik bedoeld hoor.. Meer in het algemeen. Viel me op dat wel meer mensen wat hints en tips konden gebruiken op dit vlak. Kan een hoop gezeik voorkomen.

Anyway over welk(e) topic(s) hebben we het nu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 01:28

hoi

nog 1 keer dan daarna stap ik echt op....
al vind ik het erg jammer!!!
Ik zal proberen je vraag te beantwoorden bart...er zijn hier veel mensen die om de een ofandre vage reden iets tegen fjorden hebben. Plaats een verhaaltje over een fjord en niemand reageerd ....is ook niet leuk!! terweil wij "fjordenmensen" net zo gek op ons paardje zijn als ieder ander. Vertel je een verhaal over een wpner of iets in die richting dan is iedereen dol entousiats en staat het toppic vol met reacties. Terweil er over een 'fjordenverhaal' alleen maar negatieve reacties komen.........waarom???????????ik zou t niet weten ik weet dat er een aantal 'fjordenmensen' tussen zitten die wel degelijk iets hebben berijkt met hun fjord maar dat word gewoon niet gewaardeerd !
Als je een bericht zet dat je een wedstrijd hebt gadaan met je fjord , krijg je weer de reactie naar je hoofd waarom koop je geen dressuurpaard.
Ik heb er gewoon geen zin meer in en wat ik hier heb gezet is nog zwak uitgedrukt .....er komen ook reacties van fjorden zijn poedersuiker bokken en lompe slome dikke beesten , stomme dwarse stinkmodder beesten zijn het ik moet er van Misselijk . Dit heb ik dus ook al vaak moeten horen... Als je er wat aan doet wil ik best blijven maar vind het op deze manier niet leuk meer .....dus nu weet je waarom ik weg wil

groetjes debora

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 01:30

de toppics zijn onderandere (vooral) fjordenkapsels van een poosje terug , nu weer bij western en ga zo maar door

groetjes

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 01:46

Het is mij ook opgevallen dat de Fjord zo'n beetje het meest besproken paardenras hier op Bokt is, en zeker niet altijd op een positieve manier. Jammer, want het is zo'n veelzijdig ras. Kan me ook voorstellen dat de Fjordenmensen het op een gegeven moment goed zat zijn om hun lievelingspaarden voor de tigste keer te moeten verdedigen omdat er figuren tussen zitten die Fjorden 'nu eenmaal lompe varkens vinden' onder het mom van 'dat is mijn mening'. Jammer dat die mensen hun mening niet iets subtieler onder woorden kunnen brengen, jammer dat die mensen bij zowat ieder Fjordentopic hun lompe mening moeten ventileren. Als ik Fjordenfan was zou ik er ook doodziek van worden.

Maar Bokt hierom vaarwel zeggen? Lijkt me wel heel drastisch. Je overhalen om te blijven kan ik vast niet, maar ik kan je wel aan het denken zetten. Hoop dat je je bedenkt, Debora!

MaF

Berichten: 19
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: REO

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 02:05

Citaat:
Op 2001-11-06 00:46, schreef o.a. Karin:
... Jammer dat die mensen hun mening niet iets subtieler onder woorden kunnen brengen, jammer dat die mensen bij zowat ieder Fjordentopic hun lompe mening moeten ventileren...


Kunnen dat soort personen dan niet geb(l)okt *LOL* of gebant worden op bokt?

MaF

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 10:01

ja ik vind het ook helemaal niet leuk, maar ik weet wel beter! Ik trek me er niets van aan. Kom nou, ik laat me echt niet wegjagen door die (.....*peep*.....) mensen. Het zijn toch meestal vooroordelen, volgens mij hebben die mensen die dat zeggen niet eens ervaringen met fjordenpaarden.

Laat ze maar l u llen, komen geweldige discussies van, ik weet toch wel beter.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 10:23

Zoveel mensen, zoveel meningen..
Maar respect voor een ander schijnt voor sommigen toch wel erg moeilijk te zijn.
Jammer..., bokt is imo een fantastisch forum waar we veel van elkaar kunnen leren (ik tenminste wel).

Wat ik me wel eens afvraag, maar dat is waarschijnlijker al vaker gezegd, is waarom mensen bepaalde dingen niet gewoon negeren.
Het lijkt wel of er alleen reacties worden gegeven omdat een topic door een bepaald persoon is opgestart.
Als ik dat lees moet ik altijd denken aan het gezegde:
Als je niks zinnigs te doen hebt, doe het dan in ieder geval niet hier.

Leven en laten leven met respect voor een ander. Is dat nou echt zo moeilijk Verward Verward Verward

Oh ja, en ik heb ook een Fjord Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: irene op 2001-11-06 09:24 ]</font>

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 10:55

ik ben het helemaal eens met irene. negeer sommige topics en reacties gewoon! als je er op in gaat wordt het alleen maar erger en ontstaan er zulke ruzies en discussies.
en ieder zijn eigen mening over fjorden. ik vind fjorden het leukste paardenras en dat is gewoon mijn mening en als mensen daar te zeiken op hebben, hou het lekker voor je!
als je echt niet meer op bokt komt stuur ik wel een x een mailtje!
xxx afke

Cowgirl

Berichten: 23742
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 11:03

Ik liep me dus ook behoorlijk te ergeren aan een bepaald persoon hier.
Nu dit persoon weer vanzich laat horen neem ik niet eens de moeite meer op iets te plaatsen of te reageren.
Erg jammer maar ik bespreek mijn problemen dan wel op een clinic waar je tenminste wel serieus wordt genomen.
Dus niks van aantrekken en niet reageren je weet toch al dat je paard weer afgezeikt wordt.
Erg jammer dat bepaalde personen niet verwijderd kunnen worden zou het een stuk gezelliger maken hier.