brr, iedereen zo negatief

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SaskiaB

Berichten: 3278
Geregistreerd: 28-07-03

brr, iedereen zo negatief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-03 13:05

iedereen blijft maar herhalen dat t zo'n teleurstelling was.

Ja oke het was klein, maar het was toch gezellig, het was erg netjes. En er waren best veel spullen.

De grote ring was gevuld met genoeg verschillende demo's, en ook de kleine ring was de moeite waard.

Misschien word het volgend jaar wel groter, en het was niet hetzelfde als Utrecht, en dat is logisch, want dit was in Rotterdam.

Ik vond het OK dan! en de demo's ook, volgend jaar ben ik er in elk geval wel weer, en zo te lezen ben ik dan de enige op de tribune

Kom op mensen bekijk het eens positief, het is een paardenbeurs, groot of klein, paarden zijn toch leuk

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:08

ik vond het ook leuk hoor. Dat kleine vond ik wel wat hebben.
Heb alleen niemand gemeet :'(

Ik vond het ook leuke shows e.d.
Mijn verzorgponies reden mee bij de Welshen en ze stonden ook bij het welsh stamboek heeft iemand ze gezien?

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:09

Ik denk dat we allemaal verwend zijn Lachen Ik vond het wel heel gezellig en lang niet iedereen was negatief valt wel mee...
Ik ga wel naast je zitten dan volgend jaar. Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:09

Soeskia schreef:
Kom op mensen bekijk het eens positief, het is een paardenbeurs, groot of klein, paarden zijn toch leuk


Het was leuk, maar niet de 10 Euro (of 8,50 Euro) waard die de entree moest kosten.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:10

ik vond het ook veel te duur voor zo'n kleine beurs, waren wel leuke shows. Maar daar heb ik er maar een paar van gezien.

maar waar ik het wel mee eens ben is dat de aanbiedingen door de stands zelf worden bepaald, en dat de organisatie daar niets aan kan doen.

Hyporama had trouwens wel erg leuke dekjes voor maar 10 euro Haha!. En misschien dat er vandaag wel een lading in de aanbieding gaat.

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:15

Ja het was wel duur allemaal. Ook het eten (komt door die stomme euro)
Voor poffertjes 3 euro super portie nou het waren 10 poffers ofzo... Verward
Echt erg. VErder heb ik lekker niks gekocht! Alleen lid geworden van het welsh stamboek!

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:15

Citaat:
Het was leuk, maar niet de 10 Euro (of 8,50 Euro) waard die de entree moest kosten.


En om dan maar te zwijgen over het aso bedrag voor de parkeerplaats. Frusty

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:16

Ik vond het wel die 8,50 waard. Het was leuk, er waren goede shows en er waren standjes waar ik normaal heel NL voor door had moeten reizen. daarbij scheelt het voor mij natuurlijk dat ik er vlak bij woon, en op de fiets heen kon, dus parkeerkosten had ik niet.
Verder, als het dit jaar een succes was, komt het volgend jaar ws groter terug, dus die 8,50 euro is een investering in de toekomst Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:21

Ja maar Billy, realiseer je wel dat je geld betaald om ergens iets te mogen kopen? Die shows even achterwege laten...want daar kom je normaal niet voor. Je komt om jezelf te informeren en te shoppen. Een knappe kop die mij normaal 10 Euro laat betalen (plus 8 Euro parkeren) voordat ik een winkel inga om te kijken of ik daar wat kan kopen hoor!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:22

Ik kom juist voor de shows. Als ik spullen nodig heb ga ik wel naar een ruitersportzaak waar ik het kan ruilen als het niet past. Jij gaat daarheen voor de standjes dus Verward

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 13:38

Cassidy schreef:
Ja maar Billy, realiseer je wel dat je geld betaald om ergens iets te mogen kopen?

als je er zo over denkt, snap ik niet dat je uberhaupt gekomen bent.
ik ben heen gegaan voor de shows, de stands, de gezelligheid (Lia Haha! ) en evt voor de aanbiedingen.
ik heb een dekje gekocht voor 10 euro, die normaal makkelijk het dubbele waard is, en zelfs nog meer, dus als je het zo bekijkt heb ik de entree er al weer zat uit.
verder snap ik niet wat iedereen loopt te zeuren. Op de site kon je precies zien dat het maar een hal was, wat er te doen was en welke stands er waren.
Als je dat wetend, de entree toch wil betalen moet je niet achteraf gaan mekkeren. Dan had je of je vooraf beter moeten inforeren of niet moeten gaan. Zo simpel ligt het voor mij. Lachen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:20

Ach, een ezel in het algemeen, stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen.
Maar een mens, dat domme dier, die stoot zich wel een keer of vier....

Ik ben bij twee, (and still counting) Haha!

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 14:31

Marrie, De pony's bij het welsh stamboek?
Mijn nichtje is zaterdag op 1 van die pony's aan de hand van een fotografe de hele beurs overgegaan.
Volgens mij zijn het hele leuke foto's geworden, en haar dag kon niet meer stuk Haha! .

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 15:57

Ja klopt. JE kon met die mooie meiden op de foto.. MEt welke is ze gegaan?
Als die foto klaar is zou je m dan willen pben of mailen naar me?
Ben heeeeeel nieuwsgierig!

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 16:13

ik vond het ook gezellig
ookal was het wat klein.
en ja die entree. je hebt toch een kortingsbon gehad? dat scheelt toch ook weer 1.50?
ik vond het leuk Haha! en misschien ben ik volgende keer ook weer van de partij...

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 16:51

ik vond dat kleine juist wel fijn. Als het nog groter was geweest had ik helemaal geen voeten meer over gehad . En die entreeprijs vond ik zeker wel de moeite waard hoor. Wij kwamen ook voor de shows en die hebben we gezien! De een was weliswaar beter dan de ander maar ik heb weer een hoop motivatie en andere dingen eraan over gehouden.

Ik had de film camera mee en heb de hele Lippizarner kur eropstaan, een deel van de Tenessee Walking Horses EN de hele clinic van Emiel Voest Ik heb hem al vaker gezien, heb zijn boeke en video en ga er komende zomer waarschijnlijk heen, maar vond zijn clicnic weer steen goed OK dan! Pat Parelli heb ik voor het eerst gezien en het viel mij een beetje tegen. Wat ze laten zien en uitleggen is allemaal goed en logisch, maar de manier waarop was mijn te showerig. Ik trek toch meer de Voest-kant op. Als iemand Emiel Voest op video wil, pb me maar

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 16:55

ik ben dit jaar niet geweest
ik ben de laatste keer dat het in utrecht was , geweest toen was de entree nog te doen,10 euro vind ik asociaal veel!!! en zeker omdat ik ook echt niet naar die shows ga kijken, die boeien mij gewoon niet!
als ik ga ga ik voor de aanbiedingen en als het zo klein is, en zo'n dure entree en parkeren.....dan weet ik dus nu al dat ik volgend jaar ook niet ga

Jorie

Berichten: 3093
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:01

Ik vond het ook gezellig en kwam veel bekende tegen, maar ja dat heb je met een thuis wedstrijd!!

Ik heb me er toch 5 uur vermaakt!!! En idd paarden zijn altijd leuk ook al kennen we de shows inmiddels wel.

Marsu

Berichten: 2112
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: ZUIDLAND

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:10

Marrie, mijn nichtje heeft op de donkere pony gereden. Ik hoop dat ik de foto's tegen die tijd kan sturen, want het waren geen digitale. Ze moeten dan ook door mijn tante bij een fotowinkel in Hoogvliet opgehaald worden.

supertammy

Berichten: 2231
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Meliskerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 17:48

Marrie schreef:
ik vond het ook leuk hoor. Dat kleine vond ik wel wat hebben.
Heb alleen niemand gemeet :'(

Ik vond het ook leuke shows e.d.
Mijn verzorgponies reden mee bij de Welshen en ze stonden ook bij het welsh stamboek heeft iemand ze gezien?


Jaa! Die waren echt schattig!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:33

Ik ben ook absoluut niet negatief. We wisten idd de halindeling en het programma, dus wisten ook hoe groot het ongeveer zou zijn.
Vond 10 euro niet veel voor het demonstratieprogramma dat aangeboden werd en daarnaast kon je ook nog leuk shoppen in de stands die er stonden. We kwamen om 12 uur binnen en gingen rond half 6 weer richting auto, dus we hebben ons geen minuut verveeld, kwamen eerder tijd te kort. We zijn er zelfs helemaal voor uit Assen gekomen (in totaal bijna 500 km gereden gister Haha!) en dan nog vonden we het de moeite waard

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:39

Dames, dames: 10 Euro is NIET 10 Gulden. Het is erg verleidelijk om zo te denken, maar 10 Euro is meer dan 20,00 Gulden! En dat is VEEL voor wat er geboden werd.

bloemkooltje

Berichten: 2143
Geregistreerd: 18-04-02
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 18:48

Cassidy schreef:
Dames, dames: 10 Euro is NIET 10 Gulden. Het is erg verleidelijk om zo te denken, maar 10 Euro is meer dan 20,00 Gulden! En dat is VEEL voor wat er geboden werd.

Ik denk dat iedereen beter voor zichzelf kan beslissen of hij/zij het veel vind of niet. Ik vond het, met de kortingsbon erbij niet teveel. Het was een lange en super leuke dag, buiten dat is paardrijden sowieso al een dure hobby en als je het vergelijkt met andere shows en evenementen (met of zonder paarden) vind ik de prijs oke. Ook shows zijn duurder geworden, net zoals poffertjes nu niet 3 gulden maar 3 euro zijn.

Ik heb iig waar gekregen voor mijn geld!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:06

Cassidy schreef:
Dames, dames: 10 Euro is NIET 10 Gulden. Het is erg verleidelijk om zo te denken, maar 10 Euro is meer dan 20,00 Gulden! En dat is VEEL voor wat er geboden werd.

Denk dat dat idd persoonlijk is.
Ik vond het persoonlijk niet duur voor een dagje uit.

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-03 19:15

Ik vond het gezellig. het had wel wat groter mogen zijn omdat in utrecht ben gewend maarjah. het ging om de gezelligheid. en dat was er. er waren kraampjes waar je spullen kon kopen. kraampjes met rassen en de shows. dan vind ik wel genoeg. zouw het alleen leuker vinden als er meer kraampjes volgend jaar komen.