Vieze voeten?Daar doet mevrouw niet aan!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Vieze voeten?Daar doet mevrouw niet aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 22:13

Vandaag weer zo'n situatie die heel kort Spot karakteriseert. De pony's wouden al tijden naar binnen (ah gossie) maar ik was bezig met stallen uitmesten, geiten voeren, konijnen voeren enz enz. Al die tijd liepen ze met zijn tweeen door de modder bij het hek te stampen. Tegen de tijd dat ik klaar was en me met halster richting wei begaf stond Spot zo'n twee meter van het hek af, net nog op het droge. Voorbenen strak naar elkaar, mij aankijkend *LOL* Veel duidelijker kon ze niet zijn: ik ga niet door de modder, loop jij maar hierheen! Op die momenten lijkt het net of Spot kan praten Na veel geslijm en strenge woorden is ze gekomen en zijn we heerlijk in volle draf naar de stal gerend, maar je krijgt niks cadeau bij zo'n typische Welsh!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 23:53

Margje schreef:
Vandaag weer zo'n situatie die heel kort Spot karakteriseert. De pony's wouden al tijden naar binnen (ah gossie) maar ik was bezig met stallen uitmesten, geiten voeren, konijnen voeren enz enz. Al die tijd liepen ze met zijn tweeen door de modder bij het hek te stampen. Tegen de tijd dat ik klaar was en me met halster richting wei begaf stond Spot zo'n twee meter van het hek af, net nog op het droge. Voorbenen strak naar elkaar, mij aankijkend *LOL* Veel duidelijker kon ze niet zijn: ik ga niet door de modder, loop jij maar hierheen! Op die momenten lijkt het net of Spot kan praten Na veel geslijm en strenge woorden is ze gekomen en zijn we heerlijk in volle draf naar de stal gerend, maar je krijgt niks cadeau bij zo'n typische Welsh!


*LOL* En terecht..toch? het was het proberen waard Knipoog

xXdaphneXx
Berichten: 390
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 11:26

whaha was zijn die paarden af en toe watjes Tong uitsteken
maar je vergeeft ze altijd , dat is het ergste Haha!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 16:08

Per ongeluk dubbel geplaatst, sorry!
Laatst bijgewerkt door JoT op 25-12-03 16:10, in het totaal 1 keer bewerkt

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 16:08

Lekker hè, als ze zo eigenwijs zijn. Het zijn ook net mensen af en toe. Dat bijrijdpaard van mij heeft ook een broertje dood aan modder of meer aan plasjes water eigenlijk. Afgelopen dinsdag had ik hem even losgegooid in de bak (was te nat om in te rijden). Nike heeft heel zorgvuldig een plekje uitgezocht waar geen plassen lagen om te gaan rollen. Heel voorzichtig ging ie door z'n benen, eerst de ene kant op, daarna opstaan (plekje was te klein om door te rollen), omdraaien en hup de andere kant ook nog even. Ik heb het met grote verwondering staan bekijken. Echt, wat kunnen paarden af en toe ongelovelijk maf bezig zijn.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 16:40

wat schattig zeg! typisch een merrie Tong uitsteken

Stal_Fiore

Berichten: 9349
Geregistreerd: 29-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-03 20:46

Hahaha... Luc juist wel... rollen in de modder (zeg maar blubsie)... nee daar doet meneer niet aan... hij neemt liever een bad erin...

Jemig hij zag er gisteren dus echt niet uit!!!! Geluk dat hij z'n dek op had... met gevolg dat zijn dek onwijs goor was en hij niet... behalve zijn benen. Maarja hoe ga ik dat dek schoon maken???? Zit hij je ook nog met zo'n blik aan te kijken van "ha, lekker he baasje". Hmmm en bedankt Lucas.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 00:33

Ik heb 2 Welsh A ruintjes met dezelfde vieze voeten vrees. Zelfs onze fries verdomt het om door een plas water heen te lopen Verward . Hij springt er gewoon overheen. Een fries noemt zich dan een oer Hollands paard. Verward

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 01:42

whaha leuk zeg, dat ze niet wilde, gelukkig kwam ze uiteindelijk wel Tong uitsteken

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 13:31

haha *lol*

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 13:40

Dus eerst lekker door de modder banjeren als het hek dicht zit en daarna er niet doorheen willen om naar stal te gaan? Haha! Haha, die wilde jou dus gewoon die blub inhebben Tong uitsteken

Denaise
Berichten: 62
Geregistreerd: 14-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 15:40

Waarom herken ik dit gedrag toch zo??? Tong uitsteken

LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 15:56

Ja ik dus ook, tut blijft het liefst achter de modder staan. Mag je haar dus komen halen.

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-03 17:02

Nog zo een paard, is die van mij tenminste niet de enige Tong uitsteken . Dit is dus een van de redenen waarom ik niet graag het bos in ga na een flinke regenbui. Ligt er midden van de weg een plas, en dan spoor je paard aan en ze loopt er kaarsrecht op af, heel stoer oortjes mooi naar voren... En juist 5 milimeter voor het plasje zet ze héél plots stieken een pasje opzij en loopt er mooi langs Clown . Of een plas die een tiental meter over de hele weg verspreid ligt, maar nee, gelijk een ballerina op een smal strookje van 10 cm langs de kant voetje voor voetje op een rechte lijn naar voor, desnoods met baasje halfhangend erop tussen alle takken en struiken, maar natte voeten?no way Haha!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-03 23:28

Vieze voeten maken eigenlijk niet uit hoor...behalve als ik het wil! Leon heeft het goed gezien: het gaat haar er meer om dat ik vieze voeten krijg! Zij moet toch wel door de modder. Dat wat Katleentje zegt ken ik ook wel...al hang ik ergens hoog in de boom, maakt niet uit als Spots voeten maar schoon blijven!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 00:06

Ja, ze heeft een uitgesproken eigen wil.
Leuk toch?

Livado
Berichten: 1735
Geregistreerd: 14-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 12:29

whahahahah !! grappig Tong uitsteken
die van mij houd van modder geloof ik .......

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 14:27

Marsje schreef:
Ja, ze heeft een uitgesproken eigen wil.
Leuk toch?

Haha, dat heeft ze zeker. En ik vind het geweldig hoor, anders had ik aan Spot toch ook echt een verkeerde. Ben benieuwd hoe eigenwijs het veulen wordt...

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 16:29

Vast net zo eigenwijs als de moeder Knipoog Lachen

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 16:34

Nou die van mij houdt van de modder. Tis net een varken Haha!
Die gekke welsh die rent er gewoon keihard doorheen en dan gaat ze er ook nog lekker in rollen. Raar beest Lachen