hij geeft maar niet op...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

hij geeft maar niet op...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 15:45

In september, toen ik op mijn nieuwe school kwam heb ik G. leren kennen. Hij vond mij meteen leuk, ik realiseerde me een week of 3/4 later dat hij ook wel erg leuk was. We hebben twee maanden verkering gehad, was allemaal heel gezellig. Ik was gek op hem, hij nog veel gekker op mij. Ik heb ook altijd geweten dat hij meer voor mij voelde dan ik voor hem, maar ik had het toch naar mijn zin. Na een maand of 2 was er ene andere jongen die mij leuk vond, heb toen heel even getwijfeld omdat ik me ontzettend tot die jongen aangetrokken voelde. Verder niks mee gedaan, maar twee weken later was het voor mij echt in een keer over. kwam voor G. dus ontzettend onverwachts, ik wist zelf niet dat het er in zat, maar het moest er opeens uit. Heb er nog een week over nagedacht, maar eigenlijk wist ik wel dat ik het uit zou maken.

Die maandag hebben we 2,5 uur zitten praten, viel me alles mee. Hij was ondertussen beetje voorbereid en vond het erg maar had er vrede mee. Was eigenlijk best gezellig gesprek, hoe raar het ook klinkt. Samen naar de bar in school geweest waar we allebei naar onze eigen vrienden gingen. heb toen heel lang met die andere jongen staan praten, waar G. het opeens erg moeilijk mee had. We hebben het er nog veel over gehad, hij zag dat ik E. leuk vond en vond het erg, ik vond het erg voor hem.

Nu hadden we donderdag gala op school en G. had te veel gedronken en werd erg vervelend. Hij bleef maar achter me aan lopen, zeker als ik bij E. in de buurt was (die de avond van zijn leven had om mijn kwade gezicht Boos! ) en het kwam er op neer dat ik een fout had gemaakt, dat hij zag dat ik hem terug wou enz enz. Vanaf dat moment, nu dus 1,5 week, blijft hij me maar steeds dramatischere smsjes sturen, dan weer verdrietig, dan weer kwaad. Ik zou binnen een week een ander hebben (misschien in praktijk wel niet, maar omdat we allebei wouden telde het toch..), zou tegen hem gelogen hebben en hij hoopte de 76 zwarte bladzijden uit zijn leven (we waren 76 dagen samen..) snel te vergeten. Krijg elke dag wel 4 smsjes, hij wil steeds maar weer meer uitleggen en vragen stellen, kortom: alles analyseren en dan mij er nog even van overtuigen dat ik bij hem hoor en me als een slet gedraag.

Hij was (is) verliefd, dan is het natuurlijk moeilijk als het uitgaat. Ik word er alleen helemaal gek van zo, het was maar 2 maanden, kan hij me dan niet met rust laten nu en verder zelf gewoon verder gaan??
Stel ik me aan of gaat hij te ver? Hij zag ons al helemaal getrouwd en vertelt dat ook uitgebreid aan al mijn vriendinnen. Ik vind het allemaal heel vervelend voor hem, maar ik wil niet dag en nacht met hem bezig zijn en constant rekening met hem houden. (of ik alsjeblieft niet met zijn vrienden wil msnen, dan komt het te dichtbij..). ben ik erg egoistisch bezig? Sorry voor het lange verhaal...


DunjaR
Berichten: 3404
Geregistreerd: 12-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 15:50

nee je bent absoluut niet egoisctisch die gozer is egoistisch!!
en een stalker dus ga jezelf nu niet schuldig voelen.
je hebt het uitgemaakt...klaar..dat hij het er moeilijk mee heeft oke
maar je wilt nix meer dus opzouten laat hem je lekker zwart maken
doe er zelf niet aan mee je staat erboven!!

neem een ander nummer als het kan maar reageer niet op die smsjes
of blokkeer ze nummer dat kan toch ook tegenwoordig??

wat een trieste gozer zeg heel triest!!
succes ermee


LindaVelings

Berichten: 1223
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 15:50

Nee hoor, je bent helemaal niet egoistisch bezig.
Hij moet er alleen nog aan wennen dat jullie niet meer samen zijn en misschien heeft hij nog een sprankje hoop.
Het moet hem dus duidelijk gemaakt worden dat het echt over is.
Hoe je hem dat aan zijn verstand praat Verward , maar kijk maar wel uit voor hem....

"Save a horse, ride a cowboy"
Rainy & Rico

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 15:54

Ik kreeg net een mailtje...Hier een stukje eruit, op zich positief en een stuk beter dan sommige smsjes, maar toch..ik ben niet de aangewezen persoon om hem te helpen, dat moet hij inzien.
Het mailtje dus:
" Het is eigenlijk niks(van een mug een olifant maken), maar ik kan daar op zo'n moment even flink mee zitten.
Ik zou wel willen dat ik ergens tegenaan zou lopen en dat ik in 1 klap je helemaal zou zijn vergeten, ook de mooie dingen.
Als ik het dan zo bekijk denk ik bij mezelf: doe normaal, het was maar 2,5 maand van mijn leventje!! Maarja, ik wordt vanzelf wel zes keer op een nacht ofzo en eet heel slecht. Dit komt waarschijnlijk niet zomaar en al wil ik er wel wat aan doen ik kan het gewoonweg niet! "

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 15:58

Citaat:
1. G. had te veel gedronken en werd erg vervelend.
2. Hij bleef maar achter me aan lopen
3. Vanaf dat moment blijft hij me maar steeds dramatischere smsjes
4. Krijg elke dag wel 4 smsjes
5. mij er nog even van overtuigen dat ik bij hem hoor en me als een slet gedraag
6. Hij zag ons al helemaal getrouwd en vertelt dat ook uitgebreid aan al mijn vriendinnen
7. of ik alsjeblieft niet met zijn vrienden wil msnen, dan komt het te dichtbij...


Need I say more?
Jij stelt je beslist niet aan en hij gaat veel te ver! Dit is kennelijk zo'n figuur die zich niet bij zijn tegenslagen kan neerleggen en overtuigd is dat hij de beste, mooiste en intelligentste vriend bent die jij maar kunt wensen. Toch is hij afgewezen en kan daar duidelijk (nog) niet mee omgaan. Ik hoop dat jij of zijn omgeving hem ervan kan overtuigen dat niet alles in het leven zo gaat als hij het wil...

Sterkte in ieder geval, dit lijkt me echt geen pretje...
(dat van dat MSN-en vind ik trouwens helemaal zielig.... wat een kneus.)

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-12-03 21:02

Dank jullie allemaal, toch goed om te horen. Als ik Bokt toch niet had. Maar had nu een ander mailtje, dat de verleiding soms gewoon te groot was en hij nu mijn nummer maar ging blokkeren zodat hij niet meer kan smsen . Hij snapt het!!!

Farjen

Berichten: 7944
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 21:39

Goed dat hij het snapt!
Ik was 5 maand samen met een jongen, het ging uit in juni en vorige week kreeg ik nog 20 mails per dag..
BAH jongens

Lizz

Berichten: 8890
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:10

Wat vervelend zo iemand! gelukkig begrijpt hij het en houdt hij het vol je niet meer lastig te vallen!
succes ermee!

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 22:27

Tja... die jongen was gewoon verliefd Haha! Can you blame him? Hij komt er vanzelf wel achter dat het van jouw kant over is en dat hij zijn leven weer gewoon op moet pakken. You were both in this together, you both have to get out Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 11:43

Maarten schreef:
Tja... die jongen was gewoon verliefd Haha! Can you blame him? Hij komt er vanzelf wel achter dat het van jouw kant over is en dat hij zijn leven weer gewoon op moet pakken. You were both in this together, you both have to get out Lachen

En dat is dus het moeilijke, kan ik het hem kwalijk nemen of niet? Als het ietsje anders was gelopen en hij die ene avond niet zo lastig was geweest was ik het helemaal met je eens geweest. Toen ik had er alleen op een gegeven moment zo'n genoeg van dat ik hem heb gevraagd om me, in ieder geval die avond, even met rust te laten. Dat heeft hij niet gedaan en dat neem ik hem wel kwalijk!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 12:59

Mensen zeggen wel eens Jongens noooooit aan beginnen, past wel bij dit verhaal.

Je moet hem gewoon totaal negeren, hij wil jou aandacht en die moet je hem niet geven. Hij wil dat je hem terug neemt en weet ik wat allemaal, maar hij is eigenlijk gewoon super dom! Je zegt het zelf ook al het was maar 2 maanden!

Gewoon niks van hem aantrekken, want dat is hij absoluut niet waard die aandacht, alles wat hij over je zegt met een korreltje zout nemen... en verder gewoon doorgaan en kan je zijn nummer niet blokkeren in je mob.?

SUcces he

Je bent niet sterker dan je paard, maar wel slimmer en sneller.

Berdien en Daphne: Zusjes en Kei hippe Yostipaardenmiepjes in hart en nieren!

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 13:09

Hij gaat echt te ver ja!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-12-03 19:19

Doet me echt goed om dit te lezen, jullie verwoorden met zijn allen (bijna Tong uitsteken )precies wat ik zelf al dacht en voelde. Fijn dat jullie allemaal zo achter me staan, hoewel het volgens mij niet eens meer nodig is. Heb nl. zoals beloofd echt niks meer gehoord! Zie er wel erg tegenop om hem weer tegen te komen in school maandag. Ergens wil ik hem gewoon niet zien, maar ik groet hem wel, heb geen zin in nog meer scenes.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 20:41

Mijn ex kon ook zo vreselijk irritant zijn. Alleen had ik het uitgemaakt na 2 jaar verkering. Hij kon maar niet accepteren dat het uit was en bleef bellen en sms-en om uitleg, en al legde ik het 10 keer uit snapte hij me nog niet. Hij kon zich niet voorstellen dat ik niet meer verliefd op hem kon zijn.. *zucht*
Na een half jaar heb ik wat gedaan met een goede vriend van hem (lwas niet de bedoeling, maar het gebeurde wel)..
Hier kwam hij na een tijdje achter en flipte zowat, hij maakte mij uit voor alles wat mooi en lelijk was en wou gelijk gaan slaan.. Nou heeft hij dat niet gedaan.
Pas toen besefte hij dat het voor hem nu toch maar echt uit was.. Na ruim een half jaar.. Echt zo megatriest..
Inmiddels praten we wel weer met elkaar, en hij heeft ook een nieuwe vriendin, maar hij heeft het haar ook redelijk moeilijk gemaakt met zijn jaloerse gedrag..
Maar jij bent echt niet egoistisch bezig, hou hem lekker op afstand en reageer vooral niet op die sms-jes, jammer voor hem dat zijn zieltje nu gekrenkt is, maar dat is nu niet meer jou probleem..
Hij komt er echt wel overheen, en maakt zichzelf enorm belachelijk met zulk gedrag..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-03 21:22

Margje schreef:
Toen ik had er alleen op een gegeven moment zo'n genoeg van dat ik hem heb gevraagd om me, in ieder geval die avond, even met rust te laten. Dat heeft hij niet gedaan en dat neem ik hem wel kwalijk!


En dat je hem dat kwalijk neemt daar kan ik je idd geen ongelijk in geven Lachen Hij zal jouw vraag om je even met rust te laten ook moeten respecteren als ie een beetje een vent is Haha!

Het kwartje valt vanzelf wel bij hem Knipoog

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-12-03 15:38

Maar dat hij die vraag uiteindelijk heeft geaccepteerd wil natuurlijk niet zeggen dat het een echte vent is he Haha! !!! Soms moet ik de kwartjes denk ik iets harder gooien, dan komen ze mischien wat sneller aan!

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-03 16:11

Ik vind op zich wel dat hij ver gaat, maar tegelijkertijd heb ik ook wel begrip voor hem. Het kan zó moeilijk zijn als je iemand kwijt raakt die je niet wílt kwijtraken. Dan voel je woede, machteloosheid, je wilt álles doen om die persoon terug te krijgen, enzovoort.
Ik snap het dus wel. Ik keur het niet goed, maar ik begrijp het wel.

Ik denk alleen wel dat jij duidelijk moet blijven dat je rust wilt (het kan nl. best dat hij toch weer contact zoekt), en heel consequent moet zijn. Dan is hij er ook het snelst over, en kan hij zichzelf ook neit aanpraten dat jij hem éigenlijk diep van binnen wel terug wilt.

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-01-04 20:57

Dat is dus het probleem, ik begrijp het ook. Weet maar al te goed hoe het voelt en vind het maar niks om iemand met zo'n gevoel op te zadelen. zoals het nu is is het goed, ik hoop dat het hem ook helpt om geen contact te hebben. Zal echter maar kort duren, we zitten toch bij elkaar op school en gaan in dezelfde plaatsen uit enz.

Nimue
Berichten: 3309
Geregistreerd: 21-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-04 22:14

Ja, makkelijk kun je het voor hem nooit maken. Boos!
Het is inderdaad een vervelende situatie, en hoewel je zelf ook wel weet dat het niet jouw schuld is, is het toch niet leuk. Vooral ook omdat je het wél begrijpt, maar het niet goedkeurt...

Ik hoop in elk geval voor je (en ook voor hem) dat hij er snel overheen is, en dat jullie dan weer normaal met elkaar om kunnen gaan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _Rebecca, Bloemetje75, Googlebot, Gypsy, karinmanon, leenleen11, Lis_Ol, Mariett, meggiemeg, Mnoonn, Roosch, SassyMoon, Selina, SemrushBot, soesie, stella92, T3mptation, Verara, waikiki_6, xPearl, YandexBot en 122 bezoekers